Administració Pública
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu
52 resultats trobats
-
Mostar en lloc visible el telèfon
Estaria bé afegir un telèfon de contacte o enllaç en els missatges d'error ja que t'indica que et posis en contacte amb AOC i facilitaria tenir-ho a mà.
4 votsGràcies per la vostra proposta. Els missatges d'error apunten al Portal de Suport d'EACAT on trobareu les faq's per autorresoldre els dubtes i incidències. En cas de no trobar resposta, des del Portal de Suport podreu contactar amb el nostre CAU a través de diferents canals.
-
Bon dia n0 es un suggeriment mes aviat es una queixa no potser que l'aplicatiu no funcioni be en tota una setmana
Bon dia n0 es un suggeriment mes aviat es una queixa no potser que l'aplicatiu no funcioni be en tota una setmana
3 votsBona tarda,
Gràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu qualsevol incidència amb l’eina, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat).
Gràcies i salutacions. -
Lentitud del sistema
És una odissea solsament obrir un tràmit... la meva feina es basa en el fet que aquesta platadorma funciona mínimament bé. Desesperat!
3 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Per qüestions relatives a dubtes o dificultats d’accés, podeu adreçar-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat). Salutacions.
-
1. Va molt lent 2. Trameses que es perden en el 'limbo'. 3 Avui 2/7/2019 no és el dia i haig de fer 100 trameses.
Donar-li una volta més en aquesta plataforma. No és gens ràpida ni àgil, i l'Administració ha de ser precisament el contrari.
No parlem de les 'trameses genèriques' i els errors que aquest tràmit genera.
Salutacions3 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu dificultats d’accés, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat).
-
CONNEXIÓ
Tenim el problema que triga molt a conectar-se. És problema de l'ordinador o del proveïdor d'internet o vostre?
Gràcies
Ajuntament de Cabrils3 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu dificultats d’accés, us atendrem a través del nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).
-
Augmentar capacitat fitxers adjunts
Agumentar capacitat fitxers adjunts tramesa genèrica
Actualment, el màxim de 5Mb per fitxer i límit global de 10mMb és insuficient. Et limita molt a l'hora d'adjuntar els documents.
Hauria de ser una capacitat superior, i no val augmentar-lo fins a 15Mb.
2 votsBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Indiqueu el nom del permis que falta, per poder asignar-lo
Tramesa del conveni o encàrrec de gestió
En resum
Tramesa del conveni o encàrrec de gestió.Tramesa del conveni o encàrrec de gestió
( sense permís )
No teniu disponible aquest tràmit.
Veure documentació
2 votsEn l'error se us indica que us manca el permís del servei "Tramesa del conveni o encàrrec de gestió" , només amb això el gestor d'usuaris ja pot assignar-vos el permís corresponents. Per qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Sistema de alertas en EACAT
Se debería hacer un sistema de alertas para poder recibir la información al día y poder reaccionar como a tiempo a los requerimientos de las convocatorias. Es un desastre el intercambio de información.
2 votsEl sistema d'avisos d'EACAT existeix fa alguns anys. Si us plau, si teniu dubtes podeu consultar el contingut del nostre portal de suport: Avisos dels assentments d'EACAT
Si teniu dubtes al respecte, , si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
● Web: www.aoc.cat/Suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
● Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
S'hauria de poder accedir i treballar a la plataforma des de qualsevol nevegador
No pot ser que hi hagi tràmits que funcionin des d'un navegador i d'altres que hagis de buscar un altre navegador. Tampoc és normal que la plataforma EACAT funcioni des de diversos navegadors que no són els mateixos que els de la plataforma de la Diputació eMunicipal. Estaria bé tenir unitat.
2 votsLa plataforma EACAT és accessible des dels navegadors més habituals. Si teniu detectada alguna incidència al respecte, si us plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari a través dels diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Pel que fa a la web emunicipal, indicar-vos que no és competència de l'AOC, haurieu d'adreçar-vos a la Diputació.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
incidècies
quan s'obra una petició per incidència aniria bé que es pugués triar entre rebre trucada o missatge per solucionar-ho.
2 votsBenvolguda,
Et pots adreçar al nostre suport pel sistema que t’estimis millor. Si vas a la web de l’AOC i cliques a “Contacte” veuràs el nostre formulari i els telèfons d’atenció.
Atentament,
AOC
-
Molts dies no es pot entrar ni treballar a l'EACAT, en concret amb la presnetació de sol·licituds d'Acollida
Hi ha constants problemes per poder treballar amb la plataforma EACAT, quant tens temps per entrar sol·licituds d'Acollida a Catalunya, aleshores no funciona, no baixa els documents, o et permet escriure la sol·licitud, i a l'enviar surt Error, es paralitza, etc i així constantment. És molt difícil treballar bé així, promou fer errades...
2 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu dificultats d’accés, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat). Salutacions.
-
Els servidors
Els servidors no funcionen bé, quan has d'utilitzar qualsevol aplicatiu estàs molta espona per culpa de la lentitud del sistema
2 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu dificultats d’accés, us atendrem a través del nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).
-
Error enviament
Intento enviar-vos una alta d'habitatge d'ús turístic però em surt aquest error. Em podeu dir què passa?
També diu que el fitxer Excel és obligatori, però ja està adjuntat a l'enviament.2 votsBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).Gràcies i salutacions.
-
Que es puguin treure remeses dels expedients que en teoria ja no admeten nova informació
Que es puguin treure remeses dels expedients que en teoria ja no admeten nova informació, és a dir, que vagis al lloc on t'informa d'un tràmit (com SOC, Programa Enfeina't 2019) i que puguis treure una nova remesa si els hi has de tornar a enviar informació sobre aquell tràmit que en teoria ja ha passat
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el motiu pel qual vostè no ho pot fer i les seves companyes sí.
Atentament,
Consorci AOC
-
Accès a la plataforma amb problemes molt sovint
Em trobo molts dies que no puc entrar a l'EACAT, surt un missatge d'error i diu pàgina no segura i no entra.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Millorar la cerca de l'oficina de registre de destí, va molt lent
La plataforma va molt lenta. La cerca de l'oficina de registre no funciona be i costa trobar el que necessites. A vegades ,
jo indico el numero d'oficina de destí però l'aplicació no la reconeix.
Quan s'obre el desplegable costa molt de trobar el que necessito.1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Millorar el SIR - Sistema de Interconexió de Registres
Millorar el SIR, doncs molt sovint al acceptar SIR's apareix una franja vermella a la part superior, amb un error, això genera acumulació de feina i a vegades duplicitat, per què, tot i que reporta error, algunes vegades es genera assentament al s@rcat. També, ara fa uns dies, que no funciona la cerca per SIR i tampoc els botons per avançar pagina.
Genera molta impotència estar obrint tiquets de suport i que tot segueixi igual.
Gràcies1 votBenvolguda,
Lamentem el vostre malestar respecte el funcionament de SIR; els errors que descriviu són incidències del servei i el canal per reportar-les és el Centre d'Atenció a l'Usuari, ja que el present canal millorem.aoc.cat és per tractar suggeriments de millora a nivell funcional.
Per tractar les incidències que reporteu, si us plau, adreceu-vos a https://suport-altresserveis.aoc.cat/hc/ca/requests/new i es revisarà per part de l'equip tècnic de SIR 2.0.
Atentament,
Consorci AOC
-
Declaració responsable per actuacions menors en el DPH. Dieu que es pot descarregar el formularia "Tramita", i això no existeix.
Poseu-ho que s'entengui on s'ha de premer per descarregar formulari, ja que Tramita no existeix.
1 votBenvolgut/da,
En aquest cas, si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el perquè no podeu tramitar.
Atentament,
Consorci AOC
-
F5 per actualitzar la pàgina de tràmits, un cop hem marcat un d'ells com a "tractat".
Que, un cop hem marcat un tràmit com a "tractat", que la marca no desaparegui en prémer F5.
Si volem que NO desaparegui, cal tancar la sessió i tornar a entrar en l'EACAT. Entenc que la pàgina no s'actualitza bé.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), recomanem que contacti mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que sigui revisat.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Bloqueig al validar la signatura de “Rebut dels registres electrònics”
L'Adobe Reader es bloqueja quan s'intenta obrir un document del
tipus “Rebut dels registres electrònics” i validar la seva signatura
digital. Això suposa un comportament molt molest cada cop que enviem una tramesa genèrica, doncs al rebre automàticament el document esmentat es bloqueja l'Adobe. La FAQ "GT – Què faig quan premo Envia en un PDF i no apareix cap missatge?" dóna una solució, però el preu a pagar és que a partir d'aquest moment l'Adobe ja no valida automàticament cap document PDF quan l'obrim. A més, si volem obrir i validar manualment un document “Rebut dels registres electrònics” guardat…1 votBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?