Redissenyar els serveis digitals centrats a la persona
És imprescindible implicar a la ciutadania en els processos de reflexió i de disseny de l’AOC amb l’objectiu de detectar necessitats especifiques. Cal posar a la ciutadania al centre i per això és necessari realitzar dinàmiques que permetin identificar barreres i dissenyar solucions. De la mateixa manera, també és imprescindible involucrar a nivell tècnic a les persones professionals que donen servei a la ciutadania i que serveixen com a font d’informació i inspiració per aquestes solucions. En aquesta línia, s’ha d’aprofitar el coneixement generat per les persones que treballen en canals d’atenció directa telefònica per recopilar informació i detectar les principals barreresde les persones a l’hora de relacionar-se amb l’administració.
![](https://secure.gravatar.com/avatar/1ff7925e8918dd381a7368aef44337e2?size=40&default=https%3A%2F%2Fassets.uvcdn.com%2Fpkg%2Fadmin%2Ficons%2Fuser_70-6bcf9e08938533adb9bac95c3e487cb2a6d4a32f890ca6fdc82e3072e0ea0368.png)