Saltar al contingut

Proposeu. Voteu. Comenteu.

Teniu alguna idea o suggeriment de com millorar els serveis digitals que l'AOC presta a les administracions públiques catalanes? Compartiu-ho aquí o voteu el que altres han proposat.

Josep Cusachs

My feedback

1 resultat trobat

  1. 4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
    Josep Cusachs donat suport a aquesta idea  · 
    S'ha produït un error en desar el comentari
    comentat per Josep Cusachs  · 

    Potser el meu suggeriment va més en la direcció de afegir l’opció de marcar com a document principal dintre la safata de documents del registre tant de sortida com d’entrada, ara per ara sinó m’equivoco només et deixa marcar el que afegeixes amb el clip. Per tant totes les entrades telemàtiques quan son tractades, i si ens em oblidat de marcar un a les presencials, no hi ha possibilitat de marcar-ne cap dintre del registre, oi?

    Un altre problema pel que fa a document principal és quan fem una sortida des de dintre de un expedient, per ex. per notificar. Anem al registre a tractar la sortida generada i tampoc ens deixa marcar cap document com a principal, i aquesta sortida entra dintre la safata sense document principal.

    Crec que si hagués aquesta opció de marcar com a principal dintre de la safata de documents del registre d’entrada i sortida, estalviaria un xic de feina al usuari/a.

Feedback i Base de Coneixement