Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

28 resultats trobats

  1. Aprofitar les dades ja existents a la plataforma de contractació per automatizar tràmits

    La introducció de dades a la Plataforma a l'hora de publicar l'adjudicació és excessivament gravosa. Entenem que les dades de l'empresa adjudicatària (que la Plataforma ja les té) s'haurien de poder escollir dins un menú, igual que quan a e-Licita fem un requeriment i seleccionem l'empresa a qui li volem enviar, també quan anem a publicar l'adjudicació és evident que només se li pot adjudicar a una empresa de les que la Plataforma ja té la informació, pel que haver-la de tornar a escriure en el moment de l'adjudicació és una pérdua de temps important i perfectament evitable. La Plataforma…

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    La Plataforma permet tant recuperar les dades dels licitadors presentats a les ofertes de les eines e-Licita en la fase d'avaluació, com recuperar el proposat adjudicatari a la fase d'adjudicació. A més a més, es permet la còpia de lots en totes les fases per traslladar les dades d'un lot a un altre. (captura 1, 2 i 3).

    Pel que fa a la fase de formalització aquesta recupera les dades de l'adjudicatari informat a la fase d'adjudicació. (captura 4)

    Atentament,

    Consorci AOC

  2. Els requeriments enviats als licitadors a través de E-LICITA, haurien de generar un registre de sortida al ENOTUM

    Els requeriments enviats al licitadors a través de E-LICITA haurien de generar un registre de sortida a l'ENOTUM

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    Les eines e-Licita afegeixen una nova funcionalitat que permet enviar la notificació associada als requeriments, a través del servei e-NOTUM, sense necessitat de sortir de l’aplicació per fer-la en paral·lel, o bé des de la PSCP, o bé des del mateix e-NOTUM, com calia fer fins ara.


    Teniu més informació al nostre Blog de l'AOC: e-Licita permet notificar des dels requeriments


    Atentament,

    Consorci AOC

  3. Recuperació de dades en la fase de formalització

    A l'hora de formalitzar un contracte, la plataforma demana d'introduir de nou les dades d'adjudicació de cada lot, així com les dades de l'empresa adjudicatària (telèfon i adreça electrònica). No hi ha la possibilitat de recuperar les dades de la fase d'adjudicació de forma automàtica, i cal entrar-les de nou, tot i que la lògica d'aquesta fase seria només que demanés la data d'adjudicació, res més o, almenys, que permetés recuperar totes les dades ja informades a la fase anterior.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    La Plataforma permet tant recuperar les dades dels licitadors presentats a les ofertes de les eines e-Licita en la fase d'avaluació, com recuperar el proposat adjudicatari a la fase d'adjudicació. A més a més, es permet la còpia de lots en totes les fases per traslladar les dades d'un lot a un altre. (captura 1, 2 i 3).

    Pel que fa a la fase de formalització aquesta recupera les dades de l'adjudicatari informat a la fase d'adjudicació. (captura 4)

    Atentament,

    Consorci AOC

  4. Accés directe a camps per omplenar

    El nou portal de contractació ens indica, quan volem validar una publicació, la llista de camps amb informació pendent. Seria fàcil que a més d'ensenyar-nos quins camps s'han d'omplenar, poguéssim "clicar" sobre l'avís i que ens hi portés directament (hipervincle).

    Ens estalviaríem molt de temps cercant en quin dels nombrosos camps que omplenem ens hem deixat alguna dada.

    6 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. Introducció automàtica de la informació dels lots

    En els contractes dividits en lots les dades que són idèntiques en cadascun s'han d'introduir cada vegada en el lot corresponent, en canvi l'eina Elicita et permet indicar si la informació de cada sobre es la mateixa per tots els lots. Seria òptim poder indicar que les condicions de solvència, condicions especials d'execució, etc... per evitar errors en la introducció de la informació i agilitzar la feina.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  6. Visualització prèvia de l’anunci de licitació – rol editor

    Duran la fase d’introducció de dades seria adequat poder visualitzar l’anunci tal i com quedarà publicat abans d’enviar-lo a publicar i poder esmenar els possibles errors que es puguin donar. En l'anterior eina era possible i ens facilitava la feina en els contractes complexes i amb molt lots

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    L'opció indicada s'ha conservat. Està disponible quan l'anunci està en estat "En publicació", és a dir, entre que s'envia a validar i arriba la data de publicació. Tècnicament, és l'opció viable per tal que es puguin visualitzar totes les dades de l'anunci abans de la publicació, tal com es mostra en la imatge adjunta.


  7. Habilitar la funció de concatenar negacions en la cerca de licitacions

    En la versió anterior es podia afegir "concepte -concepte1 -concepte2" o "concepte NOT concepte1 NOT concepte2" per treure els resultats de la cerca que no interessaven. Aquesta funcionalitat s'ha perdut (o bé no la se fer anar) i era molt útil per fer una cerca més efectiva.

    "-concepte" segueix funcionant si esta sol, però no concatenat amb altres conceptes, a la que concatenes apareixen tots els resultats de nou.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    La PSCP actual permet fer aquest tipus de cerques. Es publicarà una ajuda contextual amb aquestes indicacions:

    • El text entre dobles cometes (“”) permeten cercar frases completes.
    • El signe + permet cercar per més d’un terme a la vegada. Els diferents termes indicats han d'estar al resultat de cerca.
    • El símbol | permet cercar per més d'un terme de manera que algun dels indicats, es trobi als resultats de cerca.
    • El signe - serveix per excloure cerques els termes que no són del nostre interès.
    • El símbol * al final d'una partícula de text serveix per cercar paraules que continguin la part indicada.


    Atentament,

    Consorci AOC

  8. Sobre Digital. Consultes de les empreses generen enviaments massius a tots els usuaris de l'ens.

    Sobre Digital.

    Les preguntes/consultes plantejades pels licitadors interessats en un anunci de contractació generen enviaments massius de correus electrònics a tots els usuaris de l'ens amb perfil de validador.

    Seria interessant poder establir en cada expedient de licitació, els destinataris d'aquestes consultes, ja que no tots els usuaris validadors intervenen en les licitacions.

    Una solució ideal seria que les consultes plantejades per les empreses, que generen aquests correus automàtics, arribessin només als "Custodis" que s'han marcat a l'eina Sobre Digital.

    No tots els usuaris validadors estan a les licitacions ni tan sols a Contractació. I al final és una càrrega…

    24 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da,

    La nova PSCP ja limita l'enviament de correus d'avís de preguntes rebudes a la licitació a la unitat de contractació definides a la PSCP que hagi fet la publicació i no a tots els validadors de l'ens.

    Atentament,

    Consorci AOC

  9. Poder establir el correu electrònic/s destinatari/s de les preguntes plantejades pels licitadors interessats en un anunci de contractació.

    Actualment, cada pregunta plantejada en una licitació oberta, arriba per correu electrònic a tots els usuaris de la plataforma amb perfil de validador.
    Seria interessant poder establir en cada expedient, l'adreça a la qual han d'arribar aquests avisos, ja que no tots els usuaris validadors intervenen en les licitacions.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  10. Paraula clau Sobre digital

    Canviar el missatge que surt quan presentes una oferta al sobre digital si no poses bé la paraula clau.
    La paraula clau ha de tenir una llargada entre 8 i 32
    caràcters i ha de contenir obligatòriament almenys un caràcter de cadascun dels següents grups: numèric, alfabètic i caràcters
    especials (*, +, $, &,#, @, -, !, %, ^, *, ;,

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  11. Permetre escollir l'ordre de las publicacions a l'apartat de documents

    Quan es publica un nou document per defecte apareix a la darrera posició. Això implica que si en tens molts de publicats, el document no sigui visible a primera vista.

    Si vols donar més visibilitat al document perquè és un tema d'actualitat s'han de despublicar tots els documents i publicar-los tots de nou en l'ordre escollit, tornant a pujar tots els arxius.

    Pensem que s'hauria d'incloure un camp que permetés definir l'ordre dels documents.

    Gràcies

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  12. Creació d'espai/opció per publicar els plans de contractació anuals

    No hi ha un lloc específic on publicar el pla de contractació anual. Anteriorment l'havíem publicat com a document però pensem que no és el lloc adient. Aquest any l'hem publicat com alerta futura però veiem que les dades que demana són relatives a un contracte en concret. Pensem que potser es podria introduir una opció en alerta futura que fos "Pla de Contractació Anual"
    Moltes gràcies.

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  13. Informar dels motius per no poder obrir sobres

    Quan s'intenta descarregar la documentació d'un sobre que no es pot obrir la plataforma hauria d'avisar del motiu (no s'ha demanat la paraula clau, no s'han aplicat les credencials, etc),. Els que fem poques licitacions és fàcil que algun dels passos se'ns oblidi. Més encara als custodis que no són secretaris, ja que ells pràcticament es limiten a fer aquests tràmits.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  14. Sobre digital: configuració Sobre únic en diversos lots

    La LCSP estableix que sempre que s pugui s'hauran de licitar les obres en diferents LOTS. No obstant, l'aplicació del sobre digital només permet una única configuració per tots els lots. Cal obrir una incidència i que t'activin la versió antiga. Penso que seria molt interessant que el sistema permetés directament la configuració d'un únic sobre amb diversos lots, permeten que a cada lot s'adjuntin documents diferents

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  15. Identitat empreses licitadores a la fase d'adjudicació

    Quan s'ha de traspassar un espai de licitació a la fase d'adjudicació, una d e les informacions que es demana és la identitat de les empreses licitadores.

    En aquest camp o apartat, no es dona l'opció de carregar cap fitxer amb la relació de les empreses licitadores, si no que s'han d'escriure.

    Quan són poques empreses, no hi ha problema però quan es tracta de licitacions on s'han presentat un nombre elevat d'empreses, haver d'escriure la relació de les empreses no agilita la publicació de l'adjudicació. En canvi, si es pogués carregar un fitxer pdf o excel , seria molt…

    6 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  16. LICITACIONS DESERTES

    Quan una licitació queda deserta és publica a adjudicacions i crec que igual que hi ha un apartat per desistiments, anul·lacions, etc hi hauria d'haver un apartat pels DESERTS.

    Dóna peu a confusió ja que en realitat no s'adjudica sinó que s'acorda declarar-lo desert. Una altre punt és que quan tu li dius que és desert et demana la data d’adjudicació però hauria de demanar la data d’acord de declaració de licitació deserta.

    Gràcies.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  17. Agilització notificacions/comunicacions

    Posem en coneixement d'aquesta entitat una incidència que si bé
    no és de caràcter tècnic greu, sí que s'acaba convertint en una molèstia de consideració per als qui treballem amb la plataforma.
    Les dades de les empreses licitadores queden carregades en la pestanya “Gestió de licitadors” però a la de “Gestió de comunicats”, on hem de fer comunicacions i notificacions, no.
    Podem fer requeriments d'esmenes i aclariments de manera automatitzada, però a l'hora de fer les notificacions, cal entrar les dades, o crear grups, etcètera, i això alenteix el procés precisament en un moment en què hauria de ser àgil. …

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  18. Doble suggeriment en relació a la PSCP (e-Contractació)

    A l'hora d'efectuar requeriments, la plataforma ofereix un apartat dins de la pestanya de "Gestió de Licitadors". Si, posem per cas, obrim el sobre A i cal demanar un aclariment o fer un requeriment d'esmena a una empresa licitadora, s'ha de fer per aquest apartat.
    Configurem el requeriment o la demanda i li donem, per exemple, cinc dies per respondre'l.
    El problema és que, a banda de la notificació, que té evidències per tot arreu, en els requeriments/aclariments les evidències les tenim desperdigades sense que apareguin en un únic document i, a més, no queda visible el termini de l'aclariment/requeriment.…

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  19. Portal de contractació: que no s'esborrin les dades introduïdes

    Quan s'intenta publicar un anunci de licitació, i no es pot desar per manca informació o documentació, (errors en la plataforma que impideixen gravar-la, etc.) agraïriem que les dades introduides fins aquell moment es guardesin i no desapareguessin per tal de recuperar l'anunci l'endemà, intentar introduir allò que mancava i procedir a la finalització de l'anunci per passar a validar.
    Evitariem temps perdut en la repetició de feina ja feta.
    Gràcies

    20 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  20. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
← Anterior 1
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement