Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

• Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

1 resultat trobat

1. Resposta de la resposta donada per la Generalitat.

El que diu és veritat ja que tot Sitges coneix les persones, són els pares del cap de la policia local Amb cognom Piñero. Tenien un pis carrer Pinsbens, el matrimoni cobren pensió tots dos, el pis de propietat ja està venut. Però tenint el pis de propietat un segon, se li facilito un pis de protecció oficial, és més a mi em va dir personalment que ara venia l'altre ia viure. No ho veig malament però mentre persones com jo visc amb humitats pagant lloguer per no dormir tirat al carrer, però bé amb la floridura que respirem que…

1 vot

Ens alegra que estiguis aquí

Inicieu la sessió per deixar comentaris

Identificat com a (Sortir)

T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

Benvolgut/da,

Aquest és un canal de proposta de millores dels serveis que presta l'AOC. Hauria d'adreçar-se als organismes competents per investigar el que exposa: síndic de greuges, fiscalia, oficina antifrau,.etc.

Atentament,

Consorci AOC

• No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement