Resposta de la resposta donada per la Generalitat.
El que diu és veritat ja que tot Sitges coneix les persones, són els pares del cap de la policia local Amb cognom Piñero. Tenien un pis carrer Pinsbens, el matrimoni cobren pensió tots dos, el pis de propietat ja està venut. Però tenint el pis de propietat un segon, se li facilito un pis de protecció oficial, és més a mi em va dir personalment que ara venia l'altre ia viure. No ho veig malament però mentre persones com jo visc amb humitats pagant lloguer per no dormir tirat al carrer, però bé amb la floridura que respirem que més dóna. També ja em van avisar que no se'n varia res. Estic acostumat a veure aquestes irregularitats a la meva vida. Ho denunciï a molts altres llocs però això no poden fer res, però tampoc, és una cosa que s'ha d'investigar per vosaltres jo ja he donat la informació. El fill és el cap de la policia local de sitges, el seu primer cognom és Piñero. Que tingueu un bon cap de setmana.

Benvolgut/da,
Aquest és un canal de proposta de millores dels serveis que presta l'AOC. Hauria d'adreçar-se als organismes competents per investigar el que exposa: síndic de greuges, fiscalia, oficina antifrau,.etc.
Atentament,
Consorci AOC