Ampliar caràcters camp de motivació de la sol·licitud
ampliar l'espai per al.legacions i petició. d'altra manera em cal adjuntar un escrit explicatiu

Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. En el cas del nou e-TRAM i per la sol·licitud tipus Instància Genèrica (àmpliament utilitzada), s'ha posat un breu text resum i un camp sol·licito exposo més ampli.
Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per
josé Ramón Guiu Estopà
Els titols haurien de ser mes llargs de contingut
-
comentat per
josé Ramón Guiu Estopà
Els titols ha presentar haurien de poder ser mes llargs
-
comentat per
anònim
més espai per a exposició de fets
-
comentat per
JOSE LOPEZ
Les dades de la sol.licitud almens mes capacitat per explicacions
-
comentat per
Teresa Gracia
Es curt el temps per la redacció sense que expiri quan es llarg el document a redactar i documents a anexar són quantiosos. Cal més temps.
A més a més l'espai dels dos requadres on redactem el text són massa estrets per la visulització del texte que es redacta amb claredat i per veure bé el què s'hi posa. -
comentat per
anònim
Bon dia, la Fra. electrònica falta que surtin les consideracions i i conceptes apart dels apartats o articles que es facturin, nosaltres treballem majoritàriament en Ajuntaments, i sempre em demanen i ja enviem, un pdf de la mateixa Fra. perquè surt tot mes detallat, que no surt a la Fra. electrònica.
-
comentat per
anònim
Bon dia, m'agradaria fer el suggeriment que a tots els formularis hi hagués un camp d'observacions per poder afegir les consideracions necessàries per a la tramitació d'expedients.
Gràcies!