Administració Pública
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu
23 resultats trobats
-
El justificant no indica el motiu del rebuig has d'imprimir la consulta on si apareig el motiu
Faig moltes notificacions electròniques i trobo que per justificar les notificacions que no s'accedeixen, el justificant obtingut no es vàlid donat que únicament indica acceptat/rebutjat i he de fer una impressió de pantalla de la consulta de notificacions on si consta el motiu del rebuig. El mes adient seria que el justificant indiqués per exemple: Rebutjat sense accés (o el motiu que fos).
8 votsLes notificacions es consideren realitzades quan són obertes pel destinatari o el seu representant (acceptada) o bé quan no són obertes en el període establert (rebuig), per tant, no hi ha diferències entre el motiu del rebuig. La diferència entre rebuig sense accés o sense acció desapareixerà properament amb l'eliminació de l'estat visualitzada (no previst per normativa).
-
Escollir l'accés (certificat o constrasenya) a la notificació o comunicació individualment per a cada destinatari
Es pot donar el cas que un dels destinataris de la notificació disposi de certificat elelctrònic i l'altre no.
Estaria bé poder escollir per a cada destinatati el tipus d'accés (certificat o constrasenya) .1 votEl nivell d'accés s'hauria d'escollir en funció del nivell de seguretat que requereixi el contingut que s'està enviant.
-
2 vots
-
Poder veure, qui i quan ha obert la notificació, en trameses a varis destinataris.
En trameses compartides a diferents destinataris, poder veure qui i quan ha obert la notificació. Actualment només es pot veure el primer accès i no sabem si els altres destinataris l'han rebut o no.
2 vots -
S'hauria de poder treure les evidències de notificació, encara que no s'hagi obert la comunicació, ja que realment s'ha notificat
S'hauria de poder treure les evidències de notificació, encara que no s'hagi obert la comunicació, ja que realment s'ha notificat, i és el nostre "rebut"
2 vots -
Incorporar la possibilitat d'anul·lar notificacions
Incorporar la possibilitat de poder anul·lar una notificació quan s'hagi generat per error per tal d'evitar que estigui disponible pel destinatari.
9 vots -
Rebre un avís automàtic quant l'interessat accepta/denega una notificació o comunicació
Poder rebre un avís quan l'interessat ha acceptat/denegat la notificació i no haver d'estar pendent de mirar-ho
Gràcies.23 votsS'ha estudiat la idea i finalment s'ha decidit que no és viable aquesta funcionalitat.
-
1 vot
-
1 vot
-
Millorar la connexió
Aniria bé que no fallés la connexió, i no es registressin els assentaments amb una numeració paral.lela a l'actual.
3 vots -
NumExpedientGeneral
Proposo que s'incorpori en l'evidència enotum el numero de l'expedient general a què correspon, per tal de facilitar la localització de l'expedient.
Moltes gràcies
2 vots -
1 vot
-
1 vot
-
e-NOTUM Gestió dades interessats
Poder pujar un arxiu excel amb les dades dels interessats i que es copiessin a l'agenda de contactes.
I poder disposar d'genda de contactes compartida amb tothom per no haver d'anar entrant les dades cada cop que un usuari envia la la tramesa.
4 vots -
Confidencialitat / Permisos e-NOTUM
Gestió de l'excel de retorn: selecció/recepció de la informació segons persona que ha realitzat la notificació
0 vots -
2 vots
-
e-NOTUM notificacions de canvi d'estat
Les notificacions de canvis d'estat de les notificacions electròniques (en les que s'adjunta un Excel) estaria bé que fos de forma individualitzada per a cada notificació per adjuntar el fitxer a cada expedient.
3 vots -
Comentari pel que fa al camp tipus de document del registre de l'Eacat
Des del nostre departament de Consum utilitzen sovint l'e-Notum i m'han comentat que habitualment fan comunicacions (no utilitzen notificacions) i es troben que al Registre d'entrades i sortides de l'Eacat, al camp Tipus, sempre surt com a "Notificació". No és res greu, però em pregunto si seria possible posar Comunicació al camp anomenat Tipus del registre de l'Eacat quan es tractés de la tramitació d'una comunicació, més que res per tal de que així coincidirien els tipus de documents del tràmit.
2 vots -
Diferènciar l'avis que reben les persones vinculades a una notificació.
Quan es posa una persona vinculada a una empresa pera que rebi l'avis de la notificació, aquesta persona rep l'avis estandard on se li demana que accedeixi amb el seu NIF.
A l'intentar accedir li presenta un error on li diu que "la notificació no pertany al destinatari".
Seria convenient que l'avís que reb la persona "vinculada" fos diferent on se li digues que l'accés l'ha de realitzar amb el CIF de la empresa8 votsCal crear les plantilles d’avís adreçades a les persones vinculades per tal d’obtenir el que dius.
Atentament,
AOC
-
Permetre generar notificacions massives o 'per lots'
Poder generar notificacions amb algun sistema que permetés generar múltiples notificacions.
Un primer pas podria ser al menys poder preparar les notificacions pujant un arxiu csv o similar. Després es podrien editar per acabar d'adjuntar arxius per exemple.4 vots
- No veus la teva idea?