Administració Pública
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu
6 resultats trobats
-
històric de moviments del padró
Seria interessant que es tingués accés a l'històric de moviments del padró.
Moltes gràcies
6 votsLes dades de l'històric de Padró estan disponibles fa força anys al catàleg de dades de Via Oberta. Us suggerim que consulteu el Portal de suport de Via Oberta saber les dades disponibles i com sol·licitar-ne l'accés.
Atentament,
Consorci AOC
-
Afegir consulta dictamen sobre adaptacions de temps i mitjans materials per a la realització de proves selectives
Afegir consulta dictamen sobre adaptacions de temps i mitjans materials per a la realització de proves selectives
4 vots -
Consulta per lots
Afegir les consultes per lots de:
OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES PER A SUBVENCIONS I AJUDES (AEAT)
SITUACIÓ DEL DEUTE (TGSS)
Estar al corrent SI o NO per a Subvencions1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Tingueu present que les modalitats per lots que comenteu ja estan disponibles. Si teniu dubtes sobre com poder accedir, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
error accés pàgina ministeri d'hisenda
Bon dia
,
Ahir vaig tenir un problema per accedir a informació del ministeri d'hisenda i us vaig informar. Vau enviar un correu dient que us contactaríeu amb mi però fins el moment no ha estat així. És possible parlar amb algú al llarg del matí?
El meu telefon és el 933812004 ext6339
Gràcies1 votBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
AIXÒ NO ESTÀ DIMENSIONAT I FALLA UNA BARBARITAT
Estem fent tots els tràmits dins l'administració electrónica, i aquest servei que no està dimensionat falla una barbaritat, fent que tot quedi aturat.
1 votGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Per qüestions relatives a dubtes o dificultats d’accés, podeu adreçar-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat).
-
Aclariment incidència Fitxer familia nombrosa
Des de fa dies estic intentant descarregar un fitxer de families nombroses, d'acord amb els requisits establerts.
En el moment de veure el resultat de la consulta apareix un missatge que diu "Error reportat per l'emissor final en el tractament de la petició".
Seria bo que ens indiquessiu més clarament quin tipus d'errada és, si és conseqüència de defectes en el fitxer de petició, o són causes imputables al Dep. de Benestar i Família, i si és així quin termini de correcció es preveu1 votBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions,
- No veus la teva idea?