Administració Pública
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu
2 resultats trobats
-
Hardware i software per fer-te operador de l'idCAT
He fet el curs d'operador idCat. No sóc treballador de l'Ajuntament sinó regidor i treballo des de casa amb el meu Mac i els navegadors Chrome, Safari, Firefox i Opera. Volia fer el curs per si un dia la secretària de l'Ajuntament (que també fa el curs) necessita un cop de mà. He superat els mòduls 1 i 2, però no puc fer les pràctiques perquè no tinc el navegador IE ni em vull instal·lar cap emulador Windows al Mac.
Francament, trobo lamentable que a aquestes alçades encara s'obligui a utilitzar el pitjor dels navegadors (IE) i dels SO (Windows).…
1 votDes de gener es va eliminar la dependència d'IE a la web d'operador idCAT.
-
Informe: entitats (o ens) assignats a la vostra ER-TCAT
Els responsables i operadors d'una ER-TCAT haurien de poder consultar quins entitats són "depenents" d'ells i alhora poder consultar els diferens operadors que tenen aquests ens subsciptors; estalviaréim consultes al Suport
1 votActualment les ER podeu obtenir un informe de quines entitats teniu associades. Per tal que els ens sàpiguen quines són les persones amb rols, poden consultar-ho des d'EACAT.
- No veus la teva idea?