Tràmits municipals (e-TRAM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. 1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Poner un apartado de plusvalias

    Para no perder tanto tiempo, se podría poner un apartado en la tramitación de plusvalias

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  3. Informar d'omplir els formularis pdf amb el programa Adobe Acrobat Reader preferiblement.

    Crec que els formularis pdf a omplir tant sols funcionen correctament amb el programa Adobe Acrobat Reader i no pas amb cap altre lector de pdf's. En tal cas estaria bé d'informar clarament d'utilitzar aquest programa per a realitzar el tràmit correctament.

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  4. Millorar petició de cita

    Ajudaria molt que, quan s'aconsella de demanar cita per la segona part d'una gestió havent omplert el formulari (en el meu cas de signatura digital), sortís signatura digital en el llistat de possibles tràmits que es poden gestionar, i així mateix s'expliqués quan temps hi ha d'haver entre omplir el formulari i demanar cita, unes dies, quants, un mes? Sense saber això no podem demanar cita.
    Cordialment

    Catherine Perelló Scherdel
    DI: 37630743Y

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  5. En la formalització de la instància no es pot optar per la peticicó de rebre notificació electrònica relacionada amb le petició.


    1. Que es permeti optar per la notificació eletrònica (obligada a professionals del dret).

    2. Que en les notificacions es prioritzi al representant legal davant l'interessat.

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  6. Sobre digital: configuració Sobre únic en diversos lots

    La LCSP estableix que sempre que s pugui s'hauran de licitar les obres en diferents LOTS. No obstant, l'aplicació del sobre digital només permet una única configuració per tots els lots. Cal obrir una incidència i que t'activin la versió antiga. Penso que seria molt interessant que el sistema permetés directament la configuració d'un únic sobre amb diversos lots, permeten que a cada lot s'adjuntin documents diferents

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  7. Poder demanar noves contrasenyes del IDCAT per accedir, ja que a vegades no arriba la contrasenya d'autetificació. També seria interessant v


    • Poder demanar noves contrasenyes del IDCAT per accedir, ja que a vegades no arriba la contrasenya d'autetificació i no permet accedir al trámit.
      -També seria interessant estandaritzar els formats de les diferents administracions.
      -Poder vincular el IDCAT amb la clave permanente.

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  8. 1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  9. QUE CUANDO DEN UN TRÁMITE A UN EXPEDIENTE ABIERTO ...

    Que cuando den un trámite a un expediente abierto se pueda acceder al propio expediente para contestar el trámite sin necesidad de crear otra instancia genérica con la finalidad de que no de vueltas el escrito hasta llegar a su destino.

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  10. 1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  11. autorisacio a formulari per numero mobil estranger (frança i Andorra)

    El numero es possible uniament numero national. mes a ,es hi ha population qui utilisa mobile europea

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  12. Els titols a presentar haurien de poder ser mes llargs

    Els titols ha presentar haurien de poder ser mes llargs

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  13. Per la domiciliació d'impostos caldria un apartat específic

    Per domiciliar els impostos municipals caldria un apartat específic de domiciliacions bancaries perque en el genèric no saps si és segur posar el conte bancari.

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  14. Obligatori oficina i població

    Que sigui obligatori possar l'oficina i població quan el teu banc es totalment digital, no té sentit.

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  15. 1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  16. 1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  17. Fer loguin permanent i falta de informació

    No es pot fer loguin permanent. Has de activar cl@ve cada cop i els tokens es quedan oenjants. has de tancar o tornar obrir el navegador web.
    Per un altre costa, consta quel'ajuntament de BCN ha fet una consulta de les meves dades de transit, pero no se especifica el motiu. LA info es poc clara i la activitat de la administració respecte a les meves dades es bastant opaca.

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  18. fer un sistema que funcioni de debò en un mes i no en 25 anys

    No pareu de contestar les preguntes dient "estem treballant en millorar el servei"..és increible....aneu tant lents que si fos un servei privat ja estarieu tots acomiadats. Proveu el vostre sistema quan us sigui imprescindible i sabreu com de malament funciona.
    ....només em queda el consòl de saber que ningú acabarà a a l'infern si per entrar obliguen a utilitzar el vostre certificat digital.
    Ànims...el 2075 potser ja ho tenim tot a punt.

    3 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  19. 1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  20. La instància genèrica no permet que el representant i no el sol·licitant rebin per email la informació de l'estat del tràmit

    Quan un actua com a representant del sol·licitant en una instància genèrica, no pot rebre les informacions de l'estat del tràmit. Només les reb el client, I si aquest no vol rebre-ho, ens veiem obligats a posar l'email del representant en l'apartat del email del sol·licitant perquè només apareix el d'aquest.

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
← Previous 1 3 4 5 6 7 8
  • Don't see your idea?

En cas que necessiteu ajuda respecte els tràmits municipals visiteu el Centre de Suport.

Tràmits municipals (e-TRAM)

Categories

Feedback and Knowledge Base