Saltar al contingut

Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

73 resultats trobats

  1. Millorar l'esquema de la web

    Simplificar l'estructura del lloc web. No es fàcil trobar informació i el cercador no és eficient (probablement els continguts no estan ben indexats).

    10 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  2. 7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Bon dia,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. En el vostre cas, que suggeriu una proposta de millora sobre un contingut publicat pel vostre ens, caldria que el dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.

    Gràcies i salutacions

  3. Fer-ho mes senzill per persones que no sabem molt d'informàtica.

    Mes entenedor.
    Pregunto perquè fa alta contrasenya per enviar unes preguntes?

    Perquè fa falta un correu? i contrasenya???

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  4. Que sigui accessible a l'entorn OS Mac,

    no es pot accedir des de MAc

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  5. Ordenances i reglaments més accessibles

    Considero que seria una gran millora que les ordenances no fossin un enllaç a la DIBA, i que en canvi al clicar s'obrís el document oficial amb el cos normatiu. En aquest cas, a mes, l'enllaç et porta a la DIBA on només hi ha l'aprovació inicial d'algunes ordenances.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    A nivell de dades automàtiques la font disponible que es disposa és CIDO - DIBA. Ara bé, els ens poden informar-les editant l'ítem fent-ho segons les seves necessitats i publicant els documents que considerin, i per tant millorant el contingut sempre que els sigui possible en termes d'usabilitat.

  6. falten camps al camp genèric per saber què adjuntar

    falten camps al camp genèric per saber què adjuntar

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  7. Error recuperando el tramite. Imposible generar un empadronamiento colectivo, no carga y sale como error de tramite.

    Se supone que estas herramientas están para facilitar las gestiones que se necesitan realizar, pero es imposible ya que no se generan los documentos que uno necesita. hace falta reorganizar la pagina y que sea eficiente al momento de hacer cualquier gestión.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  8. Accés en línia actualitzat i el més visible possible del catàleg de patrimoni, amb informació sobre el seu estat i tramitació.

    Es parla molt del Catàleg del Patrimoni i no hi ha manera d'accedir al seu estat actual de manera fàcil, juntament amb la informació puntual de la seva tramitació.
    L'accés a la documentació pública ha de ser fàcil i transparent, i més quan és motiu d'interès i de polèmica.

    0 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. És un lloc fred, hostil, amb un llenguatge incomprensible i

    Sou la web més desagradable que conec. Si us plau canvieu de dalr a baix

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  10. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  11. facilitar la instancia generica siendo esta accesible para gestionarla de manera online

    la manera de gestionar la instancia electronica ni es facil, ni funcional ni asequible desde un mobil u ordenador , debe ser facil para qualquier usuario . intuitiva y desde la remodelacion no se puede gestionar online hay que descargar, guardar ... no me parece facil

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    La instancia genérica que ofrecemos desde el Consorci AOC al conjunto de las administraciones públicas catalanas para que puedan ponerla a disposición de los ciudadanos en sus sedes electrónicas, se puede realizar totalmente online desde cualquier dispositivo y también puede ser descargada para presentarse en formato papel. Parece que se refiere a la instancia concreta de alguna administración. Deberá contactar con la administración concreta para comentarles su sugerencia. 

    Atentamente, 

    Consorci Administració Oberta de Catalunya

  12. La seu electrònica ha de ser accessible per a TOTHOM

    És penós que la seu electrònica només sigui accessible als ciutadans amb nacionalitat espanyola, sobretot pensant en el percentatge de segones residències on el propietari és estranger.

    Com a mínim haurieu d'oferir la possibilitat de baixar-se els diferents documents i formularis com tenen a l'ajuntament de Port de la Selva. Per obligar a fer tots els tràmits electrònicament, heu de tenir primer una seu electrònica accessible per a tothom i ben estructurada.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  13. prova d ela magda

    uyuyfufyfhgf hgfhgf gf dgfhgfhgfdhgfd

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  14. Terminis

    Quan passa més d'un mes sense donar resposta a una informació que l'administració té clarament i no afecta a tercers, l'administració hauria d'avisar en quin termini pensa respondre. Fins i tot, hauria de justificar el seu retard. No pot ser que al mes de juliol es demani còpia d'un document públic recent (no arxivat fa dècades) i ningú et respongui. Sembla la tàctica de pensar a veure si hom se n'oblida o bé que passin terminis per alguna potencial actuació (positiva o negativa). Això genera desconfiança vers el sistema de transparència i crea el dubte de si realment l'administració fa…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Des del servei es faciliten eines per a l’ens perquè pugui donar resposta al ciutadà per mitjans electrònics, però el temps de resposta de l’ens que passa des del registre d’entrada no és abastable des del servei sinó des de l’ens que us ha de donar resposta. Us emplacem a que contacteu i/o us queixeu al vostre ens que té uns terminis legals per donar resposta.
    Salutacions cordials,
    Consorci AOC

  15. Falta info de mails de muchas regidorias

    Debería haber como en otros ayuntamientos mails directos a todos las regidorias, cuesta un montón localizarlos y es porqué no están por ningún sitio.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado Sr./Sra,
    El contenido de los portales es responsabilidad del organismo que es titular, por lo tanto, en su caso, debería dirigir su petición al organismo en cuestión, a través del formulario de “Sugerencias, quejas y mejoras” de su sede electrónica.
    Gracias y saludos,
    Consorcio AOC

  16. Facilitar l'actualització online d'una instància o queixa

    Pels que fem queixes sobre el funcionament de l'Administració Pública, seria útil poder veure clarament com es pot actualitzar un tema. Pel meu cas, s'ha resolt favorablement, però no sé com indicar aquest fet.
    Caldria fer més transparent les víes d'actualització i resolució i la seva constatació a la pàgina del ciutadà en qüestió.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  17. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  18. Enlaces no funcionales o con error, dificultad de uso de la interfaz

    Es bastante complicado encontrar algo, a parte muchos enlaces no funcionan o dan error al intentar entrar en ellos.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Estimado Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El contenido de los portales es responsabilidad del organismo que es titular, por lo tanto, en su caso, debería dirigir su petición al organismo en cuestión, a través del formulario de “Sugerencias, quejas y mejoras” de su sede electrónica.
    Gracias y saludos,
    Consorcio AOC

  19. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  20. En castellano, funciona mal

    El proceso para la solicitud, mediante una instancia genérica, funciona bien y es fácil. Pero en castellano funciona bastante mal. De hecho, en castellano NO se puede usar. Hay personas que necesitan relacionarse con Ayuntamientos de toda España y este defecto afea mucho el servicio. Deberían considerar la imagen que da el Ayuntamiento.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones de ámbito municipal, debe dirigir la petición a su ayuntamiento, a través del formulario de «Sugerencias, quejas y mejoras» de su sede electrónica.
    Saludos,
    Consorci AOC

← Anterior 1 3 4
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement