Millorar la interfície ciutadana notificacions electròniques
Millorar la interfície ciutadana de les notificacions electròniques
Benvolgut/da,
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per anònim
he rebut la mateixa notificacio, almenys 6 vegades!!!!!!!!!
-
comentat per angels
Les empreses volem identificar correctament al nostres conductors, però si ens posen pals a la roda per fer-ho, mai millor dit! llavors arrrivan les sancions de 600€ per no cumplir les normes a temps!!
-
comentat per anònim
Aixi no serveix. Massa tecnic.
-
comentat per Cristian Álvarez
Que sea más sencillo, amigable y rápido de
-
comentat per [Deleted User]
REBO NOTIFICACIONS UN COP PASSADES
-
comentat per anònim
no donar tantes voltes
-
comentat per anònim
Le practiques administratives han de ser entenedores per a tothom, TOTHOM
L'Adminsitració, en tractar amb ciutadans sense pràctica administrativa, hauria d'assumir una funció docent per amor i per respècte al ciutadà.
He fet una presentación de documentació, i --apart del caos telemàtic que suposa e-Notum, absolutament sense polir després de mesos d'instaurat-- em responen amb un epígraf opac, confús, ambigú. No em dóna elements per a saber si la sol·licitud ha prosperat, simplement si s'ha mogut, o si per contra cal fer alguna altra acció suplementària. La notificació electrónica diu:
"Trasllat certificat concessió llicència obra major"
Ni jo mateix, que sóc l'autor de la presentación, estic en condicions raonables de suposar què hi ha passat:
- Han traslladat un Certificat meu?
- En tal cas, quin Certificat?, no n'he presentat cap
- A qui han traslladat què?
- L'han traslladat, ha quedat resolt, ha quedat encaminat, ha quedat a l'espera d'alguna resuolució, o ja està al circuit de manera reglada?Com veieu, básicament una plataforma telemática és alhora un excercici de mesures electròniques, sí, però també un esforç d'IMAGINACIÓ:
- Què pensarà qui ho rep?
- Com li indiquem si cal fer alguna cosa més?
- En quin grau de satisfació dexa la nostra resposta a l'interessat?Al nostre Col·legi d'Arquitectes, la plataforma telemática ha estat un esforç enorme de part de tots, però els responsables eren sempre permeables i agraïts dels suggeriments, idees, observacions dels usuaris. Ara el web telemàtic funciona com un rellotge, està "obert" 24 hores, i estalvia munts de feina als empleats del Col·legi per tal com, si fos altrament, haurien de fer la feina personalment, i els interessats, desplaçar-nos a la Seu del col.legi.
M'he ofert vàries vegades per a ajudar l'Ajuntament desinteressadament com usuari per a revisar i refinar aquesta eina tan útil.
Com mostra decepcionant: Quan responem a l''e-Notum, el codi que rebem via SMS sistemàticament falla sense raó. Els que tenim id-CAT, podem sortir-nos-en, i hem d'endivinar que potser falla el codi via SMS però, oifegats per la desesperació, provem amb l'id-CAT: funciona. Ho hem d'endivinar? No ha passat més vegades? Com és que el codi que envía l'Ajuntament falla SEMPRE' Què ha de fer qui es trova en aquesta circumstància i no compta amb un altre mètode de verificació?
La resta de públic s'ha d'esperar dilluns i trucar o apropar-se a les oficines. Les plataformes telemàtiques haurien de servir precisament per al contrari:
- Estalviar desplaçaments, temps, esforç, gestions presencials, trasllat en vehicles, contaminació urbana, pèrdua de temps, aparcaments, cues…
Un salut
Claudi Etcheverry, arquitecte
-
comentat per cristina
¿Cuándo tienen previsto restablecer el servicio e-notum? Llevamos desde el lunes sin poder acceder al buzón de notificaciones.
-
comentat per anònim
No hi ha manera de poder-hi accedir...es penja i no et dona la contrasenya per poder entrar. ho estic intentat tot el matí...es pot solucionar d'una vegada per totes. no és pas la primera vegasda sempre és igual.
-
comentat per nuria
Cada vegada que hi entro tinc problemas per accedir a les notificacions i provo des de qualsevol buscador. Es penja, o s'obre i no veig cap notificació, etc..Ara tinc un requeriment i m'haig de passar més d'una hora per poder accedir-hi.
-
comentat per anònim
No puedo descargar las notificaciones. Por donde lo podemos hacer?
-
comentat per anònim
Perdó, però encara hi esteu treballant???, porto tota la tarda per descarregar una notificaicó, hi ha algún altre canal per poder-ho fer?
gràcies -
comentat per Xavier
Aquest sistema quan no falla el programa, falla la conexio
Te que esser molt mes rapid i agil
L'Ajuntament de Girona no falla tan com aquest ( es el mateix programa )
No puc descarregar les notificacions -
comentat per anònim
Agilitzar l'aplicació i que no doni tants errors, sovint es queda penjada o no et deixa accedir...
Per ser la via de comunicació única amb l'administració per temes legals el servei és pèssim. -
comentat per Oriol
cal intentar-ho entre 5 i 10 vegades fins que funciona, avui en porto +10 ... tinc els SMS plens de contrasenyes
-
comentat per anònim
S'ha d'intentar moltes vegades per poder accedir a la notificació.
Massa complicat l'accès.
-
comentat per anònim
Falta d'agilitat i les comunicacions són molt confoses
-
comentat per anònim
Enviament de correu electr`nic, molt mes rapid i eficás.
-
comentat per anònim
Envío de misatge electronic al interesat
-
comentat per francesc Martínez Vilaseca
Sr Josep Suñé no entenc la resposta.
He estat 11 anys alcalde i crec que ser com s'han de fer les consultes.
Quan falta transparència no cal afegir res mes.