Anna Bruy Conill
My feedback
2 resultats trobats
-
10 vots
Alguns tràmits de e-TRAM poden formar part d'un procediment més complex o ampli, per tant, a vegades pot ser difícil saber el tràmit que pertoca. En aquest àmbit s'està treballant per a millorar-los amb un llenguatge més clar i també en la creació d'assistents de tramitació quan el tràmit pot tenir múltiples opcions.
Actualment ja s'ha fet a:
- Tràmits de padró
- Tràmit d'activitat econòmica FUE: mitjançant la cerca guiada de tràmits
Ara mateix els organismes tenen l'opció de fer fitxes de tràmits propis i des d'inicis de 2025, de formularis de tramitació a mida. En aquest sentit, des de l'AOC continuarem treballant en un procés de millora contínua per a impulsar sistemes d'ajuda a la ciutadania en la tramitació electrònica.
S'ha produït un error en desar el comentari Anna Bruy Conill donat suport a aquesta idea ·
-
1 vot
Anna Bruy Conill ha compartit aquesta idea ·
De la mateixa manera que s'ha fet un assistent per als tràmits del Padró d'habitants, es podria fer un assistent perquè la ciutadania pugui saber quin tràmit ha de realitzar d'acord amb la Llei 20/2009; al Canal Empresa hi ha un cercador però apareixen masses tràmits i cal estar mirant un per un per saber-ho; seria més que li aparegués pel tipus d'activitat que farà, metres del comerç, etc., si pot presentar la comunicació d'inici d'activitat amb certificat tècnic o necessita també projecte, o la comunicació prèvia ambiental, o ja estem parlant d'una llicència mediambiental.
Moltes gràcies,