Millorar el temps de resposta online
Tinc posades dues instàncies des del passat mes de juliol i encara no he obtingut resposta i estic escrivint a l'octubre... El pitjor és que l'instancia era per alegació d'una multa....Segurament a sobre carreguareu interessos de demora per no pagar la multa, abans de saber si accepteu O no la meva alegació... Si aneu escasos de personal, posin mesures siusplau, de lo contrari la seva sede on LINE, no serveix per res... Al menys per els ciutadans, es clar. Perquè l'ajuntament de Palafrugell, hem cobrarà desmesuradament una multa que consideri totalment injusta per la cual no m'ha donat el dret de alegació. La veritat tinc molt poca fe ni de que ningú llegeixi aquest escrit. Atentament

Benvolgut,
Aquest és un espai per fer propostes de millores dels serveis que l'AOC presta a les administracions públiques. Malauradament, l'AOC no té competències en els terminis de gestió de les instàncies perquè és un tema que ve donat per la normativa.
Si us plau, contacteu amb l'Ajuntament de Palafrugell per exposar la vostra queixa.