Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

4 resultats trobats

  1. REVISIÓ PLANS DE TREBALL

    Estaria bé que els plans de treball no només es poguessin tancar, sino que hi hagués l'opció de REVISIÓ.

    La idea és reeditar el pla de treball, actualitzar-lo, i guardar-lo amb la data actual, sense perdre l'anterior; però aprofitant el text escrit d'aquest i editar-lo per ajustar-lo a l'actualitat, si calgués.

    14 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  2. Sistema de confirmació o cancel·lació de cites

    El sistema d'avís de cites per SMS és realment útil. Tot i això no ens permet tenir un feedback de les persones que tenen una cita. Es podria anar un pas més enllà i poder tenir un sistema d'avisos de cancel·lacions? És a dir, que la persona rebés un enllaç curt que clicant pugui avisar que no vindrà a la cita i així alliber-la... Ens ajudaria molt en la gestió de les agendes, especialment les de primera acollida. Gràcies!

    10 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Des de l'AOC estem treballant en un pilot per poder incorporar el WhatsApp com a canal de comunicació per enviar el recordatori de les cites a les persones usuàries. Està previst que aquesta opció permeti als usuaris respondre amb la cancel·lació de la cita acordada. Gràcies per ajudar-nos a millorar.

  3. 10 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. INCLOURE CLASSIFICACIÓ ETHOS EN FITXER PERSONALS I ACTUACIONS

    En aquests moments és impossible recollir les diferents situacions de sensellarisme, ja que en l’apartat d’àmbits l'única opció que n’hi ha és la de marginats/sense llar transeünts.

    Considerem que a l'àmbit del sensellarisme les diferents administracions ja treballen a partir de la classificació ETHOS (European Typology of homelessness and housing exclusion), per això us volem proposar:

    1. Incloure la classificació de les 13 situacions concretes d’ETHOS per el recull de dades dins la fitxa personal de cadascun dels usuaris de l'ABSS.
      
    2. Possibilitar que aquesta dada pugui quedar reflectida a cadascuna de les actuacions que es realitzin (a l’apartada de l’àmbit d’actuació).
      
    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement