Dimensionar adequadament la infraestructura de suport
Dimensionar adequadament la infraestructura de suport al servei per tal de que pugui aguantar el nombre d'usuaris que es connecten en moments punta. Que segurament són els importants...
I de passada, a veure si algun dels responsables del servei que hi ha hagut fins ara s'ho repensa i abandona el càrrec. Segur que deuen ser dels que diuen... "va, total, pel que em paguen...". O el que és pitjor, una inmillorable mostra d'incompetència. "Ho hem fet bé, És que hi havia moltes connexions alhora. Per això cau el sistema.".
Doncs deixeu pas a algú que el sàpiga dimensionar adequadament, que els que el fem servir no estem per anar perdent el temps mentre us paguem les nòmines. Gràcies.
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC