Simplificar tot el proces.
Tot el proces esta molt mal disenyat.... es sumament complicat i has de entrar les mateixes dades moltes vegades... es un absur i es fa molt engorros... esta disenyat per fer documents separats, en comtes de omplenar dades de persones (una sola vegada) segons la seva responsabilitat, i que ja surtin als diferents documents, sense tenir que omplenar les mateixes dades a cada document. Sobre tot tenir clar quines son les direccions del propietari, el local on es fa el treball i direccio de contacte.

Benvolgut/Benvolguda,
Gràcies per la vostra proposta de millora.
Revisem la mateixa. En breu us informarem al respecte.
Cordialment,
Consorci AOC
30 comments
-
GENIS commented
Tot el proces esta molt mal disenyat.... es sumament complicat i has de entrar les mateixes dades moltes vegades.
No hi ha manera de localitzar la notificació rebuda amb el codi identificador que es rep per e-mail (únic codi disponible), i tothom té accès i pot obrir la notificació encara que no sigui l'interessat.
Molts cops dóna error al intentar accedir a una notificació pendent d'obrir. -
Anonymous commented
Deberia ser algo mas sencillo y de máxima rapidez para obtener el certificado., Saludos.
-
Anonymous commented
Cuesta mucho entrar en el servidor para poder sacar las notificaciones , después de una hora intentándolo y mando claves no he conseguido sacar ninguna.No sé cual es el problema si el servidor u otro, pero cuesta mucho tiempo entrar.
Creo que algunas notificaciones como éstas podrían enviarlas directamente a l correo del ciudadano con acuse de recibo también y no tener que estar entrado en vuestra sede.
Saludos
Saludos -
Rosalía commented
Una gestió que a les oficines trigabés 10 minuts, s'han convertit en hores de calvari. Cuatre dies barallant-me amb contrassenyes, codis de validació, scàners, transformació de documents a pdf, perqué si no pessaven massa, s'ha exhaurit el temps, torna a repetir tot el procés... un autèntic despropòsit.
-
Elena Jiménez i Godino commented
Podríeu englobar les totes en un únic pago. Seria molt més ràpid
-
Juan Carlos I commented
Es muy complicado acceder a la notificación, más aún sin conocer el idioma en que está su página. Seguiré intentándolo a pesar de las dificultades, gracias por ponerlo tan difícil.
-
Anonymous commented
Podeu deixar de preguntar tantes vegades si soms un robot o no ?
No ni ha prou amb el certificat digital ?
Els de l'Agència Tributària española no demanen tants requisits i son més àgils, ràpids i entenedors -
Anonymous commented
Simplifiquin aquest sistema i facin el mateix u
mes intuitiu.
No es raonable que per descarrregar una multa necessitis mes d'una hora, i ja no dic el temps necessari per identificar un conductor per exemple.Aquest sistema de comunicació ja existeix en altres administracions i funcionen molt millor que el vostre, podrieu donar una ullada als altres
-
Rossend commented
Ens doneu mes feines administratives , de las que podem fer els pagesos .
-
Juli Llueca commented
Trobar la manera de que ls cominucacions siguin tan àgils com a les empreses privades. Acomiadar a l'inventor del sistema per hiperfuncionari.
-
Anonymous commented
Ser mes agil, no tenir de copiar cada vegada les mateixes dades, firmularis que son el mateix, menys llargs i facil, med facil d’accedir
-
Anonymous commented
Moll complicat
-
Anonymous commented
Creo que es un sistema a veces complicado para realizar diversos trámites
-
Agustín Gómez commented
Empezar desde cero todo el sistema, teniendo como asesores a las personas mayores para saber como elaborarlo.
-
Josep Maria Guerra Mercadal commented
Reiteratiu, innecesari, autojustificatiu. Canvie de sistema. Feu un sistema eficaç pel ciutadà.
-
Josefa Laura Argilés Manuel commented
Bon dia, qualsevol tràmit de subvencions amb la Generalitat es molt complicat, sembla que volgueu ficar pals a les rodes i no parlem del pagament, jo tinc encara pendent d'abonar una bona part d'una subvenció de 2017 i d'un altra de 2018, si em voleu contactar 973 20 63 53 - 639 03 64 88 - comercial@euroreclams.com - molt complicat tot, gràcies per demanar opinió
-
Carles Ardevol commented
Difícil accés
-
Anonymous commented
simplificar el proceso infinitamente. Tal y como está diseñado es complejo, tedioso y antiintuitivo. No es aceptable
-
Anonymous commented
és molt complicat i cada cop hi trobo diferencies de l'ultim cop i estic més d'una hora per llegir un escrit "basic" que no caldria tant de
-
Andrés commented
El que abans es feia amb una visita curta a l'ajuntament, l'han convertit en un procés telematico massa complicat, no han pensat en les persones que ja tenim una edat i tot això ens costa molt, o directament hem d'estar demanant ajuda a algú mes per fer-ho