Tràmits municipals (e-TRAM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
-
QUE LA SESIÓN DURE MÁS TIEMPO
COMO GESTORIA, NO SOLO PUEDES ESTAR RELLENANDO LA INSTANCIA Y YA, CUANDO VAS A PRESENTARLA YA NO PUEDES PORQUE DURA DEMASIADO LA SESIÓN.
249 votesBenvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. En la nova versió e-TRAM en fase de pilotatge hem eliminat aquest problema i no hi haurà límit de temps per a fer una sol·licitud. Fins i tot, si es deixa la sol.licitud a mitges i es tanca el navegador, es podrà continuar més tard la instància, sempre i quan es faci des del mateix ordinador.
Salutacions,
Consorci AOC -
131 votes
Benvolguts i benvolgudes,
Continuem treballant per millorar l’accés.
En cas que sigui un error de funcionament si us plau adreceu-vos a suport per revisar el cas en concret.
Dispensem les molèsties ocasionades. -
GUARDAR BORRADORS PER PODER SER REUTILITZATS, QUAN LA PLATAFORMA NO VA I CAL TORNAR A COMENÇAR
ESTARIA BÉ PODER GUARDAR BORRADORS PER QUAN LA PLATAFORMA NO FUNCIONA I CAL TORNAR A COMENÇAR, RECUPERAR LES DADES SENSE HAVER DE TORNAR A OMPLIR-HO TOT.
115 votesBenvolguts / des, Gràcies pels vostres suggeriments. A la versió eTRAM 2.0 s’està avaluant incorporar aquestes funcionalitats. Salutacions, Consorci AOC
-
Simplificar les dades identificatives del sol·licitant si m'identifico amb certificat digital o idcat mòbil
Ara mateix s'han d'emplenar molts camps i es fa pessat
79 votesBenvolguts / des,
Gràcies pels vostres suggeriments. A la versió eTRAM 2.0 s’està avaluant incorporar aquestes funcionalitats.
Salutacions,
Consorci AOC -
Poder seleccionar inicialment Persona o Entitat
Des del principi es podria escollir si ets una Persona o Una Entitat i que la casella Nom i cognoms passés a ser una única casella "Nom entitat o empresa".
77 votes -
Mantenir dades si modifiquem la sol·licitud
Seria convenient que no calgués tornar a introduir totes dades dades en el cas de voler modificar la sol·licitud.
66 votesBenvolguts / des,
Gràcies pels vostres suggeriments. A la versió eTRAM 2.0 s’està avaluant incorporar aquesta funcionalitat.
Salutacions,
Consorci AOC -
Millorar introducció de dades en nom d'una associació o entitat
Quan es fa una instància en nom d'una associació o altres queda poc clar les dades que cal introduïr, si són les personals de la persona representant o les de la entitat o associació.
53 votesBenvolguts / des, Gràcies pels vostres suggeriments. A la versió eTRAM 2.0 s’està avaluant incorporar aquestes funcionalitats. Salutacions, Consorci AOC
-
Tràmits adaptats a dispositius mòbils
Fer que els tràmits estiguin adaptats a pantalles petites com ara mòbil, el que es coneix com a web responsive.
53 votes -
Rebre l’arxiu amb el formulari que s’acabe de presentar per tenir-ne una cópia
Quan es rep el correu informant que el tràmit s’ha presentat, caldria rebre l’arxiu en pdf amb el formulari per poder tenir una còpia
51 votesBenvolgut/da,
Gràcies pel suggeriment. La nova versió de l’e-TRAM enviarà el rebut PDF per correu electrònic
Salutacions,
AOC -
Descarregar una còpia del volant d'empadronament
Que es pugui descarregar una còpia del volant d'empadronament amb data actualitzada des de la Carpeta Ciutadana. Moltes gràcies!
44 votes -
Poder fer telematicament tots els tramits
Poder fer telematicament tots els tramits
43 votes -
Afegir camp d'observacions
Bon dia, m'agradaria fer el suggeriment que a tots els formularis hi hagués un camp d'observacions per poder afegir les consideracions necessàries per a la tramitació d'expedients.
Gràcies!
41 votes -
Que no obligui a repetir tota la captura de dades de la sol·licitud quan hi ha un error del sistema o la xarxa
Penso que la millor manera de millorar, és intentar que la xarxa no tingui tantes errades. O sigui que no generi registres per dir-te acte seguit que no és vàlid i que ho tornis a provar. I tanmateix que els registres continguin el número correlatiu de l'Administració a la qual l'has enviat i no generi els E/000xxx.
La eficàcia i eficiència a l'Administració és una millora immillorable.
Gràcies.37 votesBenvolgut Sr. / Sra.
Estem provant una nova versió del servei de tramitació electrònica (e-TRAM) que permetrà recuperar l’esborrany d’una sol·licitud encara que hi hagi un problema d’Internet, de l’e-TRAM o d’excés de temps de tramitació. D’aquesta forma s’evitarà tornar a repetir la captura de dades.
Cordialment,
L’equip AOC -
Agilitat a l'hora de demanar instàncies
que tinguis l'opciò de guardar les teves dades si ets asidu, per no tenir que introduir-les cada cop que fas una sol.licitut.
gràcies35 votesGràcies pel suggeriment. Estem treballant amb una versió del servei de tramitació electrònica que simplificarà el procés d’entrada de dades.
Ben cordialment,
AOC -
Sistema d'interacció amb la persona que rep o gestiona el tràmit
Seria interessant poder tenir un sistema d'interacció fàcil amb la persona de l'administració que rep el tràmit (per exemple tipus xat o un mur de comentaris) per poder solucionar de manera ràpida qualsevol incidència o requeriment relacionat amb el tràmit.
29 votes -
Respectar format textes
estaria be que els textes que escric mantinguessin el format. Ara no respecta els canvis de linia i queda tot apilonat
29 votes -
24 votes
-
Si us plau, aviseu clarament del temps que tenim per redactar i enviar. Jo no ho sabia i he hagut de fer-ho dos cops perquè m'havia caducat
Si us plau, aviseu clarament del temps que tenim per redactar i enviar. Jo no ho sabia i he hagut de fer-ho dos cops perquè m'havia caducat la sessió
24 votes -
QUE NO S'HAGUIN DE DUPLICAR LES DADES A LA SOL.LICITUD DE TRAMITACIÓ
Que les dades de la sol.licitud de tramitació quedin copiades de la sol.licitud que es presenta, sense necessitat d'haver de duplicar les dades.
21 votes -
Se debe mejorar mucho la consulta de instancias, tanto las hechas a título particular como las realizadas como representate de una entidad.
Se debe mejorar mucho la consulta de la instancias realizadas, tanto las hechas a título particular como las realizadas como representante de una entidad.
Es necesario que aparezca un listado de las hechas, con su estado, incluidas las resueltas y rechazadas. Se debe poder ver el documento presentado, sus anexos y el detalle de los trámites realizados, indicando fechas, responsables del trámite y acción realizada en ese trámite, con los documentos implicados y los textos aportados para realizar ese trámite, como razones para su denegación, aceptación y acciones tomadas.20 votes
- Don't see your idea?