dos usuaris amb un sol número mòbil
a casa nomes tenim un terminal mòbil, però som dos persones interessades en tindre idCAT, i tot i posar el nostre DNI, no ens deixa fer dos altes amb el mateix número. Aixì que ens tocarà adquirir una altra línea de telèfon... Jo crec que es pot millorar aquest aspecte, ja que posant el DNI de cada usuari, ja estaria be....

28 comments
-
Aurora Iturgoyen Sabando commented
no entenc com no pot asumir la pàgina web que una familia de dos persones tingui el mateix número de movil
-
JOSEP-MªPONT commented
penseu que la gent no té perqué tenir móbil,i altre persona fa la gestió per una persona gran.
-
JOSEP-MªPONT commented
feh-mes sencill.penseu en gent de 95 anys!!!
-
Anonymous commented
Mirar de trobar una solució per tal que persones grans i, per exemple amb Alzheimer, i sense mòbil ni adreça de correu electrònic , es pugui gestionar el seu IdCat per una tercera persona
-
Àngel. commented
La unitat de la familia de la persona que està a la residencia pugui accedir a idCAT.
-
Anonymous commented
la meva mare te 84 anys i tots els tramits els i haig de fer jo. elmeu movil ja esta vinculat al meu identificador i no m'ha deixat vincula'l també al seu identificador . no i pogut fer el tramit i no se com ho haig de resoldre.
-
Anonymous commented
Se d' algun cas en que el fill/ filla te el seu mobil adscrit al idCAT del seu pare ( 90 anys) i ell/a no pot fer us del seu nº de mobil per el seu propi idCAT
-
Anonymous commented
Una persona de 101 anys que no disposa de mòbil però necessita una Identitat Digital per poder accedir a tràmits administratius on-line, li és denegat per no poder fer ús del número telefònic del mòbil de qualsevol dels seus fills, perquè ja "pertany a un altre titular". Com es pot resoldre aquesta situació que de ben segur passa en moltes persones d'edat avançada?
-
Joan commented
2 usuaris amb el mateix número de mòbil
-
Anonymous commented
Si no es pot associar un mateix mòbil a més d'un identificador, com podem fer gestions pels nostres familiars dependents? L'alternativa es fer les gestions presencialment però és evident que els familiars amb persones dependents se'ns ha de facilitar les gestions, no ans el contrari.
-
Joan Ramón Comas commented
Doncs això que he dit, "que tingueu en compte que un mateix telèfon pot estar vinculat a varies persones, tant jurídiques com, potser, físiques.
-
maria rosa commented
en el nucli familiar nomes tenim un movil de prepagament que va a nom de un de nosaltres, al mateix que nosaltres i ha moltes familias que no es poden costejar el tindre movils de contracte per cadacu de la unitat familar, seria interesant que ho tinguesin en compte per facilitar las gestions.
-
Joan commented
Ayudar a DEPENDIENTES y DISCAPACITADOS en tramites es imposible y deben PERSONARSE para cualquier cosa, esta MUY MAL PLANIFICADO, es discriminatorio
-
Anonymous commented
el mateix: dos necessitats de idCAT (per mirar imports i venciments d'impostos municipals) i només 1 número de mòbil. Totalment d¡acord amb el comentari del Sr Bru
-
Aissa el hafi el hafi commented
Ruego que me den de alta con este número móvil en idcat 602017813
-
Aissa el hafi el hafi commented
Ruego que me den de alta en este móvil 602017813
-
Anonymous commented
U mateix número hauria de poder estar vinculat a més d'una persona. SI volem ajudar a persones grans a gestionar els seus tributs és impossible, ja que al no tenir teléfon móbil voldria utilitzar el meu i no és possible.
-
Anonymous commented
Tot són traves quan intentes proporcionar un telèfon de mòbil que ja està vinculat a una altra persona. Què passa quan qui vols registrar és una persona molt gran que no té mòbil? Per què no pots fer-ho amb el mòbil d'un familiar directe?
-
ricardo commented
UN MISMO TELÉFONO DEBERÍA PODER ESTAR RELACIONADO CON MAS DE UN CIUDADANO
-
JORGE PEPIÓ ESTEVE commented
Ruego que con el móvil que comparto con mi esposa ADRIANA ABEJARO RODRÍGUEZ, ( 607255104 ),me den de alta el idCAT