INCOMPETENTS
No puc dir ni bon dia,
Em quedo perplexe amb la gestió que realitzeu... Em suposo que els telèfons que faciliteu per la pàgina web són per enriure-us de la gent que necessita fer una tasca o bé una gestió, hem fet fins i tot proves i el resultat és increïble!!!! Deuen estar de conya els treballadors en els seus llocs de treball. Salt té tot lo negatiu que un poble pot tenir, i creieu-me gran part és culpa vostre. Fer que la gent es planteji marxar d'aquest POU que heu construït... Un pou sense educació pels carrers, un pou on inflem els carrers a zones blaves i verdes per inflar-nos nosaltres! Un Pou de merda que amb més merda com la gent que el gestiona en fem una festa cada dia! Les queixes, recursos i qüestions queden sense lectura ni resposta òbviament per part d'aquesta gent que tan treballa! Vergonya em faria colaborar tan minimament per poder apreciar un canvi en el nostre poble. La rabia ja ha pasat a un segon pla, ara ja és la pena la principal causa perquè la vostre gestió quedi reflexada a tots els diaris posibles i sigueu conscients que la gent marxa del seu poble on no hi està a gust, on no ens sentim escoltats i on ens doneu una gran VERGONYA! Espero que això us serveixi per reflexionar una mica, inclús a la funcionària sense poder que rebi aquest estupid escrit, tu, també ens dones vergonya! Si no us sembla del tot correcte aquest escrit ús podeu netejar el cul quan aneu al vàter com feu amb la majoria d'aspectes d'aquests poble. COLLA D'INCOMPETENTS!!!!

Bona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis que el Consorci AOC presta a les administracions públiques catalanes.
En el vostre cas, que publiqueu un comentari referent al vostre municipi, si us plau, caldria que el dirigíssiu directament a l’ajuntament, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
Dispenseu les molèsties.
Gràcies i salutacions.