Notificacions electròniques (e-NOTUM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de notificacions (e-NOTUM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
820 resultats trobats
-
1 vot
Apreciado/a,
Puede contactar con el Centro de Atención al Usuario del Consorci AOC por teléfono de lunes a viernes de 8:00 a 19:00h, también puede abrir una petición de soporte.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Quant es tanca una notificació OBERTA...???
Bon dia, una notificaciò OBERTA, quant es tanca...??? En el meu cas, es va obrir el desembre (era una multa), ja ja vaig pagar al desembre
1 votBenvolgut/da,
L'estat "Oberta" d'una notificació és quan aquesta s'ha obert i visualitzat dins del termini i consta com a realitzada, per tant, ja és un estat final de la notificació.
Us facilitem el portal de suport d'e-NOTUM i en cas de dubtes, podeu contactar amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU).
Atentament,
Consorci AOC
-
Amb el certificat digital d’una persona jurídica NO s’hauria de poder obtenir informació de la persona física representant
Perquè quan s'accedeix a Enotum amb el certificat digital de persona jurídica hi apareixen les notificacions de la persona física? Si accedim COM A SOCIETAT nomes hauríem de veure les notificacions d'AQUESTA SOCIETAT, no les particulars de la persona física encara que sigui el representant. Per accedir a les notificacions personals s'hauria d'accedir amb el certificat de persona física i no amb el d’empresa. Si això no es possible, quina solució hi ha per a treballadors que fan la consulta amb el certificat d’empresa i no han de poder accedir a les notificacions personals de l’empresari?
1 votBenvolgut/da,
Un cop heu accedit a e-NOTUM amb el certificat de representant, l'eina us pregunta si voleu accedir a la vostra bústia de notificacions personal o bé a la bústia de notificacions de l’empresa a la qual representes. Depèn de l'elecció haureu de veure unes notificacions o altres.
Ho teniu en la següent FAQ explicat: Com visualitzar i obrir notificacions actuant com a representant?
Si heu detectat un comportament que no s'ajusta al que es descriu a la FAQ, si us plau obriu una petició de suport per tal que sigui revisat el vostre cas.
Atentament,
Consorci AOC
-
Si obro al mòbil l'enllaç que rebo pel correu al utilitzar el codi d'un sol us perdo la pàgina on l'he de posar.
Si obro AL MÒBIL la notificació que rebo al correu al utilitzar el codi d'un sol us perdo la pàgina on l'he de posar. Poder triar on rebre el codi via e-mail o SMS. Ho he de fer des del PC per anar bé. És un problema molt repetit i informat i no he trobat una solució.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
ESTEM REBEN AVISOS PER CORREU DE NOTIFICACIONS QUE NO EXISTEIXEN EN EL PORTAL
ESTEM REBEN AVISOS PER CORREU DE NOTIFICACIONS QUE NO EXISTEIXEN EN EL PORTAL
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Es lamentable el servei que oferiu. Ja van 2 cops que em contesteu que no sou l´organ competnt. DONS DIGUEU- ME QUIN ÉS!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIGUEU-ME QUIN ÉS L´ORGAN COMPETENT!!! A ON M HE DE DIRIGIR??? CODI J6L3D76PW
1 votBenvolgut/da,
El codi de referència indicat no correspon al Centre d'Atenció a l'Usuari del Consorci AOC. Si té dubtes o una incidència amb l'accés a una notificació, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport per tal de revisar el vostre cas.
Atentament,
Consorci AOC
-
Funciona mal
Yo no puedo leer la notificación
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Sobre el idioma y el contenido de la notificación es responsabilidad de cada organismo notificador. Desde la AOC solo proveemos los medios, en este caso el sistema de notificaciones, para que los organismos puedan practicarlo
Atentamente,
Consorci AOC
-
arreglad la pagina web, no funciona bien , dice que el captcha es incorrecto
Cuando se hace clic en el captcha dice que es correcto, pero al intentar acceder dice que es incorrecto.
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
NO HI HA MANERA D'ENTRAR
ENS COMPLIQUEU ELS TRÀMITS.... EM DIU CONSTANTMENT QUE SÓC UN ROBOT.... ARA MATEIX ESTIC MOLT CABREJAT AMB AQUEST SISTEMA DE M. QUE CONSTANTMENT EM BLOQUEJA... JA HE RECLAMAT I NI CAS ... AGRAIRIA SOLUCIÓ.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
arreglar las pestañas de verificación del código
Quiero abrir una notificación de resolución que aparece en el buzón de entrada y cuando se abre la ventanita de verificación del código, no funcionan correctamente la pestañas de elección por correo y por móvil y como resultado no puedo recibir el código y me sale el mensaje "el formato de dirección especificada no es correcto"
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
BARREJAR PARTICULARS - EMPRESA
Bona tarda, com a treballadora d'una empresa que a més tramita expedients amb Paisatge Urbà, he rebut al meu mail de la feina comunicació per baixar-me una notificació, però NO puc accedir a la notificació perquè "algú" l'ha vinculat a mi, de forma privada. Hi accedeixo gràcies al meu IdCAT. Però quan arribo a la pantalla de les notificacions, NO EM PUC BAIXAR LA NOTIFICACIÓ que caduca el 01/02/24. L'Ajuntament te una queixa nº GLI9055 que he obert aquest mati. Paisatge Urbà està notificat i espero que m'enviïn la notificació. Però NO ES PODEN VINCULAR ALEGREMENT, TEMES PROFESSIONALS AMB PERSONALS…
1 votAfegir, que per l'error d'accés a la notificació, podeu contactar amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Feu les coses en paper, o per e-mail i deixeu d'agobiar el personal amb contrasenyes i identificacions digitals.
Feu les coses en paper o per email i deixeu d'agobiar el personal amb contrasenyes i identificacions digitals. Sobretot per gent que només ho fa servir puntualment és desquiciant.
Poseu telèfons d'informació. Ens esteu fent tornar bojos. Allunyeu les persones de l'administració. Si això és el que voleu, felicitats!1 votBenvolgut/da,
Si té problemes amb l'accés a la notificació contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència/dubte.
El contingut de la notificació i la manera de fer-li arribar és responsabilitat de l’organisme notificador. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, per tal que els ens les practiquin.
Us recomanem que contacteu amb l'organisme notificador a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa.
Atentament,
Consorci AOC
-
No he sido capaz de acceder a la notificación y las cuatro veces que les he comunicado éste fallo, NADIE se ha puesto en contacto conmigo.
Por favor, ruego una respuesta y solución a mi solicitud, que no es otra cosa que RENOVAR otros CINCO años el nicho de mi difunta madre en el Cementerio de Pineda de Mar.
Gracias1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
enviament de les seves respostes, que corresponien al any 2018 - rebudes al 30/11/2023
enviament de les seves respostes, que corresponien al any 2018 - rebudes al 30/11/2023
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Malgrat fer tots els pasos, no surt cap document
No hi ha cap document pendent a la safata. Estic revent missatges per mail y al movil que diuen que tinc una notificació electrònica, però no apareix cap document (identificador 33852097)
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Recibo una notificación del ayuntamiento pero cuando entro me sale mensaje de error. Es lamentable recibir notificaciones y no poder verlas
Es lamentable recibir notificaciones y no poder verlas. Pagamos un dineral al ayuntamiento en impuestos y la pagina web del ayuntamiento de Reus da pena.
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Que toda notificación electrónica vaya ligada legalmente al envio de mail y sms (Si luego el usuario no lo mira o actualiza será su proble
Que toda notificación electrónica vaya ligada legalmente al envio de mail y sms por parte de la administración(Si luego el usuario no lo mira o actualiza será su problema)
El usuario no puede mirar a diario todas las diferentes bustias electrónicas de todas las administraciones. No le queda tiempo despues de leer a diario el BOE, BOP, DOG etc1 votApreciado/a,
Actualmente e-NOTUM permite crear notificaciones informando como datos de aviso, el número de teléfono y la dirección de correo electrónico.
En el caso de la necesidad o no de informar de estos datos, se sigue esta lógica:
- Es obligatorio informar de una dirección de correo electrónico o de un teléfono si el destinatario es una persona física y la notificación es solo vía electrónica.
- Es opcional informar de una dirección de correo electrónico o de un teléfono en caso de que:
- El destinatario sea una persona física y la notificación se envíe también en papel
- Hay una obligación de relacionarse electrónicamente entre el destinatario de persona física y la administración pública, pero esta no tiene los datos de contacto.
- Hay una obligación de relacionarse electrónicamente entre el destinatario de persona jurídica y la administración pública, pero esta no tiene los datos de contacto.
Desde el AOC solo proveemos los…
-
1 vot
Apreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Que es faciliti l'acces a la firma digital i coneccions en linea. Ho he intentat 1000 cops i no ho se fer. així seria tot mes facil
Que es faciliti l'acces a la firma digital i coneccions en linea. Ho he intentat 1000 cops i no ho se fer. Així seria mes facil interactuar amb la administració publica i serveis. Fer qualsevol gestió es fa una muntanya quan començen a demanar contrasenyes i registres. Ha de ser mes facil i unic per a totes les gestions. Acaves desistin per manca d'acces. Proposu un sol registre tutelat presencial que serveixi per a qualsevol gestió posterior amb un unic codic/contrasenya d'acces. Gràcies.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) a través del Whatsapp o el botó d'ajuda per tal que li donin suport amb els mitjans d'identificació telemàtica i el seu ús.
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?