Poder desar el tràmit en esborrany
ESTARIA BÉ PODER GUARDAR BORRADORS PER QUAN LA PLATAFORMA NO FUNCIONA I CAL TORNAR A COMENÇAR, RECUPERAR LES DADES SENSE HAVER DE TORNAR A OMPLIR-HO TOT.

Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. En la nova versió e-TRAM, disponible actualment en tots els ens usuaris del servei, ja teniu la possibilitat de desar i recuperar les dades del tràmit iniciat.
Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per
anònim
que quedi una còpia que es pugui recuperar la feina feta i no s'hagi de reintentar 30 vegades
-
comentat per
Eusebi Majós i Binefa
Estaria bé que funcionés. Que no es pengés al darrer pas.
-
comentat per
Philipp
En el procés d’alta el sistema no fa una comparació d’entrada de mail per verificar al menys que l’usuari hi ha escrit 2 vegades igual i reduir així possibles errors d’entrada de dades.
-
comentat per
anònim
Jo, desesperat per el temps perdut en cada intent i en tornar a començar de nou...m'he acostumat a escriure el text en un Word i tenir-lo preparat per fer un copiar-enganxar ràpid.
Ès vergonyós i gairebé tercermundista aquesta situació al any 2021.
¿Paciencia? quin remei -
comentat per
anònim
Quan faig una instancia telemàtica, gairebé sempre no la puc enviar perquè surt: "Error, s'ha exhaurit el temps", malgrat que no trigui a fer-la.
-
comentat per
anònim
Seguim amb el mateix error de token. A 24/08/2021
-
comentat per
anònim
temps per omplir instància insuficient i si torna a començar hauria de posar les dades fins aquell moment , es terrible tornar a començar!!!!
-
comentat per
anònim
la vida é més fàcil que tot això. SIMPLIFIQUEU
-
comentat per
Jordi
Que quan calgués reiniciar el tràmit es pogués tornar a accedir, ara tinc el problema que em surt que el "token d'identificació ha caducat" i he d'identificar-me des d'un altre navegador o dispositiu perquè en aquell amb què ho estava fent no em deixa tornar a iniciar el tràmit; és incòmode, la veritat. (Adjunto captura.)
-
comentat per
anònim
Prou cometaris, ja he perdut prou temps
-
comentat per
anònim
Que avanç de presentar la instància genèrica s'indiqui si funciona o no, i si no funciona fins quant, ja que cada cop que s'intenten presentar les instàncies, i desprès de adjuntar-ho tot surt el missatge de que "en aquests moments no funciona i es torni a provar en 5 minuts", i en 5 minuts està igual
-
comentat per
anònim
Em sembla molt bona idea. Avi he aconseguit enviar una instancia amb 6 docomunets, desprès de 6 intents i cada cop havia de començar des de el principi
-
comentat per
Josep
Després de temps i temps i encara no sabeu programar correctament un sistema que no falli cada cop que vols emplenar una instància, pèrdua de temps i cabreig.
-
comentat per
anònim
Crec que ja m'ha passat altres cops; al pas final surt un missatge de sessió caducada i totes les dades de la sol·licitud es perden. Després no he pogut tornar a fer el tràmit tot i reiniciar el navegador (Chrome amb Linux) fins que no ho he fet en una finestra d'incògnit
-
comentat per
Fina
que es puguin recuperar el que ja està escrit si no entra l'instància.
-
comentat per
juan ventura
que el tramit pugui ser guardat temporalment, per no haver de començar de nou si la sessió caduca.
Es increïble que per donar una idea s'hagin de guardar totes les dades personals, com la ip. i de mes,
-
comentat per
anònim
Després de varis intents i de romandre un munt de temps intentant adjuntar la documentació, fiques continuar i et dona error.
Així repetides vegades a diverses hores i una no es pot inscriure a una borsa de treball d'una administració pública,. truco i em diuen que no depèn d'ells que la plataforma no és d'ells.
Trobo que haurien d'existir altres alternatives o la plataforma hauria de poder sostenir el volum de gent que en fem ús, així com la documentació que s'ha d'adjuntar i més ara que la presencialitat s'hauria d'evitar. -
comentat per
Xeixa
El sistema us falla sovint i llavors cada cop has de fer el tràmit des de l'inici. Es podria fer que guardes el tràmit sense acabar
-
comentat per
josep
Es penja sovint i fa que hagi de repetir el tràmit,,
-
comentat per
Marcvs
El que és lamentable és que la plataforma no funcioni, com a autonomia hauríem de tenir un servidor semblant a google, escalables, i amb capacitat de servir a 10 milions de persones alhora, no aquesta botifarra que tenim.
Però si si es penja(el més probable) que continués des d'on es va penjar, seria un bon parxe.