Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
158 resultats trobats
-
documents enviats i altres
Voldria que en el meu espai hi hagués les instàncies i altres documents que es presenten en nom de Picam. Pero sempre surt error i està sempre buida.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
porto 20 min intentant treure un certificat de empadronament a través de la web de l'ajuntament i em declaro incapaç
el buscador podria acceptar el terme certificat de empadronamen per guiar als usauaris a traves de la web
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Instància genèrica - presentar per Chrome amb certificat digital
Facilitat que es puguin fer servir les diferents versions de Chrome sense Java , etc , per presentar instàncies genèriques a les AAPP .
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el motiu pel qual no podeu presentar una instància genèrica pel Chrome.
Atentament,
Consorci AOC
-
Errors en la presentacio de documents Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.
Errors de la seu en presentar tramits
Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.
i
Error enviant el formulari
Error realitzant l'assentament d'entrada. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Bones, tinc notificacio de resolucio per el next generation 23 a pressentar en 10 dies i no puc accedir al tauler de la notificacio,
ENVIAR LES NOTIFACION PERSONALMENT L'INTERESSAT I NO A TRAVES DE TAULERS "NO ACCESIBLES"
DEGUT ALS ERRORS CONTINUATS D'ACCES I L'AGRAVI ECONOMIC QUE POT SUPOSAR1 votTraslladat a suport
Benvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
El cercador del CIDO de processos selectius sobre el mapa del CIDO funciona?
Fa uns dies es podien veure processos sobre el mapa del CIDO, però ara no. Els botons de selecció estan desactivats i no funcionen, o el cercador està aturat?
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Si us plau contacteu amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que revisin si és una incidència de la Diputació de Barcelona o bé de l'eina de Transparència de l'AOC.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Millorar procés identificació amb certificat digital
El procés d'identificació porta problemes com a mínim 4 de cada 5 intents d'entrar. Un dia et permet un tipus de certificat, un altre dia un altre, un altre dia cap. Un dia funciona amb un navegador, un altre dia amb un altre, un altre dia amb cap. Si tens un intent fallit (per que el sistema per algun motiu aquell dia no l'accepta), els cookies et bloquejen durant un temps desconegut, dificultant o fent impossible poder accedir-hi amb un altre certificat (ex. idCat).
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Li recomanem que contacti amb el canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que li revisin l'estat i funcionament del seu certificat digital.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
S'hauria de dir quan estarà resolta la demanda.
Vaig demanar un certificat d'empadronament per tràmits online. Quan vaig trucar al cap de 8 dies per saber com estava el tema, no els constava que s'hagués fet la demanda.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que revisin el motiu pel qual no van rebre la sol·licitud de certificat d'empadronament.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
instància, queixa
Queixes, instàncies sense idcat, no es pot fer res, dona error
1 votBenvolgut,da,
aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d'adminsitració digital que presta l'AOC. Per a comunicar incidències en els serveis, sius plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU)
Gràcies.
Consorci AOC
-
dificil trobar tramits i consultar-los a urbanisme
No apareixen el tramits realitzats com per exemple al meu cas comunicats d'obres menors
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
A l''aplicació El Meu espai no apareixen tots els tràmits on estic inscrita
Poder-los veure tots, els actius i no actius, els vigents i no vigents.
Sobretot poder veure tots els tràmits actius.1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Per tal de revisar perquè no apareixen tots els tràmits en el seu espai, si us plau, contacta amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Pel que fa a la proposta de visualització dels tràmits i el seus estats, ens podria donar més informació de la proposta per tal de valorar-la?
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
facilitar mes internet
Avui no he pugut entrar a la seu electronica,he trucad i amb una secretaria no sa pugud entrar i ma did que no en podia ajudar mes
Total que no ho he pugut fer1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Actualment, no tenim detectada cap incidència general en el servei de Seu Electrònica. Si l'error continua, pot contactar amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Buscar una instància, Han fet accions i no trobo informació, soc la representant i no apareix en el meu espai. dni electrònic va bé
Si es pasa una instància s'hauria de poder veure des del noment que s'inscriu i l'estat de com està cada cop que es fa alguna acció. El pitjor de tot es que jo soc la representant i la vaig fer amb la meva signatura digital i ni tant sols apareix la instància en el lmeu espai, i tinc que afegir documentació. ja que tal i com han deixat el l'obra que estant fent, per aixó se que l'han vist i estant prenent accions, algú es pot fer mal i encara estant fent malbé a la vivenda de l'afectat. Ajuntament de…
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Pel que fa a la informació que no visualitzeu a El meu espai, podeu contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web,
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
1 vot
Benvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Pel que fa al contingut web sobre la programació teatral que esmenteu, indicar-vos que el contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
No es pot accedir a la normativa urbanística municipal
Donar/facilitar l'accès a tota la normativa municipal. En aquest cas concret, a la urbanística
1 votGràcies per la teva aportació. Passem la petició a suport.
Salutacions,
Consorci AOC
-
la idea es que es pugui fer una instancia generica, que es per el que he entrat
He entrat per a fer una instancia genèrica i quan li dono a començar, em dona error, pèrdua de temps
1 votBenvolgut Sr.
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Servei de subscripció a novetats introduides
Podrieu activar un servei de subscripció de manera que quan hi hagués alguna nova informació penjada revessim un avís.
1 votBenvolguda Sra,
Gràcies per la seva aportació. Passem la seva petició a suport.
Salutacions,
Consorci AOC
-
Perfil Ciutadà
Crear un perfil del contribuyente donde poder visualizar el estado de sus gestiones.(Un GentCat en petit).
1 votApreciado/a Sr./Sra,
Gracias por su aportación. Pasamos su petición a soporte.
Saludos,
Consorci AOC
-
Publicar els anuncis en un format assequible
El Taulell demana baixar la versió 9 d'Adobe. A més l'enllaç que ofereix porta a una pàgina 404. No hi ha manera de llegir els documents. Penseu que els que demanem ajuda pel lloguer molt probablement no tenim ordinadors de última generació. Necessitaria conèixer les resolucions i m'és impossible
1 votEl format PDF és un format estandar. Si us plau, si teniu alguna incidència per accedir als anuncis, contacteu amb el nostre centre d'Atenció a l'Usuari a través dels diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
- No veus la teva idea?