Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

7 resultats trobats

  1. Consulta de certificacions de nivell de català a Normalització Lingüística

    Consulta de certificacions de nivell de català a Normalització Lingüística en processos selectius de l'Administració Pública.

    14 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Des del Servei som conscients que és una de les dades més demandades i alhora més complicada d'aconseguir donat que l'acreditació és molt variada. No existeix un únic registre que ofereixi aquesta informació, sinó que per acreditar el nivell C o suficiència de català són admeses diferents certificacions d’acord la llista elaborada a partir de l’ORDRE VCP/491/2009, de 12 de novembre (DOGC núm. 5511, de 23.11.09), per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Direcció General de Política Lingüística, modificada per l’Ordre VCP/233/2010, de 12 d'abril (DOGC núm. 5610, de 19.04.2010). 


    Seguirem treballant per poder-ho oferir en un futur. Moltes gràcies per les aportacions. 

  2. Portal integrat x obtenir fàcilment dades Via Oberta

    Via oberta és un bon servei però la cerca de cada dada (renda, vida laboral, cadastre,...) s'ha de buscar separadament i amb lògiques diferents (per lots, un a un,...).

    Això fa que en campanyes massives com beques de menjador, per exemple, amb molts usuaris i molts documents, la càrrega de treball per obtenir la informació per Via Oberta sigui tant alta que ens plantegem un dilema: Demanem que la ciutadania ens aporti la documentació (menys feina per nosaltres però molestem innecessàriament l'usuari i altres organismes) o hem de dedicar molts recursos humans a cercar la informació.

    Alguna empresa de gestió…

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  3. Habilitar un telèfon de contacte per agilitzar les consultes

    Habilitar un telèfon de contacte per agilitzar les consultes

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  4. Modalitat per lots

    Per modalitat per lots: pdf resposta per cada consulta, en comptes d'un únic fitxer

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Gràcies pel suggeriment però aquesta opció no es correspon amb l’objectiu de la consulta per lots. Els lots permeten consultar N usuaris (en alguns serveis fins a 500 mil) i no es viable crear N documents per a cada consulta.

  5. VIA OBERTA - Consulta d'inexistència d'antecedents per delictes sexuals

    Benvolgut/uda,
    En relació al document de d'inexistència d'antecedents per delictes sexuals. Proposar que reviseu la opció que la descàrrega del document pugui sortir anonimitzada d'inici, que no aparegui el nom i dni de la persona tècnica que hagi fet el tràmit.
    Salutacions,

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    En relació amb la possibilitat d'anonimitzar les dades de l'empleat públic que realitza les consultes a Via Oberta, us informem que no és possible, donat que aquestes consultes es regeixen per les normes contingudes a l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat (ENI) i les Normes tècniques que el desenvolupen, juntament amb l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS), que entre d'altres, estableixen els requisits de traçabilitat d'aquestes consultes als efectes d'auditories per part dels prestadors de dades.

    Tanmateix, l'article 61.3 de RD 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament dels sector públic per mitjants electrònics en relació a la transmissió de dades entre AA.PP disposa que:


    "Tota transmissió de dades s'efectuarà a sol·licitud de l'òrgan o entitat tramitadora on s'identificaran les dades requerides i els seus titulars, així com la finalitat per a la qual es requereixen. A més, si a la petició de dades intervé un empleat o empleada públic

  6. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  7. Que es Millori Tramesa Generica

    Quan oples el Word inteligent, si cliques el boto d'enviar no funciona. Cal anar a un altre lloc per enviar. estaria be que es pogues fer tal i com estpa definit.
    Gracies

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement