Saltar al contingut

Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

158 resultats trobats

  1. Garantir l'accés amb sistema operatiu linux

    Problemes d'accés amb linux. L'administració digital ha d'estar disponible per tothom, no només pels que tinguin windows

    7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  2. dona error 500 al intentar enviar instàncies generiques :( No funciona i no puc presentar telemàticament

    Hola, dona error 500 al intentar enviar instàncies generiques :( No funciona i no puc presentar telemàticament els meus extractes del pagament del lloguer . Ho podrieu arreglar ,si us plau? Malauradament jo no disposo de temps per anar presencialment al Consell comarcal i depenc de l'accés via d'internet.

    Moltes gràcies,

    David

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Bon dia,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).

    Gràcies i salutacions,

  3. Consultar instàncies

    Voldria poder consultar les instàncies genèriques que he fet.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. LListat més recents

    Millorar el motor de busqueda en general però de forma ràpida que surtin llistats pels més recents. Des de fa uns dies surten pels més antics i has d'anar passant pàgines fins arribar als més recents

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Gràcies per la vostra aportació. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, podeu adreçar-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Salutacions,
    Consorci AOC

  5. Enlace para ciudadanos

    Cómo ciudadana, estaría bien, un enlace específico para ciudadanos, sobre qué trámites o qué acciones se pueden realizar en vuestra página.
    Da a confusión, que a través de un enlace de otra administración, te dirige a vuestro site, pero no permite comprender fácilmente, si el alta en el servicio, también lo puedes hacer como ciudadano o sí sólo es para entidades.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  6. la seu electronica no funciona bien, casi nunca está operativa ( tramits i permissos)

    La seu electronica no funciona bien.
    no se pueden hacer tramits con el certificado electronico.
    el acceso siempre esta bloqueado.
    en mi caso, para solicitar permiso obras on line.
    Ajunt. Santa Coloma Gnet.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Sr. / Sra.,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
    • Web: suport.aoc.cat
    • Teléfono:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuito)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
    ◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
    Gracias y saludos,
    Consorci AOC

  7. 2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  8. Trobar allò que es busca

    He intentat buscar les ordenances municipals i no les he trobades enlloc. O estan molt amagades o no estan penjades

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  9. disponen de seu electronica para añadir documentos?

    hola,
    me gustaria saber si disponen de firma digital para poder enviaros documentación.
    gracias.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Bona tarda,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).

    Gràcies i salutacions.

  10. Dubte

    Bon dia

    És possible que el document per descarregar de tots dos anuncis sigui el mateix ??

    • Llistat de notificacions de les resolucions de les prestacions per al pagament del lloguer de data 14 de juny de 2017

    • Prestacions i subvencions per al pagament del lloguer. Llistats de requeriment de data 14 de juny de 2017

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  11. No funciona el DNIe

    No funciona el certificat del DNI electrònic. La navegació i usabilitat és d'allò més incoherent i es fa molt difícil. Un servei pèssim.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  12. documents enviats i altres

    Voldria que en el meu espai hi hagués les instàncies i altres documents que es presenten en nom de Picam. Pero sempre surt error i està sempre buida.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  13. porto 20 min intentant treure un certificat de empadronament a través de la web de l'ajuntament i em declaro incapaç

    el buscador podria acceptar el terme certificat de empadronamen per guiar als usauaris a traves de la web

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  14. Instància genèrica - presentar per Chrome amb certificat digital

    Facilitat que es puguin fer servir les diferents versions de Chrome sense Java , etc , per presentar instàncies genèriques a les AAPP .

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  15. Errors en la presentacio de documents Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.

    Errors de la seu en presentar tramits

    Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.
    i
    Error enviant el formulari
    Error realitzant l'assentament d'entrada. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  16. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  17. Bones, tinc notificacio de resolucio per el next generation 23 a pressentar en 10 dies i no puc accedir al tauler de la notificacio,

    ENVIAR LES NOTIFACION PERSONALMENT L'INTERESSAT I NO A TRAVES DE TAULERS "NO ACCESIBLES"
    DEGUT ALS ERRORS CONTINUATS D'ACCES I L'AGRAVI ECONOMIC QUE POT SUPOSAR

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  18. El cercador del CIDO de processos selectius sobre el mapa del CIDO funciona?

    Fa uns dies es podien veure processos sobre el mapa del CIDO, però ara no. Els botons de selecció estan desactivats i no funcionen, o el cercador està aturat?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  19. Millorar procés identificació amb certificat digital

    El procés d'identificació porta problemes com a mínim 4 de cada 5 intents d'entrar. Un dia et permet un tipus de certificat, un altre dia un altre, un altre dia cap. Un dia funciona amb un navegador, un altre dia amb un altre, un altre dia amb cap. Si tens un intent fallit (per que el sistema per algun motiu aquell dia no l'accepta), els cookies et bloquejen durant un temps desconegut, dificultant o fent impossible poder accedir-hi amb un altre certificat (ex. idCat).

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  20. S'hauria de dir quan estarà resolta la demanda.

    Vaig demanar un certificat d'empadronament per tràmits online. Quan vaig trucar al cap de 8 dies per saber com estava el tema, no els constava que s'hagués fet la demanda.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
← Anterior 1 3 4 5 6 7 8
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement