Millorar els missatges d'error
En comptes de que surti un codi error si ens equivoquem que s'especifiqui quin és l'error.

Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. En la nova versió e-TRAM s'ha millorat el detall dels missatges d'error.
Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per
JOSE ANTONIO QUIROS BERNAL
L'error 500 QUE DIMONIS ES.....
ESTIC TOT EL DEMATI OMPLINT I INTENTANT ENVIAR UNA INSTANCIA GENERICA I RES DE RES.....
QUIN FASTIC DE TRAMITS. SEU...... -
comentat per
Leonard
n'estic tip d'emprar aquesta plataforma i, després de dedicar-hi un temps preciós, obtenir el missatge: 500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.
a veure si sou capaços de fer-ho funcionar amb regularitat !!! es un desastre! -
comentat per
Jordi Pujadas Ribalta
500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.
He entrar bé a l'instància genèrica després de rebre el codi per telèfon, he posat totes les dades (especialment les obligatòries *) , he validat la primera vegada, m'ha sortit el resum de l'instància i després de la validació definitiva ha sortit el missatfe d'error. Ho he repetit en diferents navegadors dues vegades ahir, i un avui després en una nova sessió (ordinador engengat de nou).La suggerència és que el missatge d'error especifiqui el que he de fer i que doni altres opcions.
-
comentat per
anònim
Quan hi hagi una incidència que hi hagi un avís tan sols començar el tràmit del contrari et passa l'estona i no saps que està fallant. Gràcies
-
comentat per
Muriel
Indicar automàticament de quin error es tracta sense haver d'esbrinar-ho a la pàgina d'ajuda, especialment si es tracta d'un "error tècnic"
-
comentat per
PABLO ADAN
Cuando se produce un error al finalizar el ALTA se debería indicar cual es el campo que contiene información errónea.. Si solo se indica que hay un error no se sabe que campo hay que corregir.
-
comentat per
anònim
És un tema de programació
-
comentat per
layla
especificar mes las preguntas
-
comentat per
anònim
A l'hora d'emplenar el formulari, assenyalar en quin apartat i perquè s'ha produït errada o oblit en les dades escrites per no haver d'escriure-ho tot de nou.
-
comentat per
Santiago
Per presentar una instància al meu ajuntamet, he tingut que repetir el procés en 4 ocacions, en les 3 primeres al finalitzar m'ha donat "error:500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed", sense saber quin era el motiu d'aquest error.
En aquest cas, i altres errors semblants, es podria indicar que es repeteixi el procés més tard? -
comentat per
anònim
Quan dóna error tot indicant que hi ha un camp que és obligatori, hauria de resaltar aquest camp, ja que he revisat tots els camps disponibles i obligatoris i els tinc tots degudament omplerts.