Saltar al contingut

Proposeu. Voteu. Comenteu.

Teniu alguna idea o suggeriment de com millorar els serveis digitals que l'AOC presta a les administracions públiques catalanes? Compartiu-ho aquí o voteu el que altres han proposat.

Pilar

My feedback

1 resultat trobat

  1. 332 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    En el full de ruta de 2024 hem inclòs la possibilitat que els organismes emissors de les notificacions puguin incloure un tràmit de resposta a les notificacions per a la ciutadania i empreses.

    S'ha produït un error en desar el comentari
    comentat per Pilar  · 

    Saber qui contesta els correus per si no s'està d'acord, anar més amunt perquè donin solució. De fet, la Llei de Procediment Administratiu 19/2015 ho contempla al seu art. 53, les respostes administratives han de ser signades pel funcionari que ho porti. Hem rebut diverses respostes del Consorci i s'incompleix la normativa, LPA i la de transparència on també ho contempla. Per fer reclamació se t'obliga a identificar-te i després es contesta sense cap identificació, només la del Servei.

    S'ha produït un error en desar el comentari
    comentat per Pilar  · 

    Poder tenir comunicació telefònica per si tens dubtes respecte a la resolució que s'ha fet.

    Pilar donat suport a aquesta idea  · 

Feedback i Base de Coneixement