Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

30 resultats trobats

  1. Major rapidesa de la plataforma EACAT

    hauria de ser més ràpid, dona molts problemes de connexió, molts dies no hi ha connexio

    74 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  2. Formació del l'EACAT

    donar formació sobre la gestió de l'EACAT, encara que fos mitjançant un tutorial per internet.

    21 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  3. Millorar el disseny i la usabilitat d'EACAT

    Disseny més divertit i que permeti crear vincles amb lúsuari. Bàsicament aconseguir que quan algú entri per primera vegda , no s'espanti i tingui la sensació de que s'enfronta a una eina avorrida en la que haurà d'invertir molt temps a conèixer ipugui percebre que amb una mica de ganes pot coneixer el funcionament de forma fàcil i autònoma.
    El disseny estratègic de les icones com a nodes d'informcació es sessencial.
    La vostra plataforma treballa molt amb les habilitats de lectura escriptura, però sabem que les imatges tenen un gran poder, i en el vsotre disseny es podrien millorar.

    9 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    El nou Eacat té un disseny intuïtiu i un llenguatge inclusiu, proper i consistent, pensat per a millorar significativament les tasques diàries.

    Moltes gràcies per la vostra proposta de millora.

    Atentament,

    Consorci AOC

  4. Funcionalitat de llistat per al registre d'EACAT

    L’opció de poder llistar l’entrada de l’EACAT és molt necessària per poder tenir un control sobre el registre d’entrada municipal. Aquest recurs és imprescindible en les fases inicials de posada en marxa del MUX i per altra banda, també és necessari per al control diari dels assentaments. A poder ser, aquests llistats s’haurien de poder descarregar en un full de càlcul.

    7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  5. la nova visualització a l'EACAT dels meus tràmits ens dificulta molt la feina

    Bon dia,
    Heu fet una modificació a la pantalla “els meus tràmits” i heu substituït la columna “Expedient” per la columna “núm de registre”.
    Hi hauria la possibilitat de tornar a veure la documentació pel número d'expedient com fins ara o al menys afegir-lo a la nova visualització actual o poder escollir si ho volem veure pel número d'expedient o pel número de registre?
    Aquesta nova visualització ens complica molt poder detectar quan s'ha donat tràmit a un expedient i quan no en el cas que vàries persones accedim a l'EACAT i haguem de tramitar la documentació, ja que d'aquesta…

    7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  6. Recuperar la pestanya de "Tractats" en el registre de l'EACAT

    Amb les noves modificacions, a l'apartat de Registre de l'EACAT, ha desaparegut la pestanya de "Tractats". Aquesta pestanya anava molt bé per poder marcar quins tràmits ja s'havien tramitat, era molt útil visualment. Es podria habilitar de nou? Gràcies.

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  7. SIR: Implementar avisos al servei

    Tant quan hi hagi entrades al SIR com quan siguin rebutjats els enviaments... que es trameti un correu electrònic d'avís.

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  8. Millores en la gestió de rols/permisos EACAT

    • Secretari/a disposes per defecte el rol de signador a tots els tràmits.
    • Quan un càrrec públic no pertany ja a un ens, no s'hagi d'eliminar els permisos un a un.
    • A nivell d'administració seria interessant disposar de llistats de permisos i rols d'usuaris agrupats per aplicacions o per usuaris (amb una excel suficient).
    • També seria necessari poder donar permisos de forma massiva a un tràmit.
    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. Nova versió de "Registre" d'entrades i sortides

    L'anterior versió del "Registre" d'entrades i sortides, em semblava més adequada i intuïtiva, a més a més, podíem marcar en verd els assentaments ja realitzats.

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  10. Les incidències que sorgeixen amb les diferents plataformes s'han de poder gesionar al moment, a través d'un call center per resoldre-les.

    Les incidències amb l'ús de la plataforma s'han de poder intentar gestionar en el moment que ocorren, a través d'un call center d'atenció telefònica o en menys de dues hores a través d'altres formes de gestió. Actualment l'accés al suport d'incidències està molt protegit, molt parapetat, molt burocràtic, i és molt lent en la resolució de les incidències que saps quan les fas però no quan te les resoldran. Tot ha de ser més immediat i no tant defensiu i distant. Els usuaris necessitem les incidències quan les tenim. Recordem que a l'Administració treballem amb terminis i hi ha incidències…

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  11. descàrrega en fitxer del registre

    Poder descarregar el resultat del filtratge de "REGISTRE" en format tractable (csv, txt, xls, odt..) per no haver de fer captura de pantalla en pantalla

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  12. Manteniment d'esborranys

    Cada cop que hem de fer neteja dels tràmits que ens han obert els usuaris, i que han deixat en esborrany, es molt lent perque has d'anar obrint tràmit per tràmit.
    No es podria idear un sistema més agil per a borrar de forma massiva tràmits en esborrany, i que només pugèssin fer els usuaris gestors?
    Gràcies!

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  13. gestio de permisos per grups d'usuaris, no pas individualment com ara

    gestio de permisos per grups d'usuaris, no pas individualment com ara

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Actualment podeu assignar permisos a través de l'apartat de serveis, mitjançant les etiquetes dels usuaris. Així mateix, us informem que de cara al nou EACAT en que s'està treballant, hi haurà moltes millores en la gestió d'usuaris que de ben segur us facilitaran molt la configuració. 

  14. Nom arxius de la carpeta Zip

    En obrir una tramesa amb molts documents adjunts, en clicar per descarregar tots els documents junts genera un zip amb tots els documents a dins, però el nom original de cadascun dels arxius es canvia per una sèrie de números que no permeten identificar el contingut de l'arxiu. Seria possible que en generar aquest zip no es modifiquessin els noms dels documents inclosos?

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  15. Integració de trameses amb gestors d'expedients

    Integracions EACAT amb backoffice de l'ajuntament:
    -Possibilitat de realitzar els comunicats a l'ORGT, i extensible a altres tràmits genèrics, des del backoffice de l'ajuntament.
    Per exemple, portem 260 registres de sortida amb destí ORGT des del 01/01/2016 que ara s'estan enviant mitjançant EACAT, per tant l'usuari ha de canviar de plataforma per fer l'enviament.
    Altres tràmits:
    - Tràmit per enviar actes (40 anuals aprox.)
    - Tràmit per enviar les mocions (20 anuals aprox.)
    - Publicacions al BOE (203 anuncis des del 17/06/15, 10 mensuals aprox.)
    (Cal tenir en compte el temps promig que dediquem a fer tot el procés per…

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Ja existeix l’opció a integrar-se amb EACAT per fer els enviaments des d’una eina externa. El vostre proveïdor us indicarà si la seva eina ja ha fet aquesta integració o si està en procés de fer-la

  16. MILLORAR EACAT

    Seria interessant des de el meu punt de vista, realitzar una bona actualització de la plataforma EACAT amb programes de descàrregues de documents totalment actualitzats per tal de millorar la utilització d'aquesta eina.

    També fer cursos per als tots els treballadors de la Generalitat de Catalunya, poder aprendre a utilitzar i treure el màxim profit d'aquesta eina EACAT i que és necessari i molt interessant.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Ja teniu disponible la nova plataforma de l'Eacat amb una nova interfície més clara i intuïtiva: Enllaç nou Eacat


    També teniu disponible dos seminaris web que expliquen el funcionament des d'un punt de vista de gestor d'usuaris i dels tramitadors de la plataforma:


    Us podeu subscriure al Blog de l'AOC per estar al dia de totes les novetats del nou Eacat: https://www.aoc.cat/blog/category/tramitacio-administracions/


    Atentament,

    Consorci AOC

  17. Nova versió registre EACAT - Cerca aproximada per "Núm.registre" - Ajuntament de Calonge i Sant Antoni

    La cerca per "Núm. registre" de la nova versió de registre de l'EACAT hauria de ser una cerca aproximada enlloc d'exacta. D'aquesta manera, per exemple, per poder-ne portar un control podríem buscar les anotacions que hagin quedat registrades amb número de registre auxiliar cercant únicament "E/" enlloc de posar el número exacte de registre. Amb la versió anterior això era possible.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  18. Mantenir filtres, obrir noves pestanyes

    A l'apartat SIR, apliques un filtre i la instancia s'obre en la mateixa finestra. Quan l'acceptes, el filtre ja no hi és i tampoc saps per quina pàgina anaves.
    Estaria bé que el filtre es mantingués o que la instància que cliques s'obri en una nova pestanya del navegador i a l'acceptar, que es tanqui aquesta pestanya, tornant a on eres i sense cap canvi.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  19. Millorar compatibilitat de navegadors

    Buscar una solució per a les configuracions dels navegadors i els problemes de signatura.
    Crear un “executable” que configuri tot lo necessari perquè els usuaris finals no tinguin problemes de java, claus públiques, safesign, etc. (La FNMT té alguna cosa al respecte).

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  20. Emplenar camp Procedència x CIF x fer recerca

    Poder fer la consulta des de la pantalla del Registre, a través de l'opció "procedencia", que ara no està habilitada, poder emplenar el camp amb el nom o CIF del proveïdor i poder fer la recerca directament sense haver d'anar a la pestanya d'aplicacions i filtrar-ho. Seria molt més ràpid i ágil.
    Gràcies,

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

← Anterior 1
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement