Administració Pública
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu
55 resultats trobats
-
Servei SUPORT millorable
Perdem tots plegats el temps, que per tothom és OR, omplint formularis del servei de suport i responen mails perquè resulta que la petició de suport no ha estat entesa pels vostres serveis.
Caldria repalntejar aquest sistema i poder oferir suport via telefònica, ja que parlant la gent s'entèn i per formularis i mails moltes vegades no1 votBenvolgut.
Lamentem que el tracte rebut per part de suport no hagi estat del seu gust.
Per futures ocasions, us indiquem que el CAU AOC disposa de diversos canals de contacte pel suport, entre els quals hi ha el telèfon; 900 90 50 90 (gratuït) amb atenció de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores (excepte festius).
-
Activar / desactivar cache del Safesign
El Safesign cacheja els certificats i, encara que la targeta no estigui al lector, Windows creu que si. Per tant, aplicacions com l'Adobe reader permet seleccionar certificats en targeta quan la targeta no està al lector. Això és un problema ja que l'Adobe tampoc mostra cap error i els usuaris pensen que s'ha penjat. Aquest comportament no és dona al DNI-e on si la targeta no està insertada, no es pot seleccionar el certificat.
El que proposem com a millora és que el Safesign permeti l'opció de activar / desactivar la cache que fa a nivel de PKCS#11 segons la…1 votAquesta qüestió s'ha gestionat a través de Tiquet de suport.
-
Comunitat virtual Via Oberta
Estaria bé poder compartir dubtes, tramitacions, actualitzacions de Via Oberta amb una comunitat virtual.
1 votContactat internament.
-
Revisió documents Viafirma Portasignatures
Bon dia,
Seria molt interessant que en l'apartat de persones que signen del Viafirma Portasignatures hi hagués també una opció (de la mateixa manera que es poden posar firmes en cascada) per persones que han de revisar el document. És molt comú que abans que el responsable signi, vulgui que algú del seu equip revisi que la documentació és correcta.
Moltes gràcies,
11 votsEl vistiplau és una opció existent.
-
1 vot
-
QUE PERMETI ASSIGNAR UNA ACTUACIÓ A USUARIS DE DIFERENTS EXPEDIENTS
Sovint, durant una jornada laboral, es realitza una actuació que és igual per a diferents expedients.
En comptes d'entrar expedient per expedient, hi hauria d'haber l'opció d'escriure l'actuació i assignar-la a tots els expedients que s'han treballat.1 vot -
CCSol
Fa uns dies vaig comentar, l'idea de marcar amb color diferent les visites urgents, em van contestar que ja hi havia una opció d'urgent, aquesta opció ja la sabia, el que volia era que al citar urgent és marques com vermell d'urgent, llavors es molt més visible, per les TS. això tan senzill no entenc que no sigui possible. gràcies
1 vot -
Inconvenients del certificat idCAT
Aquest darrer any amb el problema de la pandèmia hem multiplicat per 100 la quantitat d'EDCATs que hem tramitat. La gent en general necessita fer tramitació amb l'administració sense anar a l'administració: demanar beques, ajuts socials, ajuts de lloguer etc.
M'haureu de creure si us dic que el 90% d'aquests certificats personals acaben instal·lant-se en una gestoria o un locutori, ja que la majoria de gent o no tenen ordinador o no saben com operar. De fet, moltes persones venen de cal gestor a que els hi fem el certificat.
El problema ve quan canvien de gestor, o que qualsevol…1 votGràcies pels vostres comentaris. En el moment en que a l'Entitat de Registre genereu el Certificat idCAT lliureu al ciutadà un document on signen que és personal i intransferible. Per tant, si li cedeixen a tercers, des de l'AOC deixem de tenir control. La responsablitat és del titular del certificat.
-
Consell Comarcal de l'Alt Penedès
Els documents que estan caducats que no es descarreguin quan es marca el tràmit, ja que fa la gestió més lenta.
1 vot -
1 vot
Agraïm les vostres propostes.
Rebreu resposta als punt indicats al document un a un.
Així mateix incorporarem en aquest apartat aquells que s’han valorat incloure a la nova eina de gestió que s’està dissenyant per a implantar a partir de mitjans de 2021. -
2 propostes millora Hestia
2 propostes de millora:
1a: que a la finestra "nous documents afegits" hi aparegui el nom del document i el nom de l'expedient familiar per poder localitzar i prioritzar més ràpidament els documents.
2a: poder eliminar de manera conjunta (marcar tots i eliminar) els recursos concedits i preassignats que apareixen. En tinc milers i no és viable anar 1 a 1...
Gràcies
3 vots -
1 vot
-
poder veure els dos referents profesionals (referent i coreferent) en la primera pantalla
Es fa necessari pel nostre dia a dia que es pugui veure en la primera pantalla els dos referents professionals d'una família o usuari i no haver d'entrar dins l'expedient. Especialment pel dia a dia dels administratius que no entren dins l'expedient sinó que consulten en la primera pantalla de recerca
1 vot -
Crear base per a fer informe social
Que hi hagués una opció per a poder crear una base per a fer un informe social amb la informació que ja es té carregada a l'Hèstia, és a dir, que poguessis clicar un boto on anessis a una espècie de word, on ja sortissin automàticament les dades bàsiques de la persona (nom, nif, adressa...), el genograma, la problemàtica, els recursos assignats, i el pla de treball.
6 vots -
Bé, és pràctic.
Bé és pràctic
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Gràcies per la seva aportació.
Salutacions,
Consorci AOC -
Millores a l'Agenda
Que a l'agenda la persona que fa la cita ja sortís per defecte. A més seria bo tenir una fotografia de l'agenda mensual (i també que poguessis visualitzar l'agenda matí i tarda sense baixar el cursó).
3 vots -
Error en la descripció d'una foto de portada
A la fotografia de portada que teniu on es veu una serra i un ramat d'ovelles, que és obra de Jordi Peró Enjaume, hi diu:
Serra de Sant Gerasa La Torretta
Hi ha de dir:
Serra de Sant Gervàs - La Terreta (TREMP)
Us agrairem que feu aquesta correcció ja que és un paisatge real del municipi de Tremp, al Pallars Jussà i els noms que hi consten en aquests moments no existeixien, si algú ho biusca no ho trobarà.
Gràcies per la vostra atenció.1 vot -
que visualitzes les persones que dupliquem, i ens fes un avís que estan apuntats 2 vegades o 3,
duplicats per nom sortís un avís, sols ho fa per Dni o nie, i avegades
porten passaport al principi de les visites, i tot de cop ens porten nie i ja la tenim duplicada. per això seria interessant poder saber per nom o cognom1 vot -
introduir varis documents de manera simultània
S'hauria poder introduir varis documents de manera simultània i de manera que quedin identificats més facilment i no haver d'escriure-ho tot. Per poder fer-ho tot més eficient. Als cursos s'hauria de poder introduir varies persones a la vegada i no una per una, i l'assistència de la mateixa manera. I és absurd haver d'introduir tota l'estona el mateix. Cal unificar més.
7 vots -
Alerta
que l'alerta per a recursos preassignats des de fa +1 d'un mes no sigui activa/contabilitzada per a expedients tancats
3 vots
- No veus la teva idea?