Tràmits municipals (e-TRAM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
292 resultats trobats
-
Verificar el fitxer adjuntat a la instància
He trobat que quan hi adjuntem un fitxer, una vegada penjat en l'instància no he pogut verificar el fitxer doncs no m'ha permès veure'l!
8 vots -
error al omplir nom sol·licitant
al omplir les dades, si omples la part del representant, automàticament posa el nom del representant al nom del sol·licitant.
5 vots -
Que es pugui canviar l'adreça de verificació
IdCat comprova la meva "signatura" a traves del mòbil i dues adreces de correu electrònic.
Una era la meva adreça de correu de quan treballava i que (voldria creure) que ja no existeix,ja que la meva relació ha vinalitzat.
Seria bo que hi hagués una manera de canviar les dades de verificació, encara que fora partint d'altres maneres (AOC, Cl@ve, DNI...)3 votsBenvolgut/da, les dades contingudes en el certificat no es poden modificar ja que són les dades que identifiquen al ciutadà. En cas que hi hagi qualsevol dada errònia és necessari que demaneu la revocació i nova emissió del certificat. Podeu consultar el contingut "Com modifico l'idCAT?" o contactar amb el nostre CAU a través dels diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
3 vots
Bona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
Funcionar amb el certificat digital de la fnmt
que funcioni amb el certificat digital de la fnmt casa de la moneda i no sigui tan lent i poc fiable.
2 votsBenvolgut/da, el servei e-TRAM, a través del sistema integrador de serveis d'identitat "VàlID" us permet identificar-vos amb tots els certificats qualificats. SI teniu algun problema per fer-ho amb un certificat concret, si us plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari a través delsdiferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
AL fer tràmits telemàtics al final surt error servidor i no es poden acabar
un cop fet tot el tràmit es fa gairebé impossible acabar-lo. Sempre es penja
2 votsBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
que fer quan surt error:500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.
que fer quan surt
error:500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.2 votsBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
El servei d'instàncies on line no funciona correctament, et fa posar la població i la provincia pero no es pot escriu-re a sobre .
El servei d'instàncies on-line no funciona correctament. T'obliga a posar la província i el municipi per tal de tancar el tràmit però no et deixa escriure a sobre
2 votsBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
La sessió caduca i no t'avisa , i al final de tot has perdut el temps
Quan ja has omplert tot i adjuntat fitxers, envies i et dona error ... perquè la sessió ha caducat, sense avisar.. hauria d'avisar o poder guardar o indicar el temps que tens per no fer feina en va
2 votsSi teniu qualsevol incidència amb l’eina, us atendrem a través del nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).
Gràcies i salutacions.
-
adjuntar arxius
Sempre tinc problemes al adjuntar arxius. s'envia sense. que he de fer?
Gracies2 vots -
no funciona
No funciona.
Una vegada hem omplert tots els camps i apretem continuar no fa res.2 votsBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions,Gràcies!
-
No permet continuar i accedir a la validació. Fa una setmana que es produeix aquesta incidència sense resoldre
no permet continuar
2 votsBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions,Gràcies!
-
compatibilitat amb chrome
els arxius adjunts només es poden veure amb firefox.
a la versió per imprimir, no hi apareix el municipi, només el codi postal.
2 votsBenvolgut / da,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis AOC. La teva petició s’ha traslladat al servei de Suport del Consorci AOC (suport.aoc.cat) que et donarà resposta a la incidència / consulta que ens has informat -
las traducciones de las paginas al castellano no funcionan, esto es una verguenza siendo una adminitracion publica. y no va bien el traducto
No es normal que para mandar una instancia generica solo funcione desde "catalan" si pongo idioma castellano, a la q pincho ya da error la pagina ya que no va a ningun sitio.
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Nos consta que el envío de las instancias genéricas en castellano funciona con normalidad. Para revisar su caso, por favor, contacte con nuestro Centro de Atención al Usuario (CAU), mediante el formulario de soporte para que revisen su incidencia.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
Ahir a la nit, ja no funcionava bé, no em permet omplir tots els camps a la instància, i per tant, no puc fer la gestió. Gràcies
Ahir a la nit ja no em deixava omplir tots els camps a la instància, i per tant, no puc fer la gestió de manera online. Concretament, no obre el menú provincia, i avui continua fent el mateix.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Si us plau proveu de nou a fer el tràmit. En cas que persisteixi la incidència, el canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
El web per a tramitar denuncia de l'ACPD fa 4 dies que no funciona. Té un error la plana i i no carrega llistats (provincia)
El web per a tramitar denuncia de l'ACPD fa 4 dies que no funciona. Té un error la plana i i no carrega llistats (provincia)
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
En aquests moments veiem que el desplegable de Províncies es carrega correctament, si us plau proveu-ho de nou. Si continua l'error, el canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
POR QUE NO SE PUEDE ENVIAR DIRECTAMENTE LA INSTANCIA GENERICA, 1 VEZ QUE SE HA REALIZADO O RELLENADO EL IMPRESO
PODER ENVIAR UNA INSTANCIA GENERICA 1 VEZ CUMPLIMENTADA
1 votApreciado/a,
Este es el espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta el Consorci AOC.
Para comunicar incidencias en los servicios puede contactar con nuestro Centro de Atención al Usuario a través de los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
No funciona la aplicació, us continua donant un ERROR 500 al enviar la solicitud.
No funciona la aplicació, us continua donant un ERROR 500 al enviar la solicitud. https://tramits.seu.cat/ABSIS/EAD/webspublicacion/eMiservicio/catala/Tramites/720094D70E8942D5911623561B1FE7EA.asp?codent=885
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
És una vergonga el funcionament de les Instancies on line
Quan acabes amb tot el procès, surt el missatget d'error. Temps perdut... Truqueu als informàtics de l'1 d'octubre, que al menys, tenien coneixements de programació.... per`clar, quan la cosa ja toca el dia a dia de la ciutadania...
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Que, o canvieu el programa, o canvieu d'informàtics. És una vergonya
Quan acabes el tràmit, et surt el p**o missatge d'error
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?