Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
158 resultats trobats
-
Garantir l'accés amb sistema operatiu linux
Problemes d'accés amb linux. L'administració digital ha d'estar disponible per tothom, no només pels que tinguin windows
7 votsSi us plau contacteu amb el nostre servei de Suport per comunicar la vostra incidència a l'hora de consultar edictes amb linux doncs no hauríeu de tenir problemes.
-
dona error 500 al intentar enviar instàncies generiques :( No funciona i no puc presentar telemàticament
Hola, dona error 500 al intentar enviar instàncies generiques :( No funciona i no puc presentar telemàticament els meus extractes del pagament del lloguer . Ho podrieu arreglar ,si us plau? Malauradament jo no disposo de temps per anar presencialment al Consell comarcal i depenc de l'accés via d'internet.
Moltes gràcies,
David
5 votsBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions,
-
Consultar instàncies
Voldria poder consultar les instàncies genèriques que he fet.
2 votsSi us plau, per consultes o incidències en els serveis que presta l'AOC, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari a través dels diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
-
LListat més recents
Millorar el motor de busqueda en general però de forma ràpida que surtin llistats pels més recents. Des de fa uns dies surten pels més antics i has d'anar passant pàgines fins arribar als més recents
2 votsBenvolgut Sr./Sra,
Gràcies per la vostra aportació. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, podeu adreçar-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Salutacions,
Consorci AOC -
Enlace para ciudadanos
Cómo ciudadana, estaría bien, un enlace específico para ciudadanos, sobre qué trámites o qué acciones se pueden realizar en vuestra página.
Da a confusión, que a través de un enlace de otra administración, te dirige a vuestro site, pero no permite comprender fácilmente, si el alta en el servicio, también lo puedes hacer como ciudadano o sí sólo es para entidades.2 votsNo existe alta al servicio "El meu espai", solo con identificarse ya podrá acceder a los diferentes apartados.
-
la seu electronica no funciona bien, casi nunca está operativa ( tramits i permissos)
La seu electronica no funciona bien.
no se pueden hacer tramits con el certificado electronico.
el acceso siempre esta bloqueado.
en mi caso, para solicitar permiso obras on line.
Ajunt. Santa Coloma Gnet.2 votsSr. / Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
• Web: suport.aoc.cat
• Teléfono:
◦ 900 90 50 90 (gratuito)
◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
Consorci AOC -
2 vots
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Trobar allò que es busca
He intentat buscar les ordenances municipals i no les he trobades enlloc. O estan molt amagades o no estan penjades
2 votsPer qüestions relatives a dubtes o consultes del servei, podeu adreçar-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat).
-
disponen de seu electronica para añadir documentos?
hola,
me gustaria saber si disponen de firma digital para poder enviaros documentación.
gracias.2 votsBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
Dubte
Bon dia
És possible que el document per descarregar de tots dos anuncis sigui el mateix ??
Llistat de notificacions de les resolucions de les prestacions per al pagament del lloguer de data 14 de juny de 2017
Prestacions i subvencions per al pagament del lloguer. Llistats de requeriment de data 14 de juny de 2017
2 votsAquesta consulta s’hauria d’adreçar al servei de suport atès que aquest espai està adreçat a suggeriments de millora dels serveis. Gràcies!
-
No funciona el DNIe
No funciona el certificat del DNI electrònic. La navegació i usabilitat és d'allò més incoherent i es fa molt difícil. Un servei pèssim.
2 votsAquest espai està pensat per suggerir millores. Aquests casos amb incidències s’han de tractar a través dels nostres canals de suport.
-
documents enviats i altres
Voldria que en el meu espai hi hagués les instàncies i altres documents que es presenten en nom de Picam. Pero sempre surt error i està sempre buida.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
porto 20 min intentant treure un certificat de empadronament a través de la web de l'ajuntament i em declaro incapaç
el buscador podria acceptar el terme certificat de empadronamen per guiar als usauaris a traves de la web
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Instància genèrica - presentar per Chrome amb certificat digital
Facilitat que es puguin fer servir les diferents versions de Chrome sense Java , etc , per presentar instàncies genèriques a les AAPP .
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el motiu pel qual no podeu presentar una instància genèrica pel Chrome.
Atentament,
Consorci AOC
-
Errors en la presentacio de documents Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.
Errors de la seu en presentar tramits
Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.
i
Error enviant el formulari
Error realitzant l'assentament d'entrada. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Bones, tinc notificacio de resolucio per el next generation 23 a pressentar en 10 dies i no puc accedir al tauler de la notificacio,
ENVIAR LES NOTIFACION PERSONALMENT L'INTERESSAT I NO A TRAVES DE TAULERS "NO ACCESIBLES"
DEGUT ALS ERRORS CONTINUATS D'ACCES I L'AGRAVI ECONOMIC QUE POT SUPOSAR1 votTraslladat a suport
Benvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
El cercador del CIDO de processos selectius sobre el mapa del CIDO funciona?
Fa uns dies es podien veure processos sobre el mapa del CIDO, però ara no. Els botons de selecció estan desactivats i no funcionen, o el cercador està aturat?
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Si us plau contacteu amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que revisin si és una incidència de la Diputació de Barcelona o bé de l'eina de Transparència de l'AOC.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Millorar procés identificació amb certificat digital
El procés d'identificació porta problemes com a mínim 4 de cada 5 intents d'entrar. Un dia et permet un tipus de certificat, un altre dia un altre, un altre dia cap. Un dia funciona amb un navegador, un altre dia amb un altre, un altre dia amb cap. Si tens un intent fallit (per que el sistema per algun motiu aquell dia no l'accepta), els cookies et bloquejen durant un temps desconegut, dificultant o fent impossible poder accedir-hi amb un altre certificat (ex. idCat).
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Li recomanem que contacti amb el canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que li revisin l'estat i funcionament del seu certificat digital.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
S'hauria de dir quan estarà resolta la demanda.
Vaig demanar un certificat d'empadronament per tràmits online. Quan vaig trucar al cap de 8 dies per saber com estava el tema, no els constava que s'hagués fet la demanda.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que revisin el motiu pel qual no van rebre la sol·licitud de certificat d'empadronament.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?