Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

49 resultats trobats

  1. Millorar la cerca de l'oficina de registre de destí, va molt lent

    La plataforma va molt lenta. La cerca de l'oficina de registre no funciona be i costa trobar el que necessites. A vegades ,
    jo indico el numero d'oficina de destí però l'aplicació no la reconeix.
    Quan s'obre el desplegable costa molt de trobar el que necessito.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  2. Millorar el SIR - Sistema de Interconexió de Registres

    Millorar el SIR, doncs molt sovint al acceptar SIR's apareix una franja vermella a la part superior, amb un error, això genera acumulació de feina i a vegades duplicitat, per què, tot i que reporta error, algunes vegades es genera assentament al s@rcat. També, ara fa uns dies, que no funciona la cerca per SIR i tampoc els botons per avançar pagina.
    Genera molta impotència estar obrint tiquets de suport i que tot segueixi igual.
    Gràcies

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolguda,


    Lamentem el vostre malestar respecte el funcionament de SIR; els errors que descriviu són incidències del servei i el canal per reportar-les és el Centre d'Atenció a l'Usuari, ja que el present canal millorem.aoc.cat és per tractar suggeriments de millora a nivell funcional.

    Per tractar les incidències que reporteu, si us plau, adreceu-vos a https://suport-altresserveis.aoc.cat/hc/ca/requests/new i es revisarà per part de l'equip tècnic de SIR 2.0.


    Atentament,


    Consorci AOC

  3. Declaració responsable per actuacions menors en el DPH. Dieu que es pot descarregar el formularia "Tramita", i això no existeix.

    Poseu-ho que s'entengui on s'ha de premer per descarregar formulari, ja que Tramita no existeix.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. F5 per actualitzar la pàgina de tràmits, un cop hem marcat un d'ells com a "tractat".

    Que, un cop hem marcat un tràmit com a "tractat", que la marca no desaparegui en prémer F5.

    Si volem que NO desaparegui, cal tancar la sessió i tornar a entrar en l'EACAT. Entenc que la pàgina no s'actualitza bé.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. Augmentar capacitat fitxers adjunts

    Agumentar capacitat fitxers adjunts tramesa genèrica

    Actualment, el màxim de 5Mb per fitxer i límit global de 10mMb és insuficient. Et limita molt a l'hora d'adjuntar els documents.

    Hauria de ser una capacitat superior, i no val augmentar-lo fins a 15Mb.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da Sr./Sra,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:

    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
      • 900 90 50 90 (gratuït)
      • (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
      • Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  6. Bloqueig al validar la signatura de “Rebut dels registres electrònics”

    L'Adobe Reader es bloqueja quan s'intenta obrir un document del
    tipus “Rebut dels registres electrònics” i validar la seva signatura
    digital. Això suposa un comportament molt molest cada cop que enviem una tramesa genèrica, doncs al rebre automàticament el document esmentat es bloqueja l'Adobe. La FAQ "GT – Què faig quan premo Envia en un PDF i no apareix cap missatge?" dóna una solució, però el preu a pagar és que a partir d'aquest moment l'Adobe ja no valida automàticament cap document PDF quan l'obrim. A més, si volem obrir i validar manualment un document “Rebut dels registres electrònics” guardat…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  7. que se pudiera contactar telefonicamente con alguien, es un aplicativo muuuy flojo

    que se pudiera contactar telefonicamente con alguien, es un aplicativo muuuy flojo, falla mucho, no es nada intuitivo, hay que perder mucho tiempo y encima no se puede ni contactar RAPIDAMENTE con nadie, solo por correo electronico .... Esta es la administracion del vuelva VD mañana...

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado Sr. / Sra.,
    Gracias por su aportación. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
    • Web: suport.aoc.cat
    • Teléfono:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuito)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
    ◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
    Saludos,
    AOC

  8. No és fàcil trobar el tràmit per enviar mocions al Parlment

    No és fàcil trobar el tràmit per enviar mocions al Parlment.
    Només hi trobo la informació, però he estat navegant i no trobo l'enllaç per enlloc.
    Moltes gràcies,

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  9. anul.lar registre

    Seria possible anul·lar un registre de sortida de fora de Catalunya (SIR) abans de ser acceptat per el destinatari?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  10. Indiqueu el nom del permis que falta, per poder asignar-lo

    Tramesa del conveni o encàrrec de gestió

    En resum
    Tramesa del conveni o encàrrec de gestió.

    Tramesa del conveni o encàrrec de gestió

    ( sense permís )

    No teniu disponible aquest tràmit.

    Veure documentació

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  11. No puc baixar-me el document de registre

    No puc veure el document de registre,.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  12. Sistema de alertas en EACAT

    Se debería hacer un sistema de alertas para poder recibir la información al día y poder reaccionar como a tiempo a los requerimientos de las convocatorias. Es un desastre el intercambio de información.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    El sistema d'avisos d'EACAT existeix fa alguns anys. Si us plau, si teniu dubtes podeu consultar el contingut del nostre portal de suport: Avisos dels assentments d'EACAT 

    Si teniu dubtes al respecte, , si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:

    ● Web: www.aoc.cat/Suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).

    ● Telèfon:

    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)

    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)

    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  13. S'hauria de poder accedir i treballar a la plataforma des de qualsevol nevegador

    No pot ser que hi hagi tràmits que funcionin des d'un navegador i d'altres que hagis de buscar un altre navegador. Tampoc és normal que la plataforma EACAT funcioni des de diversos navegadors que no són els mateixos que els de la plataforma de la Diputació eMunicipal. Estaria bé tenir unitat.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  14. PODER ELIMINAR UN REGISTRE PENDENT QUE NO PERTOCA, DONCS ÉS UN REGISTRE DE SORTIDA A DINS DE LA BUSTIA D'ENTRADA

    PODER ELIMINAR UN REGISTRE PENDENT PERQUE NO CORRESPON AL TRACTAR-SE D'UN REGISTRE DE SORTIDA

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  15. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  16. Problemes amb les trameses del pressupost 2019 i liquidació del 2018

    No accepta els PDF de la tramesa del pressupost 2019 i de la liquidació del 2018, tot i que tenen el nom requerit per l'aplicació:
    Resumpressupostos.pdf i Resumliquidacions.pdf
    i per tant no els puc enviar a la signatura del Secretari Interventor, i evidentment no els puc trametre al GAH.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  17. incidècies

    quan s'obra una petició per incidència aniria bé que es pugués triar entre rebre trucada o missatge per solucionar-ho.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  18. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  19. Molts dies no es pot entrar ni treballar a l'EACAT, en concret amb la presnetació de sol·licituds d'Acollida

    Hi ha constants problemes per poder treballar amb la plataforma EACAT, quant tens temps per entrar sol·licituds d'Acollida a Catalunya, aleshores no funciona, no baixa els documents, o et permet escriure la sol·licitud, i a l'enviar surt Error, es paralitza, etc i així constantment. És molt difícil treballar bé així, promou fer errades...

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  20. Bon dia n0 es un suggeriment mes aviat es una queixa no potser que l'aplicatiu no funcioni be en tota una setmana

    Bon dia n0 es un suggeriment mes aviat es una queixa no potser que l'aplicatiu no funcioni be en tota una setmana

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Bona tarda,
    Gràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu qualsevol incidència amb l’eina, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat).
    Gràcies i salutacions.

← Anterior 1 3
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement