Saltar al contingut

Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

158 resultats trobats

  1. documents enviats i altres

    Voldria que en el meu espai hi hagués les instàncies i altres documents que es presenten en nom de Picam. Pero sempre surt error i està sempre buida.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  2. porto 20 min intentant treure un certificat de empadronament a través de la web de l'ajuntament i em declaro incapaç

    el buscador podria acceptar el terme certificat de empadronamen per guiar als usauaris a traves de la web

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  3. Instància genèrica - presentar per Chrome amb certificat digital

    Facilitat que es puguin fer servir les diferents versions de Chrome sense Java , etc , per presentar instàncies genèriques a les AAPP .

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. Errors en la presentacio de documents Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.

    Errors de la seu en presentar tramits

    Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.
    i
    Error enviant el formulari
    Error realitzant l'assentament d'entrada. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  6. Bones, tinc notificacio de resolucio per el next generation 23 a pressentar en 10 dies i no puc accedir al tauler de la notificacio,

    ENVIAR LES NOTIFACION PERSONALMENT L'INTERESSAT I NO A TRAVES DE TAULERS "NO ACCESIBLES"
    DEGUT ALS ERRORS CONTINUATS D'ACCES I L'AGRAVI ECONOMIC QUE POT SUPOSAR

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  7. El cercador del CIDO de processos selectius sobre el mapa del CIDO funciona?

    Fa uns dies es podien veure processos sobre el mapa del CIDO, però ara no. Els botons de selecció estan desactivats i no funcionen, o el cercador està aturat?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  8. Millorar procés identificació amb certificat digital

    El procés d'identificació porta problemes com a mínim 4 de cada 5 intents d'entrar. Un dia et permet un tipus de certificat, un altre dia un altre, un altre dia cap. Un dia funciona amb un navegador, un altre dia amb un altre, un altre dia amb cap. Si tens un intent fallit (per que el sistema per algun motiu aquell dia no l'accepta), els cookies et bloquejen durant un temps desconegut, dificultant o fent impossible poder accedir-hi amb un altre certificat (ex. idCat).

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  9. S'hauria de dir quan estarà resolta la demanda.

    Vaig demanar un certificat d'empadronament per tràmits online. Quan vaig trucar al cap de 8 dies per saber com estava el tema, no els constava que s'hagués fet la demanda.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  10. instància, queixa

    Queixes, instàncies sense idcat, no es pot fer res, dona error

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  11. dificil trobar tramits i consultar-los a urbanisme

    No apareixen el tramits realitzats com per exemple al meu cas comunicats d'obres menors

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  12. A l''aplicació El Meu espai no apareixen tots els tràmits on estic inscrita

    Poder-los veure tots, els actius i no actius, els vigents i no vigents.
    Sobretot poder veure tots els tràmits actius.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da Sr./Sra,

    Per tal de revisar perquè no apareixen tots els tràmits en el seu espai, si us plau, contacta amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web

    Pel que fa a la proposta de visualització dels tràmits i el seus estats, ens podria donar més informació de la proposta per tal de valorar-la?

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  13. facilitar mes internet

    Avui no he pugut entrar a la seu electronica,he trucad i amb una secretaria no sa pugud entrar i ma did que no en podia ajudar mes
    Total que no ho he pugut fer

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  14. Buscar una instància, Han fet accions i no trobo informació, soc la representant i no apareix en el meu espai. dni electrònic va bé

    Si es pasa una instància s'hauria de poder veure des del noment que s'inscriu i l'estat de com està cada cop que es fa alguna acció. El pitjor de tot es que jo soc la representant i la vaig fer amb la meva signatura digital i ni tant sols apareix la instància en el lmeu espai, i tinc que afegir documentació. ja que tal i com han deixat el l'obra que estant fent, per aixó se que l'han vist i estant prenent accions, algú es pot fer mal i encara estant fent malbé a la vivenda de l'afectat. Ajuntament de…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  15. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da Sr./Sra,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:

    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
      • 900 90 50 90 (gratuït)
      • (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
      • Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.


    Pel que fa al contingut web sobre la programació teatral que esmenteu, indicar-vos que el contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.


    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  16. la idea es que es pugui fer una instancia generica, que es per el que he entrat

    He entrat per a fer una instancia genèrica i quan li dono a començar, em dona error, pèrdua de temps

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr.


    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:

    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
      • 900 90 50 90 (gratuït)
      • (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
      • Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.


    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  17. No es pot accedir a la normativa urbanística municipal

    Donar/facilitar l'accès a tota la normativa municipal. En aquest cas concret, a la urbanística

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  18. Servei de subscripció a novetats introduides

    Podrieu activar un servei de subscripció de manera que quan hi hagués alguna nova informació penjada revessim un avís.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  19. Perfil Ciutadà

    Crear un perfil del contribuyente donde poder visualizar el estado de sus gestiones.(Un GentCat en petit).

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  20. Publicar els anuncis en un format assequible

    El Taulell demana baixar la versió 9 d'Adobe. A més l'enllaç que ofereix porta a una pàgina 404. No hi ha manera de llegir els documents. Penseu que els que demanem ajuda pel lloguer molt probablement no tenim ordinadors de última generació. Necessitaria conèixer les resolucions i m'és impossible

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
← Anterior 1 3 4 5 6 7 8
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement