Que funcioni en qualsevol navegador, sistema operatiu i dispositius mòbils

Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. En la nova versió e-TRAM s'ha tingut en compte i així funciona. Salutacions. Consorci AOC
-
comentat per
anònim
1.- Que sigui totalment compatible amb els navegadors existents. Sobretot els més usats. Per exemple el Google Chrome.
2.- Que la sessió tingui una durada més llarga. -
comentat per
anònim
subsanar el reconocimiento en Crome como web peligrosa , ya que cuesta entrar a la pag.
-
comentat per
anònim
Que tenga más posibilidades de hacer la solicitud desde cualquier móvil.
-
comentat per
anònim
sense comentaris
-
comentat per
anònim
En internet explorer no ha funcionat de cap manera provant de tot i en chrome si a la primera , aixo ho haurieu de dir en algun lloc, gracies
-
comentat per
Carolina
Empleo Apple y el navegador que viene es Safari. Preferiría no tener que usar otro al realizar este tipo de trámites.
-
comentat per
anònim
Crec que aquest sistema hauria de ser més compatible amb versions d'Internet Explorer i Chrome.
-
comentat per
Gonzaga
Doneu solucions al inici dels tramits pq trucar al ajuntament es molt lent i tampoc ho saben. Jo he hagut d'utilitzar l'opera quan es un navegador que no em dona seguretat de trasnmissio de dades
-
comentat per
Yolanda
Estaría be que es no nomès es poguès treballar amb l' Explorer
-
comentat per
Marc
S'hauria de suportar tots els principals navegadors correctament (explorer, firefox, safari, chrome) i millorar l'estabilitat i el rendiment del servei. Per altra banda, la manca de tràmits específics obliga a fer servir massa sovint instàncies genèriques.
-
comentat per
Manel
Es molt trist que els que tenim MAC ens funcioni malament i costi mes
-
comentat per
Manel
Millorar l aplicacio per a MAc es molt decepcionant que els que tenim MAC els temas de l ´administracio no funcionint correctament
-
comentat per
Elena
Que funcioni bé del tot, que puguis adjuntar arxius , pujan-los amb l'instancia .
-
comentat per
Juanma Abuin
que tambe funcioni amb google Chrome, o que almenys t'ho indiqui abans, no que et faci perdre el temps esperant la resposta que mai arriba.
-
comentat per
Carles Balari
Cal optimitzar-lo per a tots els navegadors principals Només he pogut adjuntar un arxiu emprant el navegador Edge.
-
comentat per
anònim
He hagut de fer el tràmit utilitzant diferents navegadors (safari, mozilla, ecosia) i només m'ha funcionat amb el navegador de google, estaria bé que funcionés amb qualsevol navegador però sobretot amb els de programari lliure.
-
comentat per
Ana Pardo
S'hauria d'especificar que s'ha de fer servir el navegador Firefox. Del contrari, no funcional l'enviament de la instància.
-
comentat per
Mercedes Díaz del Río Larratea
Que le normes de cumplimentació de la sol.licitud siguin mes esquemàtiques per tal de facilitar el tràmit.
-
comentat per
anònim
com es pot fer per anul·lar el tràmit?
-
comentat per
Joan Servitje
Habitualment faig servir el navegador CHROME i no m'ha sigut posible enar l'instacia.
He canviat al INTERNET EXPLORER i a la primera , ha funcionat