Millorar formulari de tramitació en cas d'entitats
Des del principi es podria escollir si ets una Persona o Una Entitat i que la casella Nom i cognoms passés a ser una única casella "Nom entitat o empresa".

Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. En la nova versió e-TRAM, ja disponible en tots els ens usuaris del servei, s'han actualitzat els formularis segons normativa vigent.
Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per
Enric Pardo Cifuentes
Hi han camps com el nom i cognom del representat que no tenen sentit en el cas d'una entitat i obliga a posar-hi algo encara que no correspongui. Curiosament en el cas del representant ni el nom ni la raó social son exigits. Això provoca una certa confusió que no saps si és que ha d'anar a l'inrevés
-
comentat per
anònim
Cuando queremos rellenar la solicitu a nombre de empresa no hay manera, solo da la opción de persona física...
-
comentat per
CHC
Hauria d'indicar-se a algun lloc com fer aquest tràmit online. Finalment m'han indicat que s'ha de fer mitjançant una instància genèrica, però enlloc sortia com fer-ho al web.
-
comentat per
anònim
Quan hom actua coma representant, no s'hauria d'exigir les dades del representat (adreça, etc)
-
comentat per
Anna Font
A dades de l'interessat que consti en una sola línia nom o raó social, per tal que només es pugui omplir o bé el nom o bé la raó social,
Si es tracta d'una raó social ja pot indicar el representant a dades del representant. -
comentat per
Toni
Hi ha camps que no hauria de ser obligatoris omplir: telèfon, mail....
Si el peticionari és una empresa amb el nom de la mateixa bastaria, No sé perquè demana nom i cognoms
-
comentat per
Joan
El pograma automaticament em posa com a representant i interessat
i no em deixa esborrar el meu nom i rectificar. i tinc que enviar un document erroni.
solucionar aixo seria un gran pass. -
comentat per
Sebastián
hi ha molta gent gran o gent que no té experiencia amb ordinadors que troba molt difícil tramitar una solicitut de subvenció per a entitats sense ànim de lucre, podríeu penjar un video a Youtube amb el seu enllaç explicant-lo.
-
comentat per
Cristina Guasch
Quan es fa una instància a nom d'una Persona Jurídica no et demana el seu CIF, sembla que ho facis a nom particular
-
comentat per
anònim
Afegir entrada NIF associació
-
comentat per
anònim
Estic d'acord amb tot el que es comenta, quan és persona jurídica fa posar les dades del representant dos cops, una com a representant i l'altre com a sol.licitant.
-
comentat per
Jordi Cufí
Si entres dades com a persona física en representació d'una empresa, al omplir les dades del sol·licitant no pots possar el nom de l'empresa i torna a demanar nom i cognom.
Crec que hi hauria d'haver l'opció de triar si representes a una persona o a una empresa -
comentat per
Assumpta Farrés
L'estructura crec que és molt millorable però especialment en l'instància genèrica, a l'apartat que afecta a representant, que és calcat que el de persona física i que no dóna opció a posar les dades d'empresa o persona jurídica. Llavors, la notificació t'arriba si o si com si l'haguessis fet com a persona física.
-
comentat per
Francesc Granés
Si s'aporta una documentació en nom d'una empresa, l'apartat nom i cognoms de l'empresa no caldria omplir-lo, doncs és redundant i porta a confusió.
Seria més entenedor si el nom i cognoms només fos obligatori en el primer apartat (representant) i opcional en el segon (Raó social o persona a qui es representa).
Moltes gràcies -
comentat per
anònim
NO ES POT POSSAR EL NOM DE L'ENTITAT...SEMPRE SURT NOM+COGNOMS, quan omples com a representant. A més quan surt un error, no et diu que es...nomes et diu "error nº X"
-
comentat per
Maria Miquel Orta
Estaria bé
-
comentat per
Maria Miquel Orta
Fer un video demostratiu estaria be x la gent q es la primera vegada q entrem i no sabem com fer-ho. Gracies!
-
comentat per
anònim
He comès una errada en el meu nom i no em deixa modificar-lo ni esborrar-lo per posar el nom correctament. Tanco, torno a obrir i el mateix. Fins i tot reiniciant l'ordinador em passa el mateix.
-
comentat per
anònim
Al apartat de sol·licitant, quan es una entitat, obliga a posar les dades al apartat de nom i cognom, quan hauria de posar la rao social i prou.
Pro si no desgloses al nom a les casellas de nom i primer cognom, et declara un error. -
comentat per
anònim
Al apartat de sol·licitant, quan es una entitat, obliga a posar les dades al apartat de nom i cognom, quan hauria de posar la rao social i prou.
Pro si no desgloses al nom a les casellas de nom i primer cognom, et declara un error.