Administració Pública
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu
45 resultats trobats
-
busco una solució
NO ES UNA PROPOSTA...necessito una solució
1 vot -
no funciona mou a històric
bon dia,
Ja us vaig enviar un correu sobre aquest tema que us torno a proposar per buscar una solució. a la safata d'entrada estan tots els missatges que ja estaven arxivats a històric. de cop tornen a estar a l'entrada i es molt molest per treballar correctament....em podeu donar una solució?
Joanna Bermudez. Departament de Cultura. tf: 935547372
1 votBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).Dispenseu les molèsties.
Gràcies i salutacions.
-
no funciona MOU A HISTÒRIC!!!!!
m'agradaria saber si tornarà a funcionar bé el mou a històric perquè jo rebo moltes e-valisa i necessito tenir la safata d'entrada controlada.
Gràcies!1 votBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).Gràcies i salutacions.
-
Per què dóna problemes per adjuntar arxius amb Mozilla? Per la resta, genial.
Problemes per adjuntar amb Mozilla
1 votBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions, -
E-Valisa error
M'apareix aquest missatge en intentar entrar a e-Valisa:
ERROR
Atenció, s'ha produït un error
S'ha produit un error generic durant la càrrega de la pàgina1 votBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions,
- No veus la teva idea?