Poder fer telematicament tots els tramits
Poder fer telematicament tots els tramits

Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. És decissió de l'ens fer que els tràmits siguin tots de forma telemàtica. La recomanació des del Consorci AOC és que sempre ho siguin. Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per
anònim
A vegades les instàncies són pdf que no es poden emplenar, estaria bé que poguessis emplenar-lo i reenviar-lo.
-
comentat per
anònim
per exemple que no s'hagi de passar per fer-ho amb instancia genèrica.
-
comentat per
jose m
buldria el meu padro sius plau.
per email descargapla.
38094925 w -
comentat per
anònim
Estaria bé poder enviar el formulari signat directament sense haver de fer la instància genèrica
-
comentat per
blanca
fer tot plegat més proper al ciutadà des de el vocabulari al accés a tots els tramits
-
comentat per
clara isabel gata marquez
que sin tener que ir ,se pueda tramitar el permiso de obra minoritaria de un hogar
-
comentat per
anònim
més difusuió i utilització
-
comentat per
Jordi Serena Vidal
El meu suggeriment és que totes les administracions hauríen d'utilitzar la mateixa aplicació informàtica, pq es molt ferruc cada vegada tenir que familiaritzar-se en l'aplicació de cada ENS. Demaneu la mateixa informació, la mateixa documnentació, tot igual i els programes són diferents. tampoc entenc que es faci tot telemàtic, excepte el pagament de les taxes que han de ser presencials. Això és molt poc eficaç.
-
comentat per
Núria
Jo si vull recollir el meu volant històric d'empadronament m'haig de desplaçar 150 km.
-
comentat per
anònim
Millora del sistema
-
comentat per
anònim
Els mateixos tràmits que es poden fer presencialment s' hauríem de fer telemàticament. Altres CCAA estan molt més avançades.
-
comentat per
anònim
Que de tota la llista de tràmits que hi ha, poguessim fer-los online. Actualment nomès podem presentar online una instàcia genérica.
-
comentat per
AdminCap de Servei (Cap de Servei, Consorci AOC)
Ara mateix només es poden fer uns pocs tràmits completament per Internet. Caldria ampliar el catàleg i equiparar-lo en tot el possible al canal presencial.