NO ES POT POSSAR EL NOM DE L'ENTITAT...SEMPRE SURT NOM+COGNOMS, quan omples com a representant. A més quan surt un error, no et diu que es..
NO ES POT POSSAR EL NOM DE L'ENTITAT...SEMPRE SURT NOM+COGNOMS, quan omples com a representant. A més quan surt un error, no et diu que es...nomes et diu "error nº X"

Estem desenvolupant una nova versió de l’eina
5 comments
-
Anonymous commented
Quan hom actua coma representant, no s'hauria d'exigir les dades del representat (adreça, etc)
-
Joan commented
El pograma automaticament em posa com a representant i interessat
i no em deixa esborrar el meu nom i rectificar. i tinc que enviar un document erroni.
solucionar aixo seria un gran pass. -
Assumpta Farrés commented
L'estructura crec que és molt millorable però especialment en l'instància genèrica, a l'apartat que afecta a representant, que és calcat que el de persona física i que no dóna opció a posar les dades d'empresa o persona jurídica. Llavors, la notificació t'arriba si o si com si l'haguessis fet com a persona física.
-
Anonymous commented
He comès una errada en el meu nom i no em deixa modificar-lo ni esborrar-lo per posar el nom correctament. Tanco, torno a obrir i el mateix. Fins i tot reiniciant l'ordinador em passa el mateix.
-
Anonymous commented
Al apartat de sol·licitant, quan es una entitat, obliga a posar les dades al apartat de nom i cognom, quan hauria de posar la rao social i prou.
Pro si no desgloses al nom a les casellas de nom i primer cognom, et declara un error.