És un desastre i massa difícil trobar el tràmit i l'atenció telefònica deixa molt que desitjar. En un moment de pandèmia comel que estem viv
És un desastre i massa difícil trobar el tràmit i l'atenció telefònica deixa molt que desitjar, ja que quan agafen el telèfon t'envien d'un cantó a laltre. En un moment de pandèmia com el que estem vivint, és intolerable que hagi hagut d'anar al viver, que ells mateixos m'enviin a la plaça de l'ajuntament, que aquests em tornin a enviar al viver, total per resoldre un tràmit que hauria d'estar del tot visible al web. A hores d'ara encara no he aconseguit finalitzar el tràmit. Penós
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, podeu adreçar-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC