Saltar al contingut

Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

5 resultats trobats

  1. Navegabilitat i sistema d'avisos

    És molt poc intuitiu i massa llarg arribar a les borses de treball de l'Ajuntament des de la Landing Page.

    Haver de fer tot aquest camí des del menú principal Ajuntament -> Informació Administrativa -> Oferta pública -> Convocatòria de places -> Borses de treball representa 5 clicks el que complica molt trobar la informació i més perquè les descripcions dels menus inicials no són intuitives, jo perquè ja conec la ruta però al principi em va costar molt trobar-la.

    Un apartat com la Borsa de Treball, tenint en compte que l'atur és un dels principals problemes de la ciutadania,…

    66 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    L'ítem de convocatòries de personal es millorarà durant l'any 2024. Concretament: 

    1) Facilitant al mateix ítem automàtic la possibilitat de mostrar gràficament les ofertes de treball al territori (públiques i disponibles a la base de CIDO, a partir d'un punt inicial i uns quilòmetres a la rodona d'un lloc indicat).

    2) Incloent un enllaç a la subscripció que ofereix CIDO

    3) Explicant mitjançant una FAQ la bona pràctica d'afegir, a més a més, al mateix ítem manual l'adreça del portal de cerca de feina municipal (si aquest existeix), que va més enllà de l'oferta pública.

  2. Xat d'ajuda

    Poseu un xat com el que tenen molttes empreses o ajuntaments, per a persones que no tenen temps per anar a passar el matí a la cadira de la sala d'espera de l'ajuntament. Un xat on et puguin respondre preguntes senzilles. Moltes gracies per la seva lectura.

    29 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    El desenvolupament de xats conversacionals és un element que ja estem utilitzant en diferents serveis. Començant pel de suport i idcat, ho anirem ampliant a diferents àmbits.

    Concretament, i a nivell de seu-e i tramitació, iniciarem els treballs en l'entorn de l'empadronament com a prova pilot que, en funció dels resultats anirem ampliant a més serveis de la seu-e.

  3. Eliminar botó d'"Idees i suggeriments" de la seu electrònica

    S'hauria d'eliminar aquesta pàgina. Pensem que serveix per a parlar del tràmit que hem fet a l'ajuntament, i resulta que només serveix per a parlar de com va la "seu electrònica" de l'Administració Oberta de Catalunya, una entitat que no coneixem i que no té res a veure amb el tràmit que intentàvem dur a terme. Malbaratem el temps escrivint el nostre suggeriment o la nostra queixa, pensant que serà vist pel nostre ajuntament, quan en realitat estem enviant informació a una altra entitat sobre temes que no l'interessen.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. Enllaç Actualitzacions

    Hola.. al portal de Govern obert i transparència en el menú principal a sota he vist un boto que posa Actualitzacions, es útil per seguir que actualitza el meu Ajuntament, la icona que surt a la dreta es la típica de RSS , la meva proposta es activa que les novetats que es publiquin del meu ajuntament permetin configurar-se per RSS i així ho configuraria amb el meu gestor de RSS del correu electrònic , gracies per tot i bona feina

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    How important is this to you?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolguts;  Primerament, moltes gràcies per ajudar-nos a millorar el servei.  Certament, els treballs d'accessibilitat són un element clau de millora contínua dins els serveis que proveïm. Actualment, donem el compliment de la doble AA i estem fent anàlisis de disseny i accessibilitat de tota la plataforma per a millorar-ne el contingut tant des del punt de vista de disseny com, especialment d'accessibilitat. Per tant, dir-li que estem treballant per tal que cada vegada tinguem un grau de compliment més elevat en  aquests aspectes.

    Atentament;

    Consorci AOC

  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement