Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

3 resultats trobats

  1. Mal funcionament TCATP

    Bon dia, el certificat TCATP no em funciona a l'ordinador de centre on ho he instal·lat. Em demana una clau CryoptoAPI que no sé d'on treure. Algú em pot ajudar?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  2. No puc descarregar T-CAT

    Ningú m'ha dit quina contrasenya posar, GICAR, antigua TCAT, ATRI, diu el correu que només jo la sé. Docns no, ho sento, tinc temps fins diumenge per activar-la, però no podré. Grácies, espero que el termini es faci més ample.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  3. QUE EL DEPARTAMENT DE Suport AOC, es connecti amb l'ordinador de l'usuari per resodre l'incidencia:

    No em funciona la T CAT. El servei AOC es va conectar al meu ordinador i no va poder arreglar-lo. Ho va enviar al departament superior el qual de tant en tant m'envia un missatge demanant que faci x i enviï captura pantalla. No soc informatic i no se fer el que em demana. Li demano que es conecti al meu ordinador i no em respon, torna a demanar-me que provi x . Porto setmanes sense poder signar facturas i permisos. Estic desesperat. Referencia nº 76989

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,

    Veiem que en la petició indicada ja s'ha acordat un contacte telefònic on es podrà fer una connexió al vostre ordinador. Per qualsevol qüestió, si us plau, indiqueu-ho a través de la petició de suport. Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC

    Salutacions,

    Consorci AOC

  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement