Saltar al contingut

Avançant cap a un país digital

Benvinguts al fòrum per suggerir i comentar idees sobre el futur de l'administració catalana, obert a ciutadania i servidors públics.
En motiu del 20è anniversari del projecte AOC, pretenem canalitzar, compartir i fomentar les vostres idees i suggeriments amb potencial per gaudir d'una Administarció més innovadora, capaç de donar millor resposta a les necessitats presents i futures de les administracions públiques, ciutadania, i en definitiva del país.

1 resultat trobat

  1. Redissenyar els serveis digitals centrats a la persona

    És imprescindible implicar a la ciutadania en els processos de reflexió i de disseny de l’AOC amb l’objectiu de detectar necessitats especifiques. Cal posar a la ciutadania al centre i per això és necessari realitzar dinàmiques que permetin identificar barreres i dissenyar solucions. De la mateixa manera, també és imprescindible involucrar a nivell tècnic a les persones professionals que donen servei a la ciutadania i que serveixen com a font d’informació i inspiració per aquestes solucions. En aquesta línia, s’ha d’aprofitar el coneixement generat per les persones que treballen en canals d’atenció directa telefònica per recopilar informació i detectar les…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  • No veus la teva idea?

Com participar en aquest fòrum

Proposeu idees i suggeriments sobre com ha d'avançar l'Administració Catalana els propers anys:

  • Per cada nova idea o suggeriment introduïu creeu una entrada. En cas que ja n'existeixi una de similar, doneu-li suport votant-la.
  • Enriquiu els suggeriments existents fen-t'hi comentaris.

Estarem encantats d’aclarir-vos qualsevol dubte a innovacio@aoc.cat.

Avançant cap a un país digital

Categories

Feedback i Base de Coneixement