Sistema d'interacció amb la persona que rep o gestiona el tràmit
Seria interessant poder tenir un sistema d'interacció fàcil amb la persona de l'administració que rep el tràmit (per exemple tipus xat o un mur de comentaris) per poder solucionar de manera ràpida qualsevol incidència o requeriment relacionat amb el tràmit.

10 comments
-
Anonymous commented
No m'agrada no poder fer els tràmits de forma presencial i amb paper, amb assessorament del personal que son treballadors públics al servei dels ciutadans
-
Anonymous commented
He comparat els tràmits d'altras entitats públiques municipals fora de Catalunya i és vergonyós la falta de facilitats de cara a la gent gran , a facilitar opcions , explicacions fàcils d'accés a documents i tràmits , recolçament telefònic . Genereu un bucle que no facilita per res la comunicació del ciutadà amb les intitucions . Sincerament és de les més complexes i confuses que he utilitzat a més difícil de tramitar queixes ni aportar sugeriments . Comenceu per pensar pel ciutadà gran i feu les coses més sencilles .
-
Youssef El Messaoudi commented
El servei hauria de disposar de un mig de cintacte per què el ciutadà pot contactar i si hi ha hauria de responder a les dubtes del usuari.
-
Anonymous commented
Gracias
-
crescencio saez cancio commented
un telefòn d'assesorament ens cal els usuaris d'aquesta pagina
sobre tot en aquest moments que els ajuntaments treballant telemàticament -
Anonymous commented
Segur que potser és més ràpid, però em falta el poder parlar amb una persona.
Per mí, és un valor afegit que no té preu.
-
Victor commented
Buen dia por favor poner un chat donde podamos hacer alguna consulta para los que por motivos de trabajo no podemos ha cercarnos a ustedes de forma presencial .E tratado hace un mes de comunicarme con ustedes. Ayuntamiento LLORET DE MAR por algunos teléfonos que me han facilitado pero es imposible.no lo cogen me di de alta en idcat movil pero no puedo concretar mi tramite lo mio es pagar el IVTM de mi coche y moto pero lo quiero pagar como el año pasado fraccionando las cuotas y me es imposible hacerlo e hecho una solicitud tampoco me han respondido 17/05/2020 entonces si hubiese este chat quizás ya lo habría resuelto muchas gracias.
-
mireia gonzález commented
la pàgina dona molts errors . Estaria prou bé un servei de chat online per aclariu dubtes i de servei informàtic.
Vull agraïr i m'agaradaría que li arrivés a la feliciTACIÓ a la noia que m`ha atès aquèst matí del departament d'informàtica les 4 vegades que he trucat per el suport i l'ajut en el tràmit.ayuntament de cerdanyola del vallés, 29/05/20
-
Anonymous commented
la pagina tiene que tener el apartado de tramite de cada tipo de solicitud para saber el tramite y el estado y lo que falta ext....de la solicitud efictiva en este apartado o si no de enviar enlaces personalisados por Email a solicitante para que pueda tener facilidad en complir los requisitos de la solicitud que le asen falta...resulta que no son todos los cuidadanos que saben lear y escribir agentes de oficina hay dar cuenta..¿
-
Gemma commented
No hay muchas ayudas y facilidades para poder hacer gestiones, que deberían hacer las personas especializadas en estas tareas.