Si us plau, aviseu clarament del temps que tenim per redactar i enviar. Jo no ho sabia i he hagut de fer-ho dos cops perquè m'havia caducat
Si us plau, aviseu clarament del temps que tenim per redactar i enviar. Jo no ho sabia i he hagut de fer-ho dos cops perquè m'havia caducat la sessió

9 comments
-
Enric commented
Informar préviament que el temps és molt limitat, i que s'ha de preparar l'escrit abans. O ampliar el temps de l'aplicatiu.
-
Carlos commented
DURA POC TEMPS O ES TALLA I DESPRÉS SURT ERROR EL PROCÉS D'ALTA. ARA JA HE POGUT FER-HO, PERÒ SI HO FAS PER PRIMERA VEGADA, CALDRIA SABER-HO. Per exemple possant un medidor de temps
-
Juli Llueca commented
1) Aviseu si hi ha un temps límit per omplir totes les dades
2) Doneu la oportunitat de guardar tot abans engegar la gent
3) Trobeu la manera de que despres d'un fiasco d'aquests sigui tot seguit possible recomençar sense que s'ens digui "ja li hem provist un tocken fa poc" -
tomàs pladevall fontanet commented
Un crono (des)comptador que indici el temps restant disponible.
-
Anonymous commented
He hagut de fer la tramitació 2 vegades perquè em va dir que havia expirat el temps, podrien anar avisant i poder renovar la sessió.
-
Anonymous commented
Altres llocs, mostren un missatge abans de que expiri la sessió i et permet renovar el temps d'expiració sense que hagis de sortir de la pàgina.
-
maite puig commented
Avisar de si existeix o no un temps maxim per treballar telematicament per tal d´evitar que es bloqueji o la perdua tan de dades com de treballs.
-
Anonymous commented
Que informi a l'inici, ben clar, de l'estona que tens per fer el tràmit per no trobar-te que en acabar de cercar els fitxers i la informació que cal acabi la sessió.
-
Anonymous commented
Avisar a l'usuari de que la sessió caducarà en el temps que sigui i que si ha de escriure molt o buscar molts documents o dades ho ha de tenir tot a punt. En un word ha de preparar primer els textos i copiar i enganxar després