Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. Empresa o licitador

    Quan s'han d'introduir les dades de qui licita, crea confusió que es posi "empresa". Suggereixo que es canviï per licitador. Algunes associacions no se senten interpel·lades a licitar perquè no son empreses

    4 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Sota revisió  ·  0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  2. Sobre Digital. Consultes de les empreses generen enviaments massius a tots els usuaris de l'ens.

    Sobre Digital.

    Les preguntes/consultes plantejades pels licitadors interessats en un anunci de contractació generen enviaments massius de correus electrònics a tots els usuaris de l'ens amb perfil de validador.

    Seria interessant poder establir en cada expedient de licitació, els destinataris d'aquestes consultes, ja que no tots els usuaris validadors intervenen en les licitacions.

    Una solució ideal seria que les consultes plantejades per les empreses, que generen aquests correus automàtics, arribessin només als "Custodis" que s'han marcat a l'eina Sobre Digital.

    No tots els usuaris validadors estan a les licitacions ni tan sols a Contractació. I al final és una càrrega…

    21 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Sota revisió  ·  0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  3. Paraula clau Sobre digital

    Canviar el missatge que surt quan presentes una oferta al sobre digital si no poses bé la paraula clau.
    La paraula clau ha de tenir una llargada entre 8 i 32
    caràcters i ha de contenir obligatòriament almenys un caràcter de cadascun dels següents grups: numèric, alfabètic i caràcters
    especials (*, +, $, &,#, @, -, !, %, ^, *, ;,

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  4. Poder establir el correu electrònic/s destinatari/s de les preguntes plantejades pels licitadors interessats en un anunci de contractació.

    Actualment, cada pregunta plantejada en una licitació oberta, arriba per correu electrònic a tots els usuaris de la plataforma amb perfil de validador.
    Seria interessant poder establir en cada expedient, l'adreça a la qual han d'arribar aquests avisos, ja que no tots els usuaris validadors intervenen en les licitacions.

    2 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    1 comment  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  5. Informar dels motius per no poder obrir sobres

    Quan s'intenta descarregar la documentació d'un sobre que no es pot obrir la plataforma hauria d'avisar del motiu (no s'ha demanat la paraula clau, no s'han aplicat les credencials, etc),. Els que fem poques licitacions és fàcil que algun dels passos se'ns oblidi. Més encara als custodis que no són secretaris, ja que ells pràcticament es limiten a fer aquests tràmits.

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  6. Permetre escollir l'ordre de las publicacions a l'apartat de documents

    Quan es publica un nou document per defecte apareix a la darrera posició. Això implica que si en tens molts de publicats, el document no sigui visible a primera vista.

    Si vols donar més visibilitat al document perquè és un tema d'actualitat s'han de despublicar tots els documents i publicar-los tots de nou en l'ordre escollit, tornant a pujar tots els arxius.

    Pensem que s'hauria d'incloure un camp que permetés definir l'ordre dels documents.

    Gràcies

    5 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    1 comment  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  7. Creació d'espai/opció per publicar els plans de contractació anuals

    No hi ha un lloc específic on publicar el pla de contractació anual. Anteriorment l'havíem publicat com a document però pensem que no és el lloc adient. Aquest any l'hem publicat com alerta futura però veiem que les dades que demana són relatives a un contracte en concret. Pensem que potser es podria introduir una opció en alerta futura que fos "Pla de Contractació Anual"
    Moltes gràcies.

    3 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  8. Sobre digital: configuració Sobre únic en diversos lots

    La LCSP estableix que sempre que s pugui s'hauran de licitar les obres en diferents LOTS. No obstant, l'aplicació del sobre digital només permet una única configuració per tots els lots. Cal obrir una incidència i que t'activin la versió antiga. Penso que seria molt interessant que el sistema permetés directament la configuració d'un únic sobre amb diversos lots, permeten que a cada lot s'adjuntin documents diferents

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  9. Inroducció de contrasenyes

    Hem tingut problemes perquè els licitadors poden introduir contrasenyes fins i tot després de l'obertura de les pliques. Crec que el sistema hauria d`'impedir-ho des de les 00.00 del mateix dia o, si no, 1 hora abans de l'obertura.

    2 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  10. Ampliació opcions presentació ofertes electròniques a nou espai de licitació a la PSCP

    Volem demanar-vos que modifiqueu el text o amplieu les opcions que es plantegen a l'obrir un nou espai de licitació quant a la presentació d'oferta electrònica.
    Les opcions disponibles són:
    - Mitjançant licitació electrònica (sobre digital)
    - Mitjançant presentació telemàtica
    - No admet licitació electrònica
    Ens hem trobat que cap de les opcions recull la possibilitat de presentar l'oferta electrònica en un portal propi de licitació.
    Com que l'opció que considerem que s'ha de marcar per tal d'evitar que es puguin presentar ofertes per a les dues plataformes indistintament, és la de "no admet licitació electrònica" perquè és la que…

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  11. Identitat empreses licitadores a la fase d'adjudicació

    Quan s'ha de traspassar un espai de licitació a la fase d'adjudicació, una d e les informacions que es demana és la identitat de les empreses licitadores.

    En aquest camp o apartat, no es dona l'opció de carregar cap fitxer amb la relació de les empreses licitadores, si no que s'han d'escriure.

    Quan són poques empreses, no hi ha problema però quan es tracta de licitacions on s'han presentat un nombre elevat d'empreses, haver d'escriure la relació de les empreses no agilita la publicació de l'adjudicació. En canvi, si es pogués carregar un fitxer pdf o excel , seria molt…

    5 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Sota revisió  ·  0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  12. Agilització notificacions/comunicacions

    Posem en coneixement d'aquesta entitat una incidència que si bé
    no és de caràcter tècnic greu, sí que s'acaba convertint en una molèstia de consideració per als qui treballem amb la plataforma.
    Les dades de les empreses licitadores queden carregades en la pestanya “Gestió de licitadors” però a la de “Gestió de comunicats”, on hem de fer comunicacions i notificacions, no.
    Podem fer requeriments d'esmenes i aclariments de manera automatitzada, però a l'hora de fer les notificacions, cal entrar les dades, o crear grups, etcètera, i això alenteix el procés precisament en un moment en què hauria de ser àgil. …

    5 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  13. Doble suggeriment en relació a la PSCP (e-Contractació)

    A l'hora d'efectuar requeriments, la plataforma ofereix un apartat dins de la pestanya de "Gestió de Licitadors". Si, posem per cas, obrim el sobre A i cal demanar un aclariment o fer un requeriment d'esmena a una empresa licitadora, s'ha de fer per aquest apartat.
    Configurem el requeriment o la demanda i li donem, per exemple, cinc dies per respondre'l.
    El problema és que, a banda de la notificació, que té evidències per tot arreu, en els requeriments/aclariments les evidències les tenim desperdigades sense que apareguin en un únic document i, a més, no queda visible el termini de l'aclariment/requeriment.…

    3 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  14. falta una pestanya, a continuació de la formalització, que permiti adjuntar les pròrrogues i les modificacions.

    Permetre una eina que permeti ocultar les dades personals del DNI quan penges el contracte de formalització

    1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Sota revisió  ·  1 comment  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  15. Portal de contractació: que no s'esborrin les dades introduïdes

    Quan s'intenta publicar un anunci de licitació, i no es pot desar per manca informació o documentació, (errors en la plataforma que impideixen gravar-la, etc.) agraïriem que les dades introduides fins aquell moment es guardesin i no desapareguessin per tal de recuperar l'anunci l'endemà, intentar introduir allò que mancava i procedir a la finalització de l'anunci per passar a validar.
    Evitariem temps perdut en la repetició de feina ja feta.
    Gràcies

    18 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    2 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  16. No predeterminar camp “darrera fase” en la fase adjudicació

    Hem constatat que la pregunta “darrera fase: SI-NO” surt en la fase adjudicació i pre-definida com “sí”, la qual cosa em sembla que pot portar a error.
    Seria millor o que s'hagués d'informar conscientment, o que vingués predeterminat com “no”, ja que majorment són procediments que demanen obligatòriament la formalització del contracte.
    Gràcies,

    3 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  17. 1 vote

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  18. Possibilitat d'incloure enllaços a l'apartat de "Documents" del perfil a la PSCP

    Ens agradaria poder penjar uns enllaços al nostre perfil (Ajuntament de Barcelona) de la PSCP, concretament a l'apartat de "Documents" (és a dir, en comptes de penjar una sèrie de documents, penjaríem el/s link/s on trobar públicament aquests documents i, qui ho necessiti, que se'ls pugui descarregar directament d'allà), però sembla ser que, ara per ara, no és possible.
    Així, doncs, plantejaríem la necessitat de poder penjar enllaços en
    l'espai esmentat de la PSCP com una millora a tenir en compte (esperem que pugui ser en un futur ben proper).
    Moltes gràcies.

    3 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  19. Registre

    Quan publiquem una adjudicació al Perfil del contractant, les dades que pengem no es recuperen al Registre Públic de Contractes. Els demanem que amb la publicació de l'adjudicació al Perfil, es publiqui automàticament al Registre i que, si hi ha algun inconvenient tècnic (com ara la possibilitat d'esmenes al Perfil), almenys que es pengin automàticament les dades al Registre per validar-les i fer la tramesa.
    Que com a mínim, vaja, no ho hàgim d'omplir tot dos cops, i que s'aprofiti al màxim allò que sigui aprofitable.

    19 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    2 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  • Don't see your idea?

Feedback and Knowledge Base