Saltar al contingut

Tràmits municipals (e-TRAM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

119 resultats trobats

  1. Google encara indexa en primer lloc l'e-Tram antic

    Si es fa una cerca a Google amb les paraules "tràmits Banyoles" (o un altre nom de municipi), el cercador respon, en primer lloc, amb l'enllaç de l'e-Tram 1.0, ja desactivat. S'haurien de fer els canvis adequats per "desanimar" els cercadors a indexar les pàgines obsoletes, o bé fer que l'antiga pàgina de "Tràmits i gestions" de l'e-Tram 1.0 es redirigís automàticament a la nova de "Serveis i tràmits" del 2.0. Com ho veieu?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  2. Poder contactar via Whatsapp, Telegram.. mentre es realitza el tràmit

    Que si surgeix algun dubte o pregunta el poguessim exposar a través d'algun xat (whatsapp, telegram, etc) com es fa en altres serveis privats, i rebéssim resposta al moment.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolguts/des,
       Gràcies pel suggeriment. El canal de comunicació per qualsevol incidència   durant el tràmit és el de suport del Consorci AOC per incidències amb el servei, i l'organisme amb el que feu el tràmit per dubtes sobre el tràmit concret.
       Salutacions,
       Consorci AOC

  3. Sobre la efectividad

    El servicio digital puede desempeñar alguna labor, pero si no se está familiarizado con los entornos virtuales, se hace más complicado y sobre todo, cuando surgen dudas, la atención presencial es mucho más efectiva.
    Además, estoy seguro que el servicio digital no funciona igual con todos los sistemas operativos, ni con todos los navegadores y por tanto, la atención puede convertirse en desatención.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. idioma

    Si elijo 'castellano' como lengua, que a partir de ahí sea todo en castellano. Al final aparece un cuadro para dar la opinión sobre el servicio y todo en perfecto catalán, incluida la página a la que me redirige para dar esta mi opinión

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  5. la carpeta ciutadana no funciona o al menos a mi no me funciona

    la carpeta ciutadana no funciona o almenos a mi no me funciona. La semana pasa hice una instancia general y no me aparece nada en la carpeta ciutadana.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Buenos días, Jonatan:

    Desde el Consorci AOC, te explicamos que la carpeta ciudadana es común a todas las administraciones catalanas. Al hacer login, podrás ver los accesos, los intercambios de tu información y las gestiones (en piloto).

    Para ello, puedes probar de nuevo en el mismo link desde el Ajuntament d’Amposta o desde https://seu-e.cat/mygov/4301410007/inici.

    Saludos y buena semana,
    Cap de Servei

  6. Ponganla en castellano

    No he visto la opción de hacer las quejas en castellano, y para los que no tenemos la suerte de conocer el catalán, es una traba y una discriminación el hecho de no tener los impresos en castellano ya que nos dificulta el trámite con la administración.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  7. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  8. Que l'Ajuntament de Montmelóm figuri al mapa com Entitat de Registre de l'idCAT

    Ja vaig fer la petició i tinc un número de la mateixa, el 400250, des del dissabte dia 30 de gener. Miro el mapa i encara no surt Montmeló. Això en uns dies en que la petició dels certificats electrònics està sent molt alta a causa del 14F

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  9. Afegir tràmit de plusvàlues

    Para no perder tanto tiempo, se podría poner un apartado en la tramitación de plusvalias

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  10. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  11. Les agradeceria que me enviaran las notificaciones en castellano.Por mi avanzada edad me cuesta bastante traducir

    Les agradeceria que me enviaran las notificaciones en castellano.Por mi avanzada edad me cuesta bastante traducir.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado Sr. / Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  12. Que pongais las cosas tambien en castellano.

    Que pongais las cosas tambien en castellano.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  13. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado Sr. / Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  14. Acceptar telèfons estrangers

    El numero es possible uniament numero national. mes a ,es hi ha population qui utilisa mobile europea

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  15. En el botón de "solicitar"

    En el botón de solicitud se tiene que poner que vale para solicitud on-line y para cubrir la solicitud para llevarla presencial.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  16. contestar a cada moment.

    que contestin com far Amazón . no crec que sigui dificil

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Des del servei es faciliten eines per a l’ens perquè pugui donar resposta al ciutadà per mitjans electrònics, però el temps de resposta de l’ens que passa des del registre d’entrada no és abastable des del servei sinó des de l’ens que us ha de donar resposta. Us emplacem a que contacteu i/o us queixeu al vostre ens que té uns terminis legals per donar resposta.
    Salutacions cordials,
    Consorci AOC

  17. 4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolguts/des,
       Gràcies pel suggeriment. En la nova versió e-TRAM s'ha millorat l'opció   imprimible en paper i es dona l'opció a l'ens d'incloure el seu propi   document. Atentament. Consorci AOC

  18. Simplement , que funcioni.

    SI la administració té canals com aquests , almenys que funcionin.Presentes un recurs a un requeriment i ningú et respòn en 4 mesos.Mentrestant t'arriba un embargament.

    0 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut Sr./Sra,
    Des del servei es faciliten eines per a l’ens perquè pugui donar resposta al ciutadà per mitjans electrònics, però el temps de resposta de l’ens que passa des del registre d’entrada no és abastable des del servei sinó des de l’ens que us ha de donar resposta. Us emplacem a que contacteu i/o us queixeu al vostre ens que té uns terminis legals per donar resposta.
    Salutacions cordials,
    Consorci AOC

  19. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra,
    Gracias por su aportación. Desde el servicio se facilitan herramientas para que el organismo pueda dar respuesta al ciudadano por medios electrónicos, pero el tiempo de respuesta que pasa desde el registro de entrada no es alcanzable desde el servicio, sino desde el organismo que os ha de dar respuesta. Os emplazamos a que contactéis y/o presentéis queja ante el organismo, que tiene unos plazos legales para dar respuesta.
    Saludos cordiales,
    AOC

  20. No puedo enviar una queja, sobre un accidente que tuve y no puedo explicar lo que me ocurrió

    Buenos días:

    Mi nombre es:
    Maria Luisa ZARDOYA ARANAZ, con D.N.I. 14.539.818T, y soy propietaria de un Apartamento sito en La Pineda, situado en Residencial MALDIVAS III, C/ Amadeo Vives, nº 10, Bloque 1, 1º B.

    Nº de Tfno: 629043557

    Con fecha 18 de Setiembre pasado acudí al Mercadillo que todos los viernes se instala en el recinto de la Discoteca PACHA, como en ese momento no hacía demasiado viento, fui en camiseta y pantalón, con la intención de comprar fruta, y como había cola para adquirir dichos productos y tenía que esperar un poco, aproveché el tiempo para mirar…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones de ámbito municipal, debe dirigir la petición a su ayuntamiento, a través del formulario de «Sugerencias, quejas y mejoras» de su sede electrónica.
    Disculpe las moltestias.
    Saludos,
    Consorci AOC

← Anterior 1 3 4 5 6
  • No veus la teva idea?

Tràmits municipals (e-TRAM)

Categories

Feedback i Base de Coneixement