Proposeu. Voteu. Comenteu.

Teniu alguna idea o suggeriment de com millorar els serveis digitals de les administracions públiques catalanes? Compartiu-ho aquí o voteu el que altres han proposat.

Search

  1. Visualització data acceptació/rebuig

  2. Cerca de valises per data  ·  Completat

  3. Haurien de dimitir l’equip responsable webs Gencat.  ·  Traslladat a Suport

  4. Posar data als suggeriments i complicat web  ·  Traslladat a l'Ens

  5. Data de caducitat dels documents d'identitat  ·  Rebutjat

  6. No em puc donar-me d'alta em diu data de naixement incorrecta i la DATA ESTA BÉ QUE FAIG.  ·  Traslladat a Suport

  7. Que surti la data al registre de la factura  ·  Rebutjat

  8. Indicar una data en concret en els anuncis urgents.

  9. millorar informàticament quand tenim de signar per idcat declaracions responsables

  10. A les cartes de pagament (per expemple les dels tributs), posar la data a la que fa referència el pagament. Només surt la data de pagament.  ·  Traslladat a l'Ens

  11. En la comunicació de domiciliació afegir import i data de càrrec.  ·  Rebutjat

  12. Convocatòries de treball, posar data de publicacació  ·  Traslladat a l'Ens

  13. Declarcio responsable (actvitats inicues) crec que és massa demanar al tècnic que tingui cetificats a tercers ¡ no depen d´ell

  14. Que en el justificant també consti la data de lectura del visualitzador

  15. Crear un recordatori mensual pels Responsables d'Interoperabilitat de l'obligació de revisió dels Controls d'Accessos a Via Oberta  ·  Sota revisió

  16. Que a la versió per imprimir hi surti la data de la sol·licitud

  17. Saber aprox. la data de recollida dels mobles  ·  Traslladat a l'Ens

  18. com a gestor s'hauria de poder presentar una tramitacio de declaracio responsable d'un client p.e. una llicencia d'activitat

  19. DESA'L substitueix els apòstrofs per interrogats invertits i modifica la data de creació  ·  Rebutjat

  20. Imposible trobar la manera de parlar en el/la responsable de P+R al Ajuntament  ·  Rebutjat

← Previous 1 3 4 5 6 7

Feedback and Knowledge Base