Categoria
Aplicació Registre
Aplicació Registre
Canal d'alertes (Bústia ètica)
Còpia
Decidim
Desal
EACAT Tràmits
ERES
El meu espai - MyGov
General
Hèstia
Identitat i Signatura-e
Observatori DigiCanvis
Perfil Contractant
Plataforma EACAT
Portasignatures AOC
Registre Unificat (MUX)
Registre Unificat (MUX)
Registre públic contractes
Representa
SCD - certificats digitals
Servei d'Interconnexió de Registre - SIR
Seu i Transparència
Valisa
Via Oberta
Vàlid
Web Consorci AOC
e-FACT
e-NOTUM
e-TAULER
e-TRAM
Índex Maduresa Digital (IMD)
Descriu la teva idea… (opcional)
Ens alegra que estiguis aquí Inicieu la sessió per deixar comentaris
Enviant aquesta idea, dono el meu consentiment de tractament de les meves dades personals:
Condicions de tractament de dades personals:
Responsable: Direcció – gerència del Consorci AOC Finalitats:Col·laborar amb el Consorci AOC en la creació i millora dels seus actuals i futurs serveis mitjançant la participació en tallers, test, entrevistes, enquestes i altres formes de copsar les seves opinions i necessitats i la gestió per part del Consorci d’aquestes. Administració de les plataformes del Consorci AOC dedicades a aquestes finalitats Legitimació: Consentiment de la persona interessada. Destinataris: No es farà cap cessió de dades Transferència internacional: Les dades de les persones que s’han subscrit són objecte d’una transferència internacional a l'empresa Uservoice amb domicili als Estats Units. Aquesta empresa està adherida a Privacy Shield. Drets: Sol·licitar l'accés, rectificació o supressió de les dades, i la limitació o oposició al tractament. Retirada de consentiment: Podeu donar-vos de baixa en qualsevol moment seleccionant l'enllaç que trobareu al peu dels correus electrònics que t'enviem o adreçant la vostra petició a comunicacio@aoc.cat. Informació addicional: Consulta el registre de l’activitat de tractament