Saltar al contingut

Tràmits municipals (e-TRAM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

189 resultats trobats

  1. M'ha traduit al castellà una instància feta en catalàM'ha traduit al castellà una isntància feta en català, sense opció a poder-me negar ni

    M'ha traduit al castellà una instància feta en català, sense opció a poder-me negar ni poder-ho canviar de nou abans d'enviar

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da, 

    La plataforma d'e-TRAM té un únic idioma, que és el català. Ara bé, dona l'opció de traduir la pàgina web al castellà o altres idiomes de manera visual, és a dir, realment no s'està traduint la instància genèrica, sinó que simula la traducció de l'idioma escollit. Si descarregueu el rebut de la vostra instància, aquest ha de constar en català. 

    Atentament,

    Consorci AOC

  2. Podria millorar rapidesa si no calgués omplir totes les dades de l'interessat o representant sempre que es fa una aportació de documentació

    Podria millorar rapidesa si no calgués omplir totes les dades de l'interessat i del representant sempre que es fa una aportació de documentació per a un expedient o tràmit ja iniciat anteriorment.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  3. EN MI CASO ME FUE COMPLICADO ACCEDER AL AREA CORRESOINDIENTE DE LA WEB DIGITAL

    HACER LOS CAMBIOS PARA ACCESO MAS GENÉRICO NO TAN TÉCNICO. PERO REPITO UNA VEZ ME LO ACLARARON DE FORMA PRESENCIAL FUE FÁCIL

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. Notificació en paper

    La notificació en paper de la instància genèrica, té un cost de 15€. Revisar import, per si és abusiu.
    Atentament, Dolors.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. réclamation

    suite à mon @, vous m'avez demandé de porter ma réclamation sur votre site pour amende abusive et c'est impossible je viens de passer plus d'une heure sans résultats....Belle communication , si vous pouvez améliorer cela ce serait très humain?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Chère Madame, c'est un lieu de propositions pour améliorer les services d'administration numérique que le Consorci Administració Oberta de Catalunya fournit à toutes les administrations publiques. Mais, malheureusement, le service que vous indiquez n'est pas de la responsabilité du Consorci Administració Oberta de Catalunya. Veuillez porter plainte auprès de l'organisme qui a prononcé l'amende abusive.

  6. Modificar apartat de Breu Descripció al fer instància.

    Al fer el tràmit d'Instància Genèrica ens trobem que a l'apartat de Breu Descripció molt sovint l'utilitzen per descriure quina és la petició quedant a més un títol extremadament llarg. Crec seria millor que aquest apartat s'anomenés "Títol" i tingués uns caràcters acotats que no permitiís allargar-se massa ja que no és aquesta la seva finalitat. Moltes gràcies.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  7. Que ho tingueu tot en cata

    El procés de registre, tot i tenir el sistema operatiu i el navegador web en català, mostra parts en altres idiomes. Per posar la suggerència per exemple diu "Drop or click to upload files" i per a registrar-se un altre tant.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  8. Instàncies massa genèriques

    No es pot triar departament a qui es vol enviar la instància, per tant mai es pot dirigir a una instància superior de la mateixa institució, i tot queda "a casa" de portes cap endins del departament que l'ha rebut

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  9. DEJAR de perseguir

    No perseguir a los medios de comunicación y radios ciudadanas por ordenes políticas, no tolerable para ayuntamientos democráticos

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  10. que se respondan a las instancia realizadas

    que se respondan a las instancia realizadas

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Desde el servicio se facilitan herramientas para que el organismo pueda dar respuesta al ciudadano por medios electrónicos, pero el tiempo de respuesta que pasa desde el registro de entrada no es alcanzable desde el servicio, sino desde el organismo que os ha de dar respuesta. Os emplazamos a que contactéis y/o presentéis queja ante el organismo, que tiene unos plazos legales para dar respuesta.
    Saludos cordiales,
    Consorci AOC

  11. NO PONGAIS PROVISIONALES PARA RECAPTAR IMPUESTOS PORQUE SI PAGAMOS K LUEGO NOS LO DEVOVAIS ES MAS DIFUICIL ASI K PONED LA LISTA VERDADERAB

    NO PONGAIA LISTA PROVISIONAL PARA RECAPTAR IMPUESTOS DE CO2 PUES A MI ME QUEREIS COBRAR UN COCHE QUE ME FUE ROBADO EN EL 2008 Y ESTA DADO DE BAJA Y TODO CON ESO QUEREIS COBRARLO MIRA BIEN LOS VEHICULOS QUE ESTAN DADOS DE BAJA POR UN MOTIVO O OTRO NO PONGAIS LISTAS PROVISIONALES SI LISTAS ACTUALIZADAS SOLO QUEREIS COBRAR K VERGUENZA DE POLITICOS

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  12. després de 8 instàncies, no teniu ni la dignitat de fer un truc ni una explicació res de res

    després de 8 instàncies, no teniu ni la dignitat de fer un truc ni una explicació res de res

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    El contingut de la notificació i quan es practica és responsabilitat de cada ens. Des de l’AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, per a què els ens les practiquin.
    Salutacions,
    Consorci AOC

  13. LA meva sugerència es que donin resposta a les queixes. No serveix de res dir que tenen un servei que no donen.

    Estic esperant resposta a una queixa presentada arran d'un robatori sofert dins una instal.lació municipal degut a la negativa de l'ajuntament a poder accedir a les taquilles o a un lloc adhient per canviar-se de roiba,

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Des del servei es faciliten eines per a l’ens perquè pugui donar resposta al ciutadà per mitjans electrònics, però el temps de resposta de l’ens que passa des del registre d’entrada no és abastable des del servei sinó des de l’ens que us ha de donar resposta. Us emplacem a que contacteu i/o us queixeu al vostre ens que té uns terminis legals per donar resposta.
    Salutacions cordials,
    Consorci AOC

  14. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  15. Gestión automática de alarmas recordatorias , cuando por silencio administrativo no hay contestación pasando más de 1 año

    Gestión automática de alarmas recordatorias.
    Cuando por silencio administrativo no hay contestación pasando más de 1 año de las denuncias.
    Alarma trimestral automática.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  16. Fer una inversió en nous servidors

    Fer una inversió per part de la Generalitat de Catalunya en nous servidors. El vostre servidor us falla o la pàgina està molt malament elaborada. Qualsevol aspecte que inclogui fer una instància telemàtica és suficient per que no funcioni: arxius adjunts, correccions ortogràfiques, temps emprat... L'estrany és que funcioni.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  17. Tendría que ser obligatorio la contestación, vuelvo a lo mismo el Sr. Alcalde hace lo que le da la gana no respeta las leyes ni al ciudadano

    Tanto como les gusta usar las redes para sus intereses los votos y a los que no podemos votar que nos den, publicar automáticamente las quejas, consultas etc, no contestadas, para que todos los ciudadanos veamos las joyas que tenemos.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  18. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  19. Gestió manual

    Posar una opció "de'enviar" en la gestió manual. Després de fer el tràmit de omplir dades no existeix aquesta opció.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  20. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
← Anterior 1 3 4 5 9 10
  • No veus la teva idea?

Tràmits municipals (e-TRAM)

Categories

Feedback i Base de Coneixement