Visualitzar conjuntament totes les notificacions de totes les Administracions (inclòs l'Estat)
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu. S'ha implementat una bústia genèrica on es poden veure totes les notificacions dels ens usuaris del servei e-NOTUM, ara bé, no es veuran notificacions de l'Estat per què no ha estat habilitada per part d'ells aquesta consulta per a tercers.
-
comentat per anònim
Puede ser de mucha utilidad, pero es importante unificar todas las Administraciones
-
comentat per Xavier Josep Roig
Quan entres a un organisme que no és la pròpia Generalitat, surt una petita pestanya a la part superior per accedir a altres organismes, si per algun motius has de sortir i tornar-hi ha entrar, ja no surt la pestanya i és molt complicat accedir a la notificació. Hauria de ser més fàcil accedir a la resta d’organismes que notifiquen per E-Notum.
Si entre amb certificat de representat d’empresa, per defecte et surten les notificacions pròpies i porta lloc a confusions.
És incongruent que solament es pugui accedir a notificacions massives a partir de les 10 del vespre.Atentament: Xavier Josep Roig
-
comentat per anònim
Al pinchar en notificaciones para visualizar, no se abre ninguna. Gracias por detallar cómo tienen que estar los settings de internet, para que poder visualizar esas notificaciones
-
comentat per Manel
Unifiqueu totes les administracions el sistema de notificacions!
-
comentat per JOSE FUENTES GONZALEZ Y ALGOTRANS S.C.C.L
para nuestro sector creo que es lo mejor
-
comentat per Jose Antonio Carrillo
Seria més còmode per als que no sabem molt d'internet
-
comentat per anònim
COMENTARI
Actualment les notificacions en butlletins oficials resulten abusives per al ciutadà doncs resulta IMPOSIBLE en un dia de 24 hores poder explorar els continguts dels diaris oficials en els que s'ens pot notificar.El cas del BOE és el mes paradigmatic doncs s'estan publicant notificacions per sancions administratives en forma web que NO QUEDEN INDEXADES A GOOGLE O A BUSCADORS DE LES AAPP.
Això fa impossible que ni el més diligent pugui trobar qualsevol notificació en butlleti oficial que li afecti.
La proposta és interessant i justa doncs el que no pot ser es que les AAPP usint la tecnologia només per facilitar-se la vida els administradors, però no per complicar-nos-la als administrats.
SUGGERIMENTS:
Que en accedir per primera vegada a una notificació concreta en un repositori com aquest s'alteri la data de notificació derivada de la publicació a butlleti oficial i es substitueixi per la data d'acces al recurs.
Crec recordar que a la 39/2015 hi ha un principi semblant per al concepte de notificació electrónica. -
comentat per anònim
No tinc comentaris de moment.
-
comentat per anònim
Fer una única bustia (com a mínim de les administracions catalanes) i sobre tot un únic lloc on informar el correu (o diversos correus encara millor) on rebre els avisos.
Si a e-Notum es pogués incloure un apartat on informar el mail on es rebran els avisos quan hi ha notificacions o comunicacions de l'organisme que sigui, no s'hauria d'anar organisme per organisme a notificar un mail per avisos (moltes vegades no saps ni que has de rebre res...).Algú s'ha parat a pensar en els centenars d'organismes que podrien haver d'enviar-te una notificació? No seria més fàcil tenir un únic punt de recollida, sigui quin sigui l'organisme que notifica o comunica? I un únic lloc on consignar un e-mail on rebre els avisos de posada a disposició?
-
comentat per Jorge
Mejor seria hacer un unico portal para todo
Ya que es un problema estar con contraseñas y demas -
comentat per anònim
deberían aclarar mejor el idCAT Móvil y certificado
-
comentat per Carmen
Que sólo se utilice esta vía para comunicaciones que no aparezcan en otras vías y que estén sujetas a a la protección de datos.
-
comentat per anònim
Fer sinergias entre les distintes administracions municipals, comunitat i etstatal per simplificar els procesos. es complexe i diferent ara
-
comentat per anònim
Bon dia, sempre tinc problemes accedir amb els codis que envieu, no ser per quina raó no són correctes
-
comentat per anònim
Em sembla molt bé
-
comentat per anònim
Magnific
-
comentat per anònim
Totes les notificacions hauríem d' estar dins de l' expedient del ciutadà. Una única carpeta amb tota la informaciñó
-
comentat per anònim
mes rapit , estem 2o19. i no 1900, 5 mesos per un certificat..............
-
comentat per Marti
ja estic fart i tinc ganes de acabar, mentres la maquina no funcioni millor no podeu suprimir per res del mon el suport de una persona per telefon que esl aiunica manera de sortir de aquest "lio"
-
comentat per Marti
ja estic fart i tinc ganes de acabar